Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba.benim mototrum suzuki c800 fakat bu forum da dahil olmak üzere malesef hiçbir forumda açılmış bir başlık yok.bu forumdaki açılmıış olan genel başlık malesef ben birkaç şey yazsam da hareketlenmedi.o yüzden buraya yazmak zorundayım çünkü benimkine en yakın motor bu.
Buraya yazma sebebime gelrisek:ben motorun artçı koltuğunu değiştirip daha konforlu bir koltuk almak istiyorum ve ayrıca da artçı için kollarını dayayaybilsin diye kolçak eklemek istiyorum.bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz?

orjinal yoktur sanırım ama döşemecilerde yaptırabilirsin istanbulda moto say var sitesi var görüş istersen
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
43
motosay ın internet sitesine baktım.sanırım çok işime yarayacak.teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
VT 750 C deki "C" den kasıt muhtemelen CUSTOM dur. Hondanın kendi sitesinde de bu motor ve vtx 1300 Custom başlığı altında.

Ben bir şeyi merak ediyorum şimdi kimi polis bu ses olayına takmış durumda motoru bağlıyorlar vs. Şimdi camlarında film olan arabaları bir zamanlar polis çevirttirip camdaki filmleri söktürüyordu sökün öyle gidin diyorlardı. Benim bir arkadaşım bu olaydan sonra sordurdu emniyete ve bunun çözüm yolu ruhsata işletmek dediler ve bu sene için ruhsata işletme ücreti yıllık 15 ytl. Bu konuda bilgisi olan varmı diye merak edip şöyle bir soru yöneltmek istiyorum egsozlarımızı ruhsata işletebilirmiyiz. Eğer öyleyse hemen yaptıracağım. Performans egsozlarıyla muayineden geçebiliyoruz çogumuz sorun olmuyor muayneden gemiş motora polis karışabiliyormu birde onu merak ediyorum...

Bilmiyorum hiç BMW M6 gördünüz mü arabanın orjinali öküz gibi hırlıyor bizim egsozlardan fazla ses çıkartıyor gazladığında orjinal hali böyle aracın kimse ses edemiyor dolayısıyla burada da bir ikilem ortaya çıkıyor benim özgürlüğümü kısıtlayan polis bu adama ses çıkartamıyor... Memleketimden insana manzaraları.....
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Bilmiyorum hiç BMW M6 gördünüz mü arabanın orjinali öküz gibi hırlıyor bizim egsozlardan fazla ses çıkartıyor gazladığında orjinal hali böyle aracın kimse ses edemiyor dolayısıyla burada da bir ikilem ortaya çıkıyor benim özgürlüğümü kısıtlayan polis bu adama ses çıkartamıyor... Memleketimden insana manzaraları.....


Sözün bittiği yer...

Bu renkli cam benim de kafama takılır, ben de 99 Avensis var, renkli cam...2-3 Ay önce İkiçeşmelik'te baktım bir Doğan durdurmuşlar, gençler marketten traş bıçağı almış, cam filmini kazıyıp çıkarmaya çalışıyor.Polis de bu çalışmaya nezaret ediyor, elinde ceza makbuzu ile :)

Doğan'ın camlarına baktım, tamam, film ama, siyahlık benim camlar gibi...

Benim ruhsatta "Camlar renklidir" gibi bir ibare de yok...

Acaba, trafik polisleri tuttuklarını mı öpüyorlar :)
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
İşin aslı kimse kimin ne yaptığının farkında değil bizde oturmuş bir sistem yok aynen öyle polis tuttugunu öpüyor... Egsozlar çok gürültü çıkarıyor çevreyi rahatsız ediyor sözünü kesinlikle kabul etmiyorum bir yerden geçerken en fazla 5 saniye sonra sesi duyan bir daha duymaz 5-10 saniye içinde kimse bu beni rahatsız etti demesin her yer inşaat dolu onların sürekli çıkardığı ses sorun olmuyorsa bana da kimse karışmasın. Ayrıca bu ses hayat kurtaran bir olay trafikte sizi görmedigini iddia eden vatandaşlar sesi duysun da üstünüze arabayı kırmaktan vazgeçsin...
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
merhabalar shadow VT 750 ile 2500 kmlik tecrübemi bitirmiş durumdayım.Daha önceki sayfalardanda okuduğum kadarıyla özellikle 1.vitesten 2 ye geçerken ki "şak" diye tabir edilen ses bende de mevcut bunun sebebi motorun karakteristik özllğindendir diye düşünüyorum.Birde önceki yağı 15-40 olduğu için kalın geliyor diye düşünüyorum.Diğer değişimde 10-40 kullanacağım.Siz yağ değişim süresini kaç kilometrede bir yapıyorsunuz?benim yaklaşık 3000 kmcivarı oldu...
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
merhabalar shadow VT 750 ile 2500 kmlik tecrübemi bitirmiş durumdayım.Daha önceki sayfalardanda okuduğum kadarıyla özellikle 1.vitesten 2 ye geçerken ki "şak" diye tabir edilen ses bende de mevcut bunun sebebi motorun karakteristik özllğindendir diye düşünüyorum.Birde önceki yağı 15-40 olduğu için kalın geliyor diye düşünüyorum.Diğer değişimde 10-40 kullanacağım.Siz yağ değişim süresini kaç kilometrede bir yapıyorsunuz?benim yaklaşık 3000 kmcivarı oldu...



Hocam merhaba 1. vitesten 2. vitese geçerken çıkan ses normaldir onuda arada yapıp bazen ses çıkarmayada bilir. Sebebi vites kutusunun ses izolasyonu olmaması (Ben motor konusuna meraklı oldugum için buradaki ustamla sürekli bu konular üzerinde sohbet ediyorum onun verdiği bilgi buydu yamaha bu sesi biraz daha kısmış durumda) ben bayılıyorum o sese klasik motor sürüyormuş hissini dibine kadar yaşatıyor.

Yag değişiminizi 10-40 yapmanız mantıklı 15-40 dan 10-40 a yag değiştikten sonra motorunuzun çalışması bile değişecektir(dikkatli bir dinleyiciyseniz anında anlarsınız).

Honda shadow'un kitapçıgında yazan yag değişim süresi 6000km de bir dir. Ben asla 6000km yi beklemedim sizede tavsiyem 5000km olunca yagınızı değiştirmenizdir. Yag motorun canıdır erken değiştirmek yarar sağlar geç değiştirmek motorunuzun ömründen çalar. 12.000km de bir yag filtresi değişimi göstermiş kitapçığı ben onada pek uymuyorum 5000km de bir yagınıda filtresini de degiştiririm.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Egsozlar çok gürültü çıkarıyor çevreyi rahatsız ediyor sözünü kesinlikle kabul etmiyorum bir yerden geçerken en fazla 5 saniye sonra sesi duyan bir daha duymaz 5-10 saniye içinde kimse bu beni rahatsız etti demesin

trafikte rahatsızlık söz konusu olmayabilir ama ilk çalıştırmada, motorun ısınması esnasında bir kaç dakikalık zaman içinde çok gürültü yapıyordu.
ben bu yüzden çıkarmıştım cobra egsozu.
ama yolda scooter gibi sessiz gitmekte hiç hoş değil.

yalnız yağ değişimini daha erken zamana almakta hata yapıyorsunuz

yağ konusunda daha öncede yazmış olduğum gibi ;
günümüzde hızla ilerleyen teknolojiden yağ sektörüde nasibini almış markaların önemi kalmamıştır..
bundan aylar önce ürün etiketlerine APİ-SJ değerlerini yazan firmalar gelinen son durum olarak APİ-SL üst performans seviyesine gelmişlerdir..
ileriye doğruda devam edecektir..


yalnız;
eğer başka bir nedeni yoksa yağ değişim km lerini çok kısa tutuyorsunuz.
km yapamıyorsanız yılda bir kez km ye bakılmaksızın yağ değişimi teknik nedenlerle kabul edilebilir..
ancak yol yapabiliyorsanız 3000-4000 km yerine 10.000 leri geçin..yağ
filtrelerini ise bu kısa mesafelerde hiç değiştirmeye gerek yok.
ikinci yağ değişimine bırakın..

bu kalitedeki yağlar zaten 3-4 binlerde en iyi durumuna,verimine geliyor..çıkan yağı birine verseniz 10 bin km daha yapar..

yağların APİ değerleri ilerledikçe kullanım km leride artar.ticari kaygı duyan satıcılar ise her zaman aksini savunacaktır.. her zaman yağ ve filtre stoklarının azalmasını isteyecekler..
bundan aylar önce ürün etiketlerine APİ-SJ değerlerini yazan firmalar gelinen son durum olarak APİ-SL üst performans seviyesine gelmişlerdir..
ileriye doğruda devam edecektir..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Merhaba arkadaşlar.Bende yaklaşık bir ay önce 2006 model shadow 750 sahibi oldum.
Bundan sonraki günlerde aranızda olmaktan ve tecrübelerinize ortak olmaktan mutluluk duyarım.

tek bir sorum olacak.kullanım kitabı olmadığı için bulamadım mazur görün.
Shadowda 4 lü çakar sinyal sistemi varmı ? bulamadım ve yok diye tahmin ediyorum.doğrumudur ?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
tek bir sorum olacak.kullanım kitabı olmadığı için bulamadım mazur görün.
Shadowda 4 lü çakar sinyal sistemi varmı ? bulamadım ve yok diye tahmin ediyorum.doğrumudur ?

dörtlü flaşör yok ama çok istiyorsanız eğer bunu yaptırabilirsiniz.
motorunuz hayırlı olsun.
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar.Bende yaklaşık bir ay önce 2006 model shadow 750 sahibi oldum.
Bundan sonraki günlerde aranızda olmaktan ve tecrübelerinize ortak olmaktan mutluluk duyarım.

tek bir sorum olacak.kullanım kitabı olmadığı için bulamadım mazur görün.
Shadowda 4 lü çakar sinyal sistemi varmı ? bulamadım ve yok diye tahmin ediyorum.doğrumudur ?


Hoş geldin kardeşim; hayırlı uğurlu olsun, kazasız ve belasız kullan inşaAllah.

Sahi arkadaşımızın dediği hepimizde ortak problem ve internette de bulamadım.

Honda' ya açtım sordum, devlet dairesi bile bu kadar uğraştırmaz insanı. En yakın bayiye git form doldur sana CD' de vereceklerdir diyorlar !!!

Elinde el kitabı olan scan edip bir link verse de indirsek... İngilizcesini ben Türkçe' ye çeviririm söz...

Saygılar
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
evet ya manuel kullanım kitapçığını hiçbir yerde bulamadım!!
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Sahi arkadaşımızın dediği hepimizde ortak problem ve internette de bulamadım.

Honda' ya açtım sordum, devlet dairesi bile bu kadar uğraştırmaz insanı. En yakın bayiye git form doldur sana CD' de vereceklerdir diyorlar !!!

Elinde el kitabı olan scan edip bir link verse de indirsek... İngilizcesini ben Türkçe' ye çeviririm söz...

Saygılar

bende servis manueli var. toplam 192 mb pdf dosya ve 24 parça. mail adresini yazarsanız buradan ilk parça dosyayı inceleniz için gönderirim.

işinize yarar olduğunu belirtirseniz devamınıda gönderirim
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
Uğur Abi servis manuel çok faydalı olur benim için hatta motorun aksamını söküp takmak kendi kendine bakım yapmak isteyenler içinde süper fırsat. Herkese tek tek mail atmak yerine herhangi bir paylaşım sitesine (rapidshare megaupload hotfile gibi) buraya upload linkini verirsen bizler dowload edebiliriz. Ben rapidshare da premium üyelikten tekrar yüklerim verdiğin dosyayı silinmeden durur sürekli ne zaman isterlerse o zaman indirirler isteyen arkadaşlar.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
38
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
20
Merhabalar arkadaşlar,
bendeki kullanım kılavuzunu (Honda VT750C - KULLANIM KILAVUZU - © Honda Motor Co., Ltd. 2003 ) şu adresten indirebilirsiniz:
http://rapidshare.com/files/408764920/HONDA_VT750C_04-TR.pdf

iyi sürüşler dilerim..

Hocam çok teşekkürler bende var bu klavuz ama birçok arkadaş bu klavuzu arıyordu.

Ugur Abideki katalog servislerde olan kullanıcıya verilmeyen klavuz. Bu klavuza bakarak servisteki çalışanlar sök tak yapıyorlar nerde ne vide var kaç numaralı anahtar çar vs o tip bilgiler olması lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst