Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
04/06/2007 trafige cıkıs tarihli bir motorun 31/01/2007 tarihli Motorlu taşıt vergisi olurmu arkadaslar, olsa bile bunu satın aldıgım yerin odemesi gerekmiyormu, bugunlerde makinanın vergileriyle ugrasıyorum hicbiri odenmemis:( yani odememisim, ustune ustluk 196 YTL olmus bir taksidi binemedigim makinaya bu paraları odemek cok dokunuyor, satıcam bu gidisle vallahi:(
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
04/06/2007 trafige cıkıs tarihli bir motorun 31/01/2007 tarihli Motorlu taşıt vergisi olurmu arkadaslar, olsa bile bunu satın aldıgım yerin odemesi gerekmiyormu, bugunlerde makinanın vergileriyle ugrasıyorum hicbiri odenmemis:( yani odememisim, ustune ustluk 196 YTL olmus bir taksidi binemedigim makinaya bu paraları odemek cok dokunuyor, satıcam bu gidisle vallahi:(

Elbette ödenmezse olur. Evet aldığın yerin ödemesi gerekiyordu. Ancak bir bayiden aldıysan onlar süre sonunda yani Temmuz ayından itibaren eski vergiyi ödüyorlar. Ancak birşey daha varki herşey tamamen anlaşmana bağlı. Yani almadan önce konuyu mevzu edip satış anlaşması yapman gerekli idi. Bence motorunu satma daha zararlı olursun çünki vergiyi sormadan kimse almaz. Hem vergi öder hem motoru ucuza satmış olursun. Ama illa satıcam diyorsan müşteri olalım.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
vergi

04/06/2007 trafige cıkıs tarihli bir motorun 31/01/2007 tarihli Motorlu taşıt vergisi olurmu arkadaslar, olsa bile bunu satın aldıgım yerin odemesi gerekmiyormu, bugunlerde makinanın vergileriyle ugrasıyorum hicbiri odenmemis:( yani odememisim, ustune ustluk 196 YTL olmus bir taksidi binemedigim makinaya bu paraları odemek cok dokunuyor, satıcam bu gidisle vallahi:(

bu motoru almama sebeplerimden biri olan yukarıda ki neden ile venox almıştım.Hiçte mantıklı olmayan bu vergi dilimi yüzünden insanlar on kere düşünüp vazgeçmek zorunda kalıyor.Motorum için bu ay 38 lira vergi ödedim.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Artık ben de aranıza katılıyorum. Bugün itibariyle 2006 model bir Honda Shadow VT 750 C aldım. Herkese selamlar.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Naci63 hayırlı olsun :rendeer:
Doğru ve güzel seçim chooper olarak. :bounce:
Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Aramıza hocamı da kattık arkadaşlar(Naci63). Kendisi üniversite de prof.tur. Tam da kariyerine uygun bir motor seçti nihayet. Hocam 3 tane mi oldu şimdi motor?
Kaldera bu yıl maalesef fuara gelemiyorum ben.2 yıldır geliyordum ama bu yıl işlerimden dolayı maalesef
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Aramıza hocamı da kattık arkadaşlar(Naci63). Kendisi üniversite de prof.tur. Tam da kariyerine uygun bir motor seçti nihayet. Hocam 3 tane mi oldu şimdi motor?

Evet Yücel bey, ama Ramzey chopper'ımı satacağım.

Shadow'um 2006 model ve 9200 km'de. Resimlerini daha sonra yayınlamaya çalışırım. Üzerinde, öncam, krom radyatör koruması, motor koruma demiri, sürücü ve yolcu sisi barları, depo üstü deri kılıf, ahşaptan yapılıp üstü deri kaplama yançantalar ve önçamurluk koruması mevcut. Ayrıca orjinal eksozunu da aldığımdan, üzerinde gelen Highway Hawk eksozu gürültülü olması nedeniyle söktürdüm. (size garip gelebilir ama çoğu kişinin aksine sessiz motoru severim) İlerde satabilirim. Motorumun fiyatı ise ortalama bir fiyat diyelim.

İlk sürüşümde biraz tedirgin olduğumu söyleyebilirim. Ama daha eve varmadan (20 km içinde) motoruma büyük ölçüde alıştım. Ancak bir sorum olacak siz arkadaşlarıma. 1. viteste ilk hareketten hemen sonra ugultuya benzer vınlama gibi dalgalı bir ses arka tekerin göbeği civarından geliyor. Ancak 2. vitese atar atmaz ses kesiliyor. Diğer viteslerde veya motor hareket halınde boşta giderken bu ses yok. Sadece 1. viteste gaz vermeye başlarken çıkıyor ve 2. vitese atınca kesiliyor. Sizce bu ne olabilir? İnşallah önemli birşey değildir diye ümit ediyorum. Bu arada motor 4-5 aydır kullanılmıyormuş, Honda servisi belki bundan olabilir dedi, ama kesin teşhisi koyamadı ve önemli değil geçer dedi. Siz böyle birşey yaşadınız mı arkadaşlar. Cevaplarsanız çok memnun olacağım. Selamlar.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hayırlı uğurlu olsun hocam allah kazasız nice gezilere hayırlısı ile
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Hocam tekrar hayırlı uğurlu olsun. Bende sizin gibi motorumu Ordu dan alıp Adanaya gelmiştim hemde 150 cc den 750 cc ye terfi ettiğimde prova bile yapmadan uzun yola çıkmıştım.Sanki Hacı Murat tan Mercedese binmişim gibi gelmişti.Önce biraz tedirgin oldum ama sonra alışmıştım. Şehir içi kullanımlarda manevrası biraz ağır gelebilir size.
Motorda uğultu olayına gelince benzer olay benim de başıma gelmişti. Karadeniz den sıcak iklime geldiğimde iklim ve basınç değişikliğinden dolayı motorun çalışmasında bir değişiklik olmuştu. Yağdaki vizkozite değişiminden olması gerek.Sonra geçti. Sizinki de sanırım uzun uzun süre çalışmamasından dolayı olabilir.Bir müddet kullandıktan sonra tekrar göstermenizde yarar var eğer hala uğultu devam ederse.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
İlk sürüşümde biraz tedirgin olduğumu söyleyebilirim. Ama daha eve varmadan (20 km içinde) motoruma büyük ölçüde alıştım. Ancak bir sorum olacak siz arkadaşlarıma. 1. viteste ilk hareketten hemen sonra ugultuya benzer vınlama gibi dalgalı bir ses arka tekerin göbeği civarından geliyor. Ancak 2. vitese atar atmaz ses kesiliyor. Diğer viteslerde veya motor hareket halınde boşta giderken bu ses yok. Sadece 1. viteste gaz vermeye başlarken çıkıyor ve 2. vitese atınca kesiliyor. Sizce bu ne olabilir?

motorunuz tekrar hayırlı olsun..egsozla ilgili düşüncenize katılıyorum haklısınız.
çevreyi rahatsız etmemek adına..
bende cobra egsoz var.sesi H.W dan daha gür diyebilirim.ama istanbulun şidoistlerle dolu trafiğinde azda olsa motorlara güvenlik olarak katmadeğeri olduğunu düşünüyorum..

diğer konu ile ilgili bence servisiniz haklı sorun bulamamakla.
çünki bu motorun özellikle arka yürür aksamı son derece bakımsız, ve güvenlidir. kolay kolay arıza yapacak bir düzenek değil.yıllarca sorun yaratmaz.kaldıki motorunuz 2006 modelmiş.
arka teker rulmanlarında sorun olsa sürekli yapması gerekir.
yinede içiniz rahat etmezse servisiniz bir görsün ,dinlesin.belki farklı yerden geliyor olabilir.
12000 km civarlarında süpap ayarı ve diğer kontrolleri yaptırın.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
hayırlı uğurlu olsun hocam allah kazasız nice gezilere hayırlısı ile

Çok teşekkür ederim arkadaşım.


Hocam tekrar hayırlı uğurlu olsun. Bende sizin gibi motorumu Ordu dan alıp Adanaya gelmiştim hemde 150 cc den 750 cc ye terfi ettiğimde prova bile yapmadan uzun yola çıkmıştım.Sanki Hacı Murat tan Mercedese binmişim gibi gelmişti.Önce biraz tedirgin oldum ama sonra alışmıştım. Şehir içi kullanımlarda manevrası biraz ağır gelebilir size.
Motorda uğultu olayına gelince benzer olay benim de başıma gelmişti. Karadeniz den sıcak iklime geldiğimde iklim ve basınç değişikliğinden dolayı motorun çalışmasında bir değişiklik olmuştu. Yağdaki vizkozite değişiminden olması gerek.Sonra geçti. Sizinki de sanırım uzun uzun süre çalışmamasından dolayı olabilir.Bir müddet kullandıktan sonra tekrar göstermenizde yarar var eğer hala uğultu devam ederse.

İyi dileklerin için sağolasın Yücel bey. Ses motordan değil arka tekerin göbeğinden geliyor. Şaftta sorun var diye korkmuştum ama Hasan (makine) daha önce bu motordan kullanan birine sormuş o da benim motorun tekerinden buna benzer bir ses geliyordu demiş. Bu biraz içimi rahatlattı.

motorunuz tekrar hayırlı olsun..egsozla ilgili düşüncenize katılıyorum haklısınız.
çevreyi rahatsız etmemek adına..
bende cobra egsoz var.sesi H.W dan daha gür diyebilirim.ama istanbulun şidoistlerle dolu trafiğinde azda olsa motorlara güvenlik olarak katmadeğeri olduğunu düşünüyorum..

diğer konu ile ilgili bence servisiniz haklı sorun bulamamakla.
çünki bu motorun özellikle arka yürür aksamı son derece bakımsız, ve güvenlidir. kolay kolay arıza yapacak bir düzenek değil.yıllarca sorun yaratmaz.kaldıki motorunuz 2006 modelmiş.
arka teker rulmanlarında sorun olsa sürekli yapması gerekir.
yinede içiniz rahat etmezse servisiniz bir görsün ,dinlesin.belki farklı yerden geliyor olabilir.
12000 km civarlarında süpap ayarı ve diğer kontrolleri yaptırın.


Teşekkür ederim Kaldera arkadaşım. Sizler gibi arkadaşların tecrübe ve desteği biz yenilere yol gösterecek diye düşünüyorum. Daha önce bu forumu okumuş olmama rağmen dün akşam baştan sona tekrar okudum. Sizlerin verdiği bilgiler oldukça yararlı ve yol gösterici. Tekrar teşekkürler ve selamlar.
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
shadowcular,mutlaka daha önce yazılmıştır ama 2006 dan bu yana bütün sayfaları tarıyamadım.Acaba 750 C,750 C4 ve 750 ACE modellerinin arasındaki farklar nelerdir bilgi sahibi arkadaşlar varsa öğrenmek istiyorum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sanırım sorunumu çözdüm. İnternette yaptığım küçük bir araştırmada benzer bir sesin Honda deauville'nin ilk hareketinde de olduğu sonra ikinci viteste geçtiğini okudum. Bu durumu bir de Adanalı nikli Bora arkadaşıma sorduğumda (onun da sıfır aldığı honda deauville'si var) aynı şeyi söylediğinde bu sesin normal olduğunu anladım. Selamlar.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Sevindim sorun olmadığına hocam.Hayret bunca yıldır tecrübeli servis buna nasıl karar verememiş anlayamadım.Bu sesin normal bir ses olduğuna karar veremeyecek kadar acemiler mi Adana daki servisteki ustalar acaba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst