- Katılım
- 1 Eki 2007
- Mesajlar
- 12
Tüm Arkadaşların Bayramını Kutlar, Kazasız Belasız sürüşler dilerim 
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------
Selamlar,
Bende Ön Cam Siperlik taktırmak istiyorum.
Sitelerde araştırdım ancak fiyat yüksek geldi.
Sizden yardım alabilirmiyim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------
Selamlar,
Bende Ön Cam Siperlik taktırmak istiyorum.
Sitelerde araştırdım ancak fiyat yüksek geldi.
Sizden yardım alabilirmiyim
Sanırım en kolay Honda servisinden. Muadili bu makinayı bozar bana sorarsan. Balıkesir' de Honda servisi olması lazım Havran-Edremit yolu üstünde yanlış hatırlamıyorsam ???
Bugün, CNC' de yaptığımız rüzgar siperliğini monte ettim... 5' lik plexiglass' ı Harley Electra Glide Police Issue camı gibi kesip üstüne de 0.8 derinlikte Honda yazısı ile kanat amblemini kazıdık... Ayağı orijinal Kappa VT750 ayağı.
Bu kadar yakışacağını bilsem çoktaaannn yapar takardım
Viceroy arkadaşım; sen nerede yaşıyorsun bilmem ama benim tanıdığım çoğu emekli hala o arabaları kullanıyor. Nick' in (anlamı o sigara markası değil hayır; İngiliz sömürgelerindeki genel vali, bölge valisi...) sanırım "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" mantığından geliyor... Biz burada Honda Shadow' u tartışıyoruz; sosyal problemleri değil. O problemlerden kaçmak için buradayız zaten.
Lütfen görüşmeyelim olur mu ?
Saygılar