- Katılım
- 12 Eyl 2005
- Mesajlar
- 114
04/06/2007 trafige cıkıs tarihli bir motorun 31/01/2007 tarihli Motorlu taşıt vergisi olurmu arkadaslar, olsa bile bunu satın aldıgım yerin odemesi gerekmiyormu, bugunlerde makinanın vergileriyle ugrasıyorum hicbiri odenmemis
yani odememisim, ustune ustluk 196 YTL olmus bir taksidi binemedigim makinaya bu paraları odemek cok dokunuyor, satıcam bu gidisle vallahi