Escapesus çok teşekkür ederim. Çok iyi oldu.
Bu arada Maverick kardeşimize de hayırlı uğurlu olsun diyorum. Kymco çok şeker bir makine. Ben 250' liğini denedim; gayet seri, güçlü ve titreşimi az. 125' i hiç denemedim ama eminim aynı kaliteye sahiptir.
Kazasız belasız, hayırlı uğurlu ve keyifli olsun.
Ben de sanıyorum bendeki Modial MCT 250' yi satacağım. 2010 model ve daha 280 km' de.
Tövbe büyük sözüme ama, JAWA' mı asla satmayı düşünmüyorum. İlk başta hedefim üçünü birden satıp parasıyla üstüne 3-5 katıp sıfır bir Harley almaktı ama sonra o nostaljik burun direği sızısı geçip de Harley' in aslında ne dertli makine olup da bana neler çektirdiğini hatırlayınca vaz geçtim... (Fat Boy Soft Tail)
O kadara nazlı makineyle uğraşamam bir daha doğrusu... Shadow' da doğru dürüst yağ çubuğunu bile çekmiyorum; su şişesine bir göz atıyorum, o da buralar aşırı sıcak diye...
Belki ileride 2011 alırım diyordum ama enjeksiyon ve katalizör, lambda sensörü; bunlar cruiser' a yakışmayan şeyler bence... Galiba 2006 makinemi restore edip toplar kullanmaya devam ederim ömrüm oldukça ve Allah nasip ettikçe...
Tabii sizlere de görüşlerinizi sormuş oluyorum bu durumda.
Selam ve saygılar