- Katılım
- 4 May 2008
- Mesajlar
- 632
Şadov'larınıza kazasız belasız, güle güle binin 
Şadov'larınıza kazasız belasız, güle güle binin![]()
arkadaşlar merhaba.benim mototrum suzuki c800 fakat bu forum da dahil olmak üzere malesef hiçbir forumda açılmış bir başlık yok.bu forumdaki açılmıış olan genel başlık malesef ben birkaç şey yazsam da hareketlenmedi.o yüzden buraya yazmak zorundayım çünkü benimkine en yakın motor bu.
Buraya yazma sebebime gelrisek:ben motorun artçı koltuğunu değiştirip daha konforlu bir koltuk almak istiyorum ve ayrıca da artçı için kollarını dayayaybilsin diye kolçak eklemek istiyorum.bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz?
Bilmiyorum hiç BMW M6 gördünüz mü arabanın orjinali öküz gibi hırlıyor bizim egsozlardan fazla ses çıkartıyor gazladığında orjinal hali böyle aracın kimse ses edemiyor dolayısıyla burada da bir ikilem ortaya çıkıyor benim özgürlüğümü kısıtlayan polis bu adama ses çıkartamıyor... Memleketimden insana manzaraları.....
merhabalar shadow VT 750 ile 2500 kmlik tecrübemi bitirmiş durumdayım.Daha önceki sayfalardanda okuduğum kadarıyla özellikle 1.vitesten 2 ye geçerken ki "şak" diye tabir edilen ses bende de mevcut bunun sebebi motorun karakteristik özllğindendir diye düşünüyorum.Birde önceki yağı 15-40 olduğu için kalın geliyor diye düşünüyorum.Diğer değişimde 10-40 kullanacağım.Siz yağ değişim süresini kaç kilometrede bir yapıyorsunuz?benim yaklaşık 3000 kmcivarı oldu...
Egsozlar çok gürültü çıkarıyor çevreyi rahatsız ediyor sözünü kesinlikle kabul etmiyorum bir yerden geçerken en fazla 5 saniye sonra sesi duyan bir daha duymaz 5-10 saniye içinde kimse bu beni rahatsız etti demesin
yağ konusunda daha öncede yazmış olduğum gibi ;
günümüzde hızla ilerleyen teknolojiden yağ sektörüde nasibini almış markaların önemi kalmamıştır..
bundan aylar önce ürün etiketlerine APİ-SJ değerlerini yazan firmalar gelinen son durum olarak APİ-SL üst performans seviyesine gelmişlerdir..
ileriye doğruda devam edecektir..
yalnız;
eğer başka bir nedeni yoksa yağ değişim km lerini çok kısa tutuyorsunuz.
km yapamıyorsanız yılda bir kez km ye bakılmaksızın yağ değişimi teknik nedenlerle kabul edilebilir..
ancak yol yapabiliyorsanız 3000-4000 km yerine 10.000 leri geçin..yağ
filtrelerini ise bu kısa mesafelerde hiç değiştirmeye gerek yok.
ikinci yağ değişimine bırakın..
bu kalitedeki yağlar zaten 3-4 binlerde en iyi durumuna,verimine geliyor..çıkan yağı birine verseniz 10 bin km daha yapar..
yağların APİ değerleri ilerledikçe kullanım km leride artar.ticari kaygı duyan satıcılar ise her zaman aksini savunacaktır.. her zaman yağ ve filtre stoklarının azalmasını isteyecekler..
bundan aylar önce ürün etiketlerine APİ-SJ değerlerini yazan firmalar gelinen son durum olarak APİ-SL üst performans seviyesine gelmişlerdir..
ileriye doğruda devam edecektir..
tek bir sorum olacak.kullanım kitabı olmadığı için bulamadım mazur görün.
Shadowda 4 lü çakar sinyal sistemi varmı ? bulamadım ve yok diye tahmin ediyorum.doğrumudur ?
Merhaba arkadaşlar.Bende yaklaşık bir ay önce 2006 model shadow 750 sahibi oldum.
Bundan sonraki günlerde aranızda olmaktan ve tecrübelerinize ortak olmaktan mutluluk duyarım.
tek bir sorum olacak.kullanım kitabı olmadığı için bulamadım mazur görün.
Shadowda 4 lü çakar sinyal sistemi varmı ? bulamadım ve yok diye tahmin ediyorum.doğrumudur ?
Sahi arkadaşımızın dediği hepimizde ortak problem ve internette de bulamadım.
Honda' ya açtım sordum, devlet dairesi bile bu kadar uğraştırmaz insanı. En yakın bayiye git form doldur sana CD' de vereceklerdir diyorlar !!!
Elinde el kitabı olan scan edip bir link verse de indirsek... İngilizcesini ben Türkçe' ye çeviririm söz...
Saygılar
... Ben rapidshare da premium üyelikten tekrar yüklerim verdiğin dosyayı silinmeden durur sürekli ne zaman isterlerse o zaman indirirler isteyen arkadaşlar.
Merhabalar arkadaşlar,
bendeki kullanım kılavuzunu (Honda VT750C - KULLANIM KILAVUZU - © Honda Motor Co., Ltd. 2003 ) şu adresten indirebilirsiniz:
http://rapidshare.com/files/408764920/HONDA_VT750C_04-TR.pdf
iyi sürüşler dilerim..
Shadowcular buraya bi göz atın vardır burda belki service manuel.
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp