Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hayırlı olsun arkadaşım. Görüntü dahada güzelleşti tabbi. Shadow zaten yakışıklı bir makine.

Bir yılda yaptığın km. de hatırı sayılır bir km. Tekerine taş değmesin.
Selamlar.

Bu güzel temennileriniz için teşekkürler KEMALKOMAN.

Shadow ile ilgili yazı ve yorumlarınızı dikkatle takip etmişimdir şimdiye dek.


Serdar arkadaşım.Eğer uzun yol sık sık yapıyorsanız kendiniz içinde sissy bar yaptırmanızı tavsiye ederim. Bel ağrılarını belirgin bir şekilde azaltıyor.

Haklısınız ama görüntüyü bozacak diye tereddütüm var.Belki düşünürüm ileri yıllarda.


Bende 1-2 resim koyayım dedim. Benim sissybar highway hawk-sissybar 400tl sissybar taşıycısı 200tl.



Benim motosikletin regi ile aynısı. Çok yakışmış, hayırlı olsun.

Üstteki fotoğrafı çok beğendim.


serdar23_bilgem ve okan, çok güzel duruyor motorlar maşallah.

Teşekkür ederim cousinecruis.

Sağlık ve esenlikle, ağız tadıyla kullanmak hepimize nasip olur inşallah.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Çok güzel olmuş :) güle güle binin :rendeer:

Ama bir dipnot: Higway hawk hollanda firması ve yurtdışından bir çok aksesuarı çok çok ucuza getirtebilirsiniz :wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba

Arkadaşlar hepinize merhaba,
Ben de yeni bir siyah Shadow C8 edinerek aranıza katıldım.

Shadow almamdaki en büyük etken bu forumdaki değerli arkadaşların fikirleri ve bulunduğum bölgedeki(Kuşadası) Honda servisinin çok iyi ve güvenilir oluşuydu. Öyle ki aynı servisi garaj olarak da kullanabiliyoruz. Hem motorunuz güvende kalıyor hem de sürekli bakım altında oluyor. Daha önce de değişik model Hondalar kullandığımdan yine aynı markada karar kıldım.

İlk test sürüşümde, daha önce bu kadar ağır bir makinayı kullanmadığım için baya bir tedirgin oldum. Hatta heyecandan olsa gerek kalkarken, nerdeyse yeni öğrenenler gibi denge sorunu bile yaşadım. Ancak biraz kullanmaya başlayınca ne kadar dengeli ve yol tutuşu güzel bir makina olduğunu gördüm.

Doğrusu Shadow'un artık enjeksiyonlu olması ve egzozun bir öncekinden farklı olması biraz beni hayal kırıklığına uğrattı. Bir önceki modelindeki tek ve kalın egzoz daha şık duruyordu sanki. Ayrıca sesi ve çalışması, enjeksiyondan olsa gerek baya bir monotonlaşmış. Ancak gaz verdiğim andan itibaren yine o güzel Honda sesini alabiliyorum. Yine de bu haliyle de doğrusu çok beğendim.

Motosikletime Highway Hawk sisi bar,koruma, ön ve arka ayaklık,Kappa ön cam, Highway Hawk sis lambaları ve Held deri çanta aksesuarlını taktım.

Çanta pek hoşuma gitmedi, biraz küçük ve heybe gibi ters v şeklinde durdu. Ancak bu daha klasik gösterdi sanki. Biraz daha paraya kıyıp Held'in büyük modelini ilerde almayı düşünüyorum.

Genel olarak çok hızlı ivmelenmesi, düşük viteslerde yüksek torka ulaşması hoşuma gitti. Yakında uzun yola da gidince gözlemlerimi ve makinanın resimlerini de koyarım.

En kısa zamanda diğer Shadowcularla tanışıp fırsat buldukça birlikte gezilere katılmayı isterim.
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
Hayırlı olsun. Kendisi Harleye en yakın olan makinadır. Görüntü ve teknik özellikleri açısından kimsenin laf etmediği bir motordur. Yazları topluca Kuşadası tarafına gelme ihtimalimiz yüksek olunca tanışma ihtimalimizde yükseliyor dolayısı ile.
Ben de sadece CCC tipi motorlarla ilgileniyorum. CCC lerin içinde en sevdiğim de hondanınkiler.
Görüşmek dileği ile. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar hepinize merhaba,
Ben de yeni bir siyah Shadow C8 edinerek aranıza katıldım.

Doğrusu Shadow'un artık enjeksiyonlu olması ve egzozun bir öncekinden farklı olması biraz beni hayal kırıklığına uğrattı. Bir önceki modelindeki tek ve kalın egzoz daha şık duruyordu sanki. Ayrıca sesi ve çalışması, enjeksiyondan olsa gerek baya bir monotonlaşmış. Ancak gaz verdiğim andan itibaren yine o güzel Honda sesini alabiliyorum. Yine de bu haliyle de doğrusu çok beğendim.

Genel olarak çok hızlı ivmelenmesi, düşük viteslerde yüksek torka ulaşması hoşuma gitti. Yakında uzun yola da gidince gözlemlerimi ve makinanın resimlerini de koyarım.

En kısa zamanda diğer Shadowcularla tanışıp fırsat buldukça birlikte gezilere katılmayı isterim.

Motosikletiniz hayırlı olsun. Fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum.

Egsost konusunda da sizinle aynı fikirdeyim: Kalın tek parça olanı, daha tok ve şık duruyor.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
güzel motor benımde eskı motorum fazer dı bıraz daha sakın motor olarak shadow aldım genelde memnunum ses egzozu taktırdım dahada keyıflı oldu sımdı ama eksılerıde var tabıkı genel olarak sınıfında ıyı bır motor form ve mesajlar eskı ama genede yazalım dedım ...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Shadow alanların yeni motorları hayırlı olsun..çanta konusu için HepcoBecker i önerebilirim alternatif fikir olması için..fiyat olarak döviz € kuruna göre biraz yüksek kalabilir ama iş görebilirliği ve görselliği bakımından dolgun durmakta..

 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Hayırlı olsun arkadaşım. Kazasız ve keyifl, sürüşler.

Kaldera arkadaşım, çantalar sade ama hoş duruyor. Ama sanırım biraz pahalıdır.

bildiğim son fiyatı 780 € idi sanırım. ama arkadan bayağı bir geniş görünüyor...

trafikte arkadan gelen araçlar sizi hafife alıp sıkıştırma vs gibi durumlara pek girmiyorlar.kuzu kuzu takip ediyorlar..:p:)
yani motor oldukça geniş duruyor..iyi taraflarından biriside bu..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar hayırlı olsun dilekleriniz çok teşekkür ederim. allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Ben de sabırsızlıkla motorumu bekliyorum. (Bildiğiniz gibi ötv de %5 lik ufak bir indirim söz konusu olduğundan bilerek fatura ve ruhsat işlerini geciktirdik. 750 cc için bu kadar fark ediyor. Bir gün önce alsaydım bu indirimden faydalanamayacaktım..)

Shadow alanların yeni motorları hayırlı olsun..çanta konusu için HepcoBecker i önerebilirim alternatif fikir olması için..fiyat olarak döviz € kuruna göre biraz yüksek kalabilir ama iş görebilirliği ve görselliği bakımından dolgun durmakta..

Valla arkadaşım çantanı gerçekten çok beğendim. Hem sade hem kullanşlı ve hacimli. Hondanın orjinal çantasına çok benziyor, hatta daha güzel. Tavsiyen için çok sağol, araştırıp edinicem. Benimki daha çok semer gibi duruyor.. Hepco Beckerın 1 milyarı aşan fiyatını görünce biraz tırstım ama en yakın zamanda bunlardan edinmem farz oldu. Hatta arka ve ön çantaları da takım almalı almışken. Shadow, kaliteli deri ve krom aksesuarları çok güzel taşıyabilen bir motor.

Sezon başlamadan cruisecılar bir Pazar bir araya gelsek çok güzel olacak.

Herkese Selamlar.
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
Valla arkadaşım çantanı gerçekten çok beğendim. Hem sade hem kullanşlı ve hacimli. Hondanın orjinal çantasına çok benziyor, hatta daha güzel. Tavsiyen için çok sağol, araştırıp edinicem. Benimki daha çok semer gibi duruyor.. Hepco Beckerın 1 milyarı aşan fiyatını görünce biraz tırstım ama en yakın zamanda bunlardan edinmem farz oldu. Hatta arka ve ön çantaları da takım almalı almışken. Shadow, kaliteli deri ve krom aksesuarları çok güzel taşıyabilen bir motor.
Sezon başlamadan cruisecılar bir Pazar bir araya gelsek çok güzel olacak.
Herkese Selamlar.

Bende HB çanta kullanıyorum. Kullanmaya başlayalı 1 yıl oldu. Şu ana kadar yağmur, çamur güneş herşeyin tadına baktı ve bir deforme yok. Biliyorsunuz bu tür malzeme vitrinde dururken çok güzel görünebilir ama kullanmaya başladıktan iki gün sonra ağzı yüzü eğilecek ürüne para vermemek gerek. Ayrıca çantaları alırken Kaldera arkadaşımızın fikirlerinden faydalanmıştım. Ona da buradan teşekkür etmeden geçemeyeceğim.
Saygılar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
VT 750C-2009 - 16.300 TL.
VT 750C-2009 Spirit - 14.170 TL.

bu fiyat farkı neden acaba?
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
VT 750C-2009 - 16.300 TL.
VT 750C-2009 Spirit - 14.170 TL.

bu fiyat farkı neden acaba?

Bende Hondanın sitesinde gördüm bir anlam veremedim ama tahminde bulunabilirim.
Bir ay kadar önce Honda yetkilisi ile konuştuğumda 2008 model için aynı fiyatı yaklaşık olarak vermişti. 2008 750 için tabbi sıfır 16,500 TL demişti. Şimdi yeni fiyatlar belirlenirken 2008 yerine 2009 un yanlışlıkla yazıldığını düşünüyorum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
VT 750C-2009 - 16.300 TL.
VT 750C-2009 Spirit - 14.170 TL.

bu fiyat farkı neden acaba?
ötv oranları motosiklette 250 cc ye kadar olanlarda %22 den %11 olarak
250 cc den büyük hacimli motorlarda ise %32 olarak belirlenmişti.
yeni fiyatların buna göre düzenlenmiş olması gerek.. ama 15 Haziran 2009 tarihine kadar uygulanacak sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
KEMALKOMAN ve kaldera cevaplarınız için teşekkürler ama ben shadow ile shadow spirit arasında oluşan bu fiyat farkının nedenini merak ediyorum. özelliklerini inceledim aynı yada kaçırdığım bi nokta var,görünüşte ise sadece ön teker spiritte çaplı.:silent:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
sanırım motorun tutulmaması ile alakalı. Yani spirit biraz da Amerikan tarzı bir cruiser görünümünde, şahsen benim gözüme de classic kadar tok gözükmüyor. Benim gibi düşünenler yüzünden spirit in satışı düşük kalmış olabilir mi?
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
Spirit i yakindan inceledim; motor bloğu, gövde classic ile aynı, ön ve arka çamurluk, sele,ön lastik, gidon ve far kısımları farklı gördüğüm kadarıyla. Sanırım bu malzemeden eksilince 10 kg fark oluşmuş.
Aranızda Spirit i alıp kullananlar var mı acaba? fiyatını inceleyince gözüme eskisi kadar kötu de gözükmüyor artık.:queen: Sürüşü nasıldır, sisybar taktıran var mıdır,fotografı da var mıdır??
Bu zamanda 14 bine sıfır shadow zor bulunuyor da.. canım çekti..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Ucuzladı diye mi bilmiyorum bana da spirit daha güzel görünmeye başladı ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst