Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
hayırlısı olsun diyelim.Shadow kullanıcılarından nisan ayı başındaki eskişehir motokamp etkinliğine gelmeyi düşünen varmı acaba? Birlikte yol yapmak için fırsat olabilir..hava şartlarıda müsait olur bir aksilik çıkmazsa..


AMİN demekten başka ne kaldı,şu kaplıcaları birde biz görelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastik

Arkadaşlar ben ikinci el motorsiklet alacağım için ne olur ne olmaz lazım olabilir diye önceden bir takım lastik araştırdım
Fiyatları Birlas'tan aldım bahar geliyor düşünen yada ihtiyacı olan olabilir dedim

Metzeller
170-80-15 arka 205 euro
160-80-15 arka 160 euro
120-90-17 ön 120 euro

Bridgestone
170-80-15 arka 195 euro
160-80-15 arka 180 euro
120-90-17 ön 150 euro

Tercih edenler olabilir buda Pirelli
170-80-15 arka 150 euro
160-80-15 arka ----yok
120-90-17 ön 95 euro
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Bilgiler için çok teşekkürler ben lastik değiştireceğim ancak orjinal arka lastikler 160-80-15 diye biliyorum doğrumudur ? 170-80-15 takmamız durumunda ne gibi farklılıklar gösterir ?



Arkadaşlar ben ikinci el motorsiklet alacağım için ne olur ne olmaz lazım olabilir diye önceden bir takım lastik araştırdım
Fiyatları Birlas'tan aldım bahar geliyor düşünen yada ihtiyacı olan olabilir dedim

Metzeller
170-80-15 arka 205 euro
160-80-15 arka 160 euro
120-90-17 ön 120 euro

Bridgestone
170-80-15 arka 195 euro
160-80-15 arka 180 euro
120-90-17 ön 150 euro

Tercih edenler olabilir buda Pirelli
170-80-15 arka 150 euro
160-80-15 arka ----yok
120-90-17 ön 95 euro



Uğur bey,
Etkinlik hakkında herhangi bir bilgim yok.Bilgi verebilirmisiniz ( tarih vs..)

hayırlısı olsun diyelim.Shadow kullanıcılarından nisan ayı başındaki eskişehir motokamp etkinliğine gelmeyi düşünen varmı acaba? Birlikte yol yapmak için fırsat olabilir..hava şartlarıda müsait olur bir aksilik çıkmazsa..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Bilgiler için çok teşekkürler ben lastik değiştireceğim ancak orjinal arka lastikler 160-80-15 diye biliyorum doğrumudur ? 170-80-15 takmamız durumunda ne gibi farklılıklar gösterir ?
Uğur bey,
Etkinlik hakkında herhangi bir bilgim yok.Bilgi verebilirmisiniz ( tarih vs..)

Selamlar;
evet orjinal arka lastikler 160-80-15 ebatlarında. 170-80-15 ölçülerindeki lastik ise 1 cm daha lastik tabanının geniş olduğunu gösteriyor.
28 .sayfada bir arkadaşta geçmişte 160-80-15 ölçülerinde lastik bulamadığını bunun yerine 170-80-15 lastik kullanmada sorun olurmu diye sormuştu.
öncelikle doğru lastik motorun cantının genişliği ile ilgili bir durumdur.orijinalinden daha dar ya da geniş lastik takılması özellikle motosiklet için uygun değildir.
şöyleki; farklı ebatlar ölçüler lastiklerin karakteristik yapısına ters orantıdır..
bu size yoldaki hakimiyetinizi ve lastiklerin yola tutunmasını etkileyebilir..

ama sizin durum için bence 1 cm sırt genişliği sorun yaratmaz sanırım. burada önemli olan maşa ile lastiklerin arasında yeterli açıklık kalmasıdır.

orijinal ölçülerdeki lastiğin aciliyetinde bulunamaması halinde kabul edilebilir ama bence standart ölçülerinde lastik alımı daha doğrudur.

Diğer etkinlik için ise BURAYAbakabilirsiniz..

şu kaplıcaları birde biz görelim.
Hava şartlarıda uygun olur planımızı bozmaz ise görürüz inşallah özer kardeş..Yalnız bu konaklama işini bir görüşelim derim..
çadırımı yoksa otel türümü tercih edeceğiz? bakalım belki başka shadow kullanıcılarıda gelebilir.!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

Arkadaşlar ben ikinci el motorsiklet alacağım için ne olur ne olmaz lazım olabilir diye önceden bir takım lastik araştırdım
Fiyatları Birlas'tan aldım bahar geliyor düşünen yada ihtiyacı olan olabilir dedim
Düşündüğünüz motoru alırsanız eğer modeli ,kmsi göz önüne alındığında pek ihtiyacınız olmayacak gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Selamlar;
evet orjinal arka lastikler 160-80-15 ebatlarında. 170-80-15 ölçülerindeki lastik ise 1 cm daha lastik tabanının geniş olduğunu gösteriyor.
28 .sayfada bir arkadaşta geçmişte 160-80-15 ölçülerinde lastik bulamadığını bunun yerine 170-80-15 lastik kullanmada sorun olurmu diye sormuştu.


orijinal ölçülerdeki lastiğin aciliyetinde bulunamaması halinde kabul edilebilir ama bence standart ölçülerinde lastik alımı daha doğrudur.

Diğer etkinlik için ise BURAYAbakabilirsiniz..


Hava şartlarıda uygun olur planımızı bozmaz ise görürüz inşallah özer kardeş..Yalnız bu konaklama işini bir görüşelim derim..
çadırımı yoksa otel türümü tercih edeceğiz? bakalım belki başka shadow kullanıcılarıda gelebilir.!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------


Düşündüğünüz motoru alırsanız eğer modeli ,kmsi göz önüne alındığında pek ihtiyacınız olmayacak gibi.

Benim için kapalı yer daha konforlu olur ancak yerlerin kısıtlı olduğu söyleniyor,
umarım isteyenlere otel,motel bulunabilir ancak zaten zaman kısıtlı olduğu için yer bulamazsak çokta önemli değil çadır nostaljisi iyidir.
Bu arada konşukdan bugün telefon teyidi aldım 19.03.2011 havanın güzel olması durumunda yeni polycarbon nationalcyle ön camımı taktırım birazda ben ohhh diyeceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar almak istediğim motor için satıcı ile bu sabah akşam için randevulaşmıştık şimdi geliyorum diye aradım ve aynı satıcıdan motorun başkasına satıldığı haberini aldım,bayılıyorum sözünde duran dürüst insanlara,biryerde bir teslik varya anlayamadım
hadi bakalım
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Evet arkadaşlar almak istediğim motor için satıcı ile bu sabah akşam için randevulaşmıştık şimdi geliyorum diye aradım ve aynı satıcıdan motorun başkasına satıldığı haberini aldım,bayılıyorum sözünde duran dürüst insanlara,biryerde bir teslik varya anlayamadım
hadi bakalım

Sıkmayın canınızı herşeyde bir hayır vardır,aynı şeyleri bende yaşadım onun için anlıyorum sizi, yılmayın devam aramaya yakındır
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
umarım isteyenlere otel,motel bulunabilir ancak zaten zaman kısıtlı olduğu için yer bulamazsak çokta önemli değil çadır nostaljisi iyidir.
Bu arada konşukdan bugün telefon teyidi aldım 19.03.2011 havanın güzel olması durumunda yeni polycarbon nationalcyle ön camımı taktırım birazda ben ohhh diyeceğim.
cam mutlaka olması gerekenlerden..çok daha konforlu hissedeceksin..herhalde benim camın aynısı olması gerek.
dediğin gibi otel ,motellerde yer sorunu mutlaka olacaktır.ben sürekli seyahat yaptığım dönemlerde kalıyordum buralarda kaplıcaları için. ama sarıcakayamı yoksa sakarıılıcamıydı hatırlayamadım.5 sene geçti aradan nede olsa:p

