Dunlop Lastik iyimidir?

Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
18
Liberty200 ün Sava marka olan lastiklerini Dunlop ile degiştirdim. Dunlop Metzelere göre ne kadar iyidir veya ne kadar kötüdür. Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Dunlop kaliteli ve dünyaca ünlü bir markadır, ama motosiklet lastiği nasıldır bilmem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dunlop un kauçuk olanları iyi diye duydum. bunlarında sahtesi varmış piyasada dikkat edin...

bi de neden değiştirdikten sonra soruyorsun ki, olan olmuş artık euheuhe :pl:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
marka sonuçta bence markadan emin ol fakat hangi modelini aldın tabii oda var ama ne olursa olsun dunlop :cat:
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
ChatnoiR arkadaşın dediği gibi sahtesine dikkat?????????
orjinalsa iyi lastik :cat:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
ben dunlop kullanıyorum gerçekten çok iyi. ama metzeller a göre ne kadar iyi diyemezsin çünkü metzeller daha iyi olabilir.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaşlar konuyu hortlatmak istiyorum özrür dilerim
Ancak Dunlopu denemiş ve yorum yazmak isteyen arkadaşların yardımına ihtiyacım var. Bende buradaki arkadaş gibi az önce sipariş ettim yarın taktıracağım ne ile karşılaşacağımı bilmek isterim.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
madem hortlak bir konu 1 yıldan fazla bir süredir dunlop kullanırım. Aşırı memnunum , yağmur ve çamurda , kaldırım çıkarken kolay kolay patinaja düşmem.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım ben geçen kış almıştım dunlop elıte E3 serisinden arka lastıgımı,
ve çokda iyi bir yol tutuş sağlıyor,
sağlam sağlıklı bir lastık,
220 liraya gelmişti bana,(kdv hariç olarak patronumun arkadaşı oldugu için almıştıkdaa eskiden:D:p:)
aklınızda olsun ben bılmıyordum çünki,,,

kesinlikle kar yağdıktan sonra tuzlu yollarda dolaşmayın,
lastıgınızın sakız mısalı çürüdüğünü görürsnüz,
o atılan tuzlar kauçuğu çürütürmüş,
bunuda geçen kış başıma geldıgınden bılıyorum,,,

en ufak taş dahı lastıge batıyor ve ıcınde kalıyor,
sonrasında lastık delikler içinde kalıyor...

hatırşatayım istedimmm....

Hayırlı Olsun,,,
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dunlop fason olmayan bütün hondaların standart ve kaliteli lastiğidir iyi yapmışsın
 
Katılım
3 Ocak 2016
Mesajlar
26
Bende büyük ihtimalle SL200 cruiser alıcam. Lastik olarak Dunlop D404 düşünüyorum. Kullanan varmı veya bile eden ? Neden bu derseniz orjinal ölçülerinin dışına çıkmamak için bu model tercih edeceğim
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Bende büyük ihtimalle SL200 cruiser alıcam. Lastik olarak Dunlop D404 düşünüyorum. Kullanan varmı veya bile eden ? Neden bu derseniz orjinal ölçülerinin dışına çıkmamak için bu model tercih edeceğim

Motosikletimde Dunlop'un D404 F modelini kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Gönül rahatlığı ile önerebileceğim bir lastik.

Lastik kullanımında orijinal ölçülerin dışına çıkmamakla çok doğru bir tercih yaptığınızı da belirtmek isterim.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Liberty200 ün Sava marka olan lastiklerini Dunlop ile degiştirdim. Dunlop Metzelere göre ne kadar iyidir veya ne kadar kötüdür. Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

IRC'den iyidir, 0km. aldığım CBR500'de Dunlop ile geliyor,geç ısınıp-sonra dan yol tutuşu fena sayılmaz,ama bir Pirelli değil.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
IRC'den iyidir, 0km. aldığım CBR500'de Dunlop ile geliyor,geç ısınıp-sonra dan yol tutuşu fena sayılmaz,ama bir Pirelli değil.

lastiğin yol tutuşu aslında güzel. fabrikasyon çıkışı lastiklerden var bende de d222 serisi.
lastik diğer lastiklere göre pist uygunluk oranı biraz daha düşük. biraz daha geç ısınıyor ve ısındığındaki yol tutuşuda çok iyi.
ama gel gelelim başka bir konuda asfalt kalitesi.

ülkemizde artık yeni dökülmüş asfaltta bile yol tutuşu iyi değil. baltalimanında çalışıyorum ve 2.köprüye bağlanan kestirme sapakta yeni asfalt var. daha ilk gününden beridir rampa yukarı gaza ne zaman asılsam arka kısım hep ufak ufak oynuyor. 1. ve 2. viteslerde özellikle. michelin ile başka makinada da denedim sonuç aynı.

avrupada çok tutulan bir model aslında diğer marka ürünlere göre daha çok satılıyor ve fiyatıda diğer markalar gibi buradaki gibi daha düşük rakamlarda değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst