arkadaşım ben geçen kış almıştım dunlop elıte E3 serisinden arka lastıgımı,
ve çokda iyi bir yol tutuş sağlıyor,
sağlam sağlıklı bir lastık,
220 liraya gelmişti bana,(kdv hariç olarak patronumun arkadaşı oldugu için almıştıkdaa eskiden



aklınızda olsun ben bılmıyordum çünki,,,
kesinlikle kar yağdıktan sonra tuzlu yollarda dolaşmayın,
lastıgınızın sakız mısalı çürüdüğünü görürsnüz,
o atılan tuzlar kauçuğu çürütürmüş,
bunuda geçen kış başıma geldıgınden bılıyorum,,,
en ufak taş dahı lastıge batıyor ve ıcınde kalıyor,
sonrasında lastık delikler içinde kalıyor...
hatırşatayım istedimmm....
Hayırlı Olsun,,,