Buarada sende çadır varmı?
Evet arkadaşlar almak istediğim motor için satıcı ile bu sabah akşam için randevulaşmıştık şimdi geliyorum diye aradım ve aynı satıcıdan motorun başkasına satıldığı haberini aldım,bayılıyorum sözünde duran dürüst insanlara,biryerde bir teslik varya anlayamadım
hadi bakalım
olur bazen takmayın.. daha çook seçenekler çıkar karşınıza..herşeyde bir hayır vardır
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
selam..

aileye yeni katıldım arkadaşlar..2005 model motorumla..sizlerin sohbetleri ve deneyimleri etkili oldu shadowla tanışmamda.. üniversite yıllarında 52 model çift silindir bmw ile bu tutkuya kapılmıştım.. o zamanlar şaft sorununa para bulamayıp satmak zorunda kalmıştım bu zamana alabildik motoru.. herkese merhaba..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

bu arada bendede 2005 model 32000de honda shadow vt750c var.. sadece sosis çanta alacak param var.. onuda ucuzunu araştıracağım..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba hoşgeldiniz
 
Katılım
19 Ocak 2011
Mesajlar
7
Benim için kapalı yer daha konforlu olur ancak yerlerin kısıtlı olduğu söyleniyor,
umarım isteyenlere otel,motel bulunabilir ancak zaten zaman kısıtlı olduğu için yer bulamazsak çokta önemli değil çadır nostaljisi iyidir.
Bu arada konşukdan bugün telefon teyidi aldım 19.03.2011 havanın güzel olması durumunda yeni polycarbon nationalcyle ön camımı taktırım birazda ben ohhh diyeceğim.


Bu camı nerden bulduğunuzu sorabilirmiyim honda servislerinde sadece orjinali var.
400 tl istiyorlar. fiyatı nedir acaba bir taksit yapıyorlarmı
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bu camı nerden bulduğunuzu sorabilirmiyim honda servislerinde sadece orjinali var.
400 tl istiyorlar. fiyatı nedir acaba bir taksit yapıyorlarmı

E-Bay da fiyatı 185$- 220$ arası fiyatlarla bulunabiliyor lakin,nakliye gümrük ve uğraşması çabası ancak hepimiz bence çok şanslı bir dönemde shadowcu olduk.Eğer bakarsanız forumda çokça KALDERA nickini ve foruma kattıklarını görürsün
Neyse sadede gelelim KALDERA sağolsun maltepe honda konşuk motordan kendi makinasına taktırmış bende zaten arıyordum hemen gerekli bağlantıyı yaptım kısmetse bu cumartesi taktıracağım.
Camın özelliği polycarbon malzeme olması kırılmaya dayanıklı ve oldukça elastik bir bodyguard olması motora ve sürüşe değer kattığı gerçek.
Fiyatına gelince bana 350$ dediler taksit seçenekleride var sanırım.
Bu arada internet ten nationalcycle adresinden camın demoları var,oradan seyredebilirsiniz
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Hayırlı olsun.
Cobra egzost için kim yardımcı olabilir bana ?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
teşekkür ederim zıppırman..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 ----------

bodrum taraflarında olan arkadaşlarla tanışmak isterim..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
hemen gerekli bağlantıyı yaptım kısmetse bu cumartesi taktıracağım.

hayırlı olsun,pazar gününe başka bir parogramın yoksa aynı mekanda görüşelim derim.hem su motokamp işininide konuşuruz.

Hayırlı olsun.
Cobra egzost için kim yardımcı olabilir bana ?
cobra egsoz için cevizli konşuk motorla görüşebilirsin sanırım. ben orada birilerine katalogdan gösterirlerken görmüştüm galiba. eğer yurt dışından almak istersen BURAYA bakabilirsin.

pazar günü sizin içinde uygunsa görüşebiliriz. küçükyalıdasınız galiba..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst