Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Bugün "Ayağımı yerden kesecek" olan motor için prensip olarak anlaştık, P.tesi veya Salı günü motoru alabileceğim... Kymco 125 :)

Fazer'den sonra bir hayli "Sakin" bir motor olacak, İnşallah 5-6 ay sonrada Shadow'u aldığımı yazabilirim :)
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
Bugün "Ayağımı yerden kesecek" olan motor için prensip olarak anlaştık, P.tesi veya Salı günü motoru alabileceğim... Kymco 125 :)

Fazer'den sonra bir hayli "Sakin" bir motor olacak, İnşallah 5-6 ay sonrada Shadow'u aldığımı yazabilirim :)


Yeni motorunuz hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın. Fazerdan sonra biraz güçsüz gelebilir ama scooter ın tadı da bir başka olur...
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Escapesus çok teşekkür ederim. Çok iyi oldu.

Bu arada Maverick kardeşimize de hayırlı uğurlu olsun diyorum. Kymco çok şeker bir makine. Ben 250' liğini denedim; gayet seri, güçlü ve titreşimi az. 125' i hiç denemedim ama eminim aynı kaliteye sahiptir.

Kazasız belasız, hayırlı uğurlu ve keyifli olsun.

Ben de sanıyorum bendeki Modial MCT 250' yi satacağım. 2010 model ve daha 280 km' de.

Tövbe büyük sözüme ama, JAWA' mı asla satmayı düşünmüyorum. İlk başta hedefim üçünü birden satıp parasıyla üstüne 3-5 katıp sıfır bir Harley almaktı ama sonra o nostaljik burun direği sızısı geçip de Harley' in aslında ne dertli makine olup da bana neler çektirdiğini hatırlayınca vaz geçtim... (Fat Boy Soft Tail)

O kadara nazlı makineyle uğraşamam bir daha doğrusu... Shadow' da doğru dürüst yağ çubuğunu bile çekmiyorum; su şişesine bir göz atıyorum, o da buralar aşırı sıcak diye...

Belki ileride 2011 alırım diyordum ama enjeksiyon ve katalizör, lambda sensörü; bunlar cruiser' a yakışmayan şeyler bence... Galiba 2006 makinemi restore edip toplar kullanmaya devam ederim ömrüm oldukça ve Allah nasip ettikçe...

Tabii sizlere de görüşlerinizi sormuş oluyorum bu durumda.

Selam ve saygılar
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Arkadaşlar bende 2005 ve üzeri honda shadowlar için TÜRKÇE kullanma klavuzu var. Mailim : [email protected]

Selamlar Koç Arkadaşım

Bence mail adresini böyle verme, köt niyetliler bot ile tarıyor forumları sürekli. Sonra çöp maillerden kurtulamazsın.

Aslında nereye yüklediğini bildirsen oradan indirirdik.

Selam ve saygılar
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Arkadaşlar merhaba,
Artçı olduğunu hesaba katarsak,shadow 750 için lastik hava basıncı ön arka kaç olmalı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

Büyük Cruiser tarzı motosiklet almayı düşünenler için bu başlığı açtım.

Dijital göstergeli bir benzin istasyonunda önlere 32 arkalara 35 basmanızı tavsiye ederim. Bu değerlerin motosiklet kitapçığında farklı olduğunu biliyorum. Bu tavsiyeleri sık sık arkanıza artçı bineceğini, benzinciye gittiğinizde lastiklerinizin ısınmış olacağını ve hava kaybının çok olduğunu hesaba katarak yapıyorum.

Gerçi arkadaş gerekli açıklamayı 1.sayfada yapmış.bu değerler uygunmudur ?
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Duyan Var mı ???

Arkadaşlar
Bir LS2 Flip-Up XXL kask aldım elimde patladı çenem dayandı yara oldu ilk giyişte !!!

Bir de bugün "Mine" diye bir kask buldum o da flip-up ve XXL. Şiir gibi, sanki terziye yaptırmışım gibi ! Tamam, Mine's Nissan Skyline GTR filan biliyoruz da... Mine kask ilk kez duyup gördüm. Malzemesi ABS gibi duruyor ama 1550 gr. Renkli kromatik vizör filan...

Şaştım kaldım; çakma Çin malıysa kafa mafa korumaz sanırım. Öte yandan öyle ucuz filan da değil hani; 165 TL...

Ne dersiniz ? 170 TL patladı zaten bir de 165 daha patlatmayalım :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------

Arkadaşlar merhaba,
Artçı olduğunu hesaba katarsak,shadow 750 için lastik hava basıncı ön arka kaç olmalı ? Gerçi arkadaş gerekli açıklamayı 1.sayfada yapmış.bu değerler uygunmudur ?

arka artçıyla 35 iyi de ön sanki fazla gibi ?? Bana göre 30, sıcak havayı dikkate alarak 32 iyi de 35 sanki aşırı gibi... :silent:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Lastik havaları motorun üstünde yazar.Zincirli olan shdowsların nerde bilmiyorum ama Şaftlı olan motorların lasitk hava basınç bilgileri şaft korumasının üstünde yazılı.Tek kişi iken ön 29 arka 29 .Artçılı ön 29 arka 34.
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
Benim tavsiyem lastik basınçlarını artçı varken ön 31 arka 35 psı a ayarlayın. Farkı anlayacaksınız. 2 yıldır bu şekilde kullanıyorum üzerinde yazan 29 34 psı degerinden çok daha iyi yol tutuyor frenlemeside daha başarılı.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar forumu başından beri takip ediyorum memur olduğumdan dolayı şu anda siirt ilinde bulunmaktayım adım enis aslen istanbulluyum ve başkada bir memleket yok İstanbul un yerlisiyim yada 250 seneden fazladır burada yaşadığımız için öyle söyleyeyim Allah nasip ederse haftaya resimdeki motoru alacağım ve aranıza katılacağım forumu bayağıdır takip ediyorum ve burada yazan bilgiler çok faydalı özellikle kaldera abimizin yazdıkları bilgiler çok güzel inşallah buradaki arkadaşlar ile karşılaşırız
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
merhaba arkadaşlar forumu başından beri takip ediyorum memur olduğumdan dolayı şu anda siirt ilinde bulunmaktayım adım enis aslen istanbulluyum ve başkada bir memleket yok İstanbul un yerlisiyim yada 250 seneden fazladır burada yaşadığımız için öyle söyleyeyim Allah nasip ederse haftaya resimdeki motoru alacağım ve aranıza katılacağım forumu bayağıdır takip ediyorum ve burada yazan bilgiler çok faydalı özellikle kaldera abimizin yazdıkları bilgiler çok güzel inşallah buradaki arkadaşlar ile karşılaşırız

öncelikle foruma hoşgeldiniz.Umarım dilediğiniz VT750 ye sahip olursunuz.Bende kütahyada memurum ve yaz iznimi bugün tamamlamış bulunmaktayım.Yaklaşım 1500 km lik bir güzargahta iznimi doldurdum.Sonuca gelince keyifli ve sorunsuz bir sürüş+ dikkat çekiciliği+ benzini koy yağını kontrol et km'lerce yol kat edilmeyi bekliyor.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlar shadowcular olarak buluşmalarınız vs olmuyormu ?

bu forumdaki shadow kullanıcıları birbirlerine uzak mesafedeler.
dediğin şekilde buluşma hiç olmadı.
anadolu yakasında yollarda ben 5 yıldır shadow görmedim. ümraniye tarafında bir arkadaşımda var oda hiç kullanmıyor zaten.

ben sürekli yalnız dolaşıyorum. çıktığım şehir dışı gezilerindede yine yollarda hep farklı motorlarla karşılaşıyor ve kısa sohbetlerimiz oluyor.

bu forumda bilgim olan konularda yardımcı olmak adına teknik konulardan başka yazmıyorum..ama bayram sonu gibi tekrar şehir dışı düşünüyorum. eylül ayı tatil sezon sonu olduğu için gidilecek bölgedeki yerler daha sakin ve güzel oluyor.

varsa düşünen,bayram sonu zamanı müsait olan arkadaşlardan uygun bir gezi planı yazsın buraya..1 hafta 10 günlük olabilir..
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Ben Anadolu yakası Küçükyalıda ikamet ediyorum.
işlerden dolayı 1 hafta 10 günlük gezi uygun olmayabilir ama H.sonları için kısa mesafeli gezi uygundur.Veya haftanın belirli günleri bir yerlere gidip nargile çay vs içebiliriz :) maksat muhabbet.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Ben Anadolu yakası Küçükyalıda ikamet ediyorum.
işlerden dolayı 1 hafta 10 günlük gezi uygun olmayabilir ama H.sonları için kısa mesafeli gezi uygundur.Veya haftanın belirli günleri bir yerlere gidip nargile çay vs içebiliriz :) maksat muhabbet.

kısa mesafeli günü birlik seyahatler genelde trafik yoğunluğu ,karmaşası içinde geçtiğinden amacından uzaklaşıp sıkıntılı olabiliyor.gidilen yerde muhabbete fazla zaman kalmıyor.. deniz havuz ,konaklamalar gibi aktiviteler zaten mümkün değil.
ama çay vs için kartal -bostancı arası sahil yolunda çok mekanlar var..ramazan sonrası olur tabiiki...

bir kaç hafta önce kartalda kaza yapıp hayatını kaybeden arkadaş için düzenlenen etkinliğe gelmek istedim.. ama uygun olmayan şekillerdeki motor kullanımını görünce ilk yol ayrımından vazgeçip geri döndüm..APaçiler vardı bol bol..Hünerlerini göstermek isteyen.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Arkadaşlar shadowcular olarak buluşmalarınız vs olmuyormu ?



shadowlar konsept motosikletlerden olduğu için marka değil de tarz olarak buluşması olur, o da chopper ya da cruiser buluşması olarak anılır ve eğer kitabına uygun sürülürse de seyirlik bir görüntü oluştururlar, türkchopper ankara'nın facebook grubundaki fotolarına bakmanı öneririm, orda da 8-9 tane shadow var ve bahsettiğim şekilde sürüyorlar.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
kısa mesafeli günü birlik seyahatler genelde trafik yoğunluğu ,karmaşası içinde geçtiğinden amacından uzaklaşıp sıkıntılı olabiliyor.gidilen yerde muhabbete fazla zaman kalmıyor.. deniz havuz ,konaklamalar gibi aktiviteler zaten mümkün değil.
ama çay vs için kartal -bostancı arası sahil yolunda çok mekanlar var..ramazan sonrası olur tabiiki...




Tamam o halde sözde kalmasın.
Malum Ramazan bitti sayılır şimdiden bayramdan sonrası için güzel bir organizasyon yapmaya ne dersiniz ? Öncelikli olarak bir tarih belirleyip,ilgili tarihe uygun bir şekilde belirlenen mekanda buluşabiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst