Haklısın ne desen yeri var... bugün o kadar yoğundum ki değil resim çekmek, yemek yemek bile aklıma gelmedi... eve dar düştüm, hatun sofra hazırlarken ben tencereye daldım :queen:
Custom' dan ziyade, bağrıma bağrıma esen aşırı rüzgara karşı yaptım. Rüzgar kesildi, şimdi daha güzel patırtı dinliyorum.
Doğrusu haklısın fiyat konusunda ama ne yaparsın ? Honda Shadow kullanmanın da bir bedeli var... Kocca Jawa' yı hurdayken sıfırlamam 750 TL tuttu; bunun bir periyodik bakımı araba kadar vardır herhalde :silent: Eh gül sevgisi ile diken ilişkisi...
Antalya' ya geldiğinde görüşelim diyeceğim ama bir 130 km daha doğuya gelmen lazım

Ben Alanya' dayım. Gelirsen ama lütfen haberleşelim. Konuğum ol...
Sevgi ve saygılar
EK: Bir soruştur istersen; benim Mondial MCT 250' nin sinyal camları olursa bir çift komple var elimde, camını sana göndereyim birinin söküp... Söz, 20€ istemem :mrgreen: Kargo da benden... ne de olsa Shadow' cuyuz di mi ?