Selamlar;
evet orjinal arka lastikler 160-80-15 ebatlarında. 170-80-15 ölçülerindeki lastik ise 1 cm daha lastik tabanının geniş olduğunu gösteriyor.
28 .sayfada bir arkadaşta geçmişte 160-80-15 ölçülerinde lastik bulamadığını bunun yerine 170-80-15 lastik kullanmada sorun olurmu diye sormuştu.
orijinal ölçülerdeki lastiğin aciliyetinde bulunamaması halinde kabul edilebilir ama bence standart ölçülerinde lastik alımı daha doğrudur.
Diğer etkinlik için ise
BURAYAbakabilirsiniz..
Hava şartlarıda uygun olur planımızı bozmaz ise görürüz inşallah özer kardeş..Yalnız bu konaklama işini bir görüşelim derim..
çadırımı yoksa otel türümü tercih edeceğiz? bakalım belki başka shadow kullanıcılarıda gelebilir.!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------
Düşündüğünüz motoru alırsanız eğer modeli ,kmsi göz önüne alındığında pek ihtiyacınız olmayacak gibi.