Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sevindim sorun olmadığına hocam.Hayret bunca yıldır tecrübeli servis buna nasıl karar verememiş anlayamadım.Bu sesin normal bir ses olduğuna karar veremeyecek kadar acemiler mi Adana daki servisteki ustalar acaba.

Evet Yücel bey. Bu kadar motor geçmiş ellerinden ve muhtemelen tüm shadow'larda ve Deauville'lerde benzer sesler varmış ama ustaya sesin nereden geldiğini göstermeme rağmen sebebini anlayamadı.

hayırlı olsun rüya makinedir kendileri:cat::cat:

Teşekkür ederim arkadaşım. Sanırım siz de motorunuzu değiştirdiniz size de hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
Hayırlı olsun Naci63, kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inşallah.

valla ben fuara en azından pazar günü gitmeye çalışacağım, hatta imkan olursa belki cumarteside gideceğim, eğer denk gelirsek tanışmak görüşmek isterim...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Hayırlı olsun Naci63, kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inşallah.

valla ben fuara en azından pazar günü gitmeye çalışacağım, hatta imkan olursa belki cumarteside gideceğim, eğer denk gelirsek tanışmak görüşmek isterim...

Teşekkür ederim arkadaşım. Ben de tüm motor camiasına iyi dileklerimi sunarım. Herkes kazasız belasız binebilsin motoruna. Ben fuara sanırım gidemeyeceğim. Bunu benim için yazdıysanız, inşallah ilerde bir tarihte başka bir organizasyonda görüşmek dileğiyle diyorum.

Bu arada bu pazar eşimle ve bir başka motorlu arkadaşımla ilk gezimi yaptım shadow'umla. Toplam 135 km yol yaptık (bizim için kısa bir gezi sayılır). Yolun toplam 90 km'si otoyolda; kalanı da şehir içi veya çok yavaş sürülmesi gereken dar ve bozuk yollardaydı. Sonuç olarak motorumdan çok memnun kaldım. Eşim de önceki motora göre bunu çok rahat buldu. Yalnız çukurlu ve bozuk yollarda arka amartisör biraz zıplatıyor. Ben servise amartisörü iki kişi bineceğimiz için üçüncü kademeye ayarlatmıştım. Sizce bu seviye iyi mi arkadaşlar (toplam kilomuz 180-200 civarı). Selamlar.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
Naci63 ben genel olarak söyledim ama negatifte olsa bir cevap almak güzel, dediğin gibi inşallah başka organizasyonlarda artık...

Arkadaşlar, ciddi ciddi güzel sesli bir egzoz olayına girmek istiyorum, kaldera abi yazdıklarını okudum tavsiyelerine istinaden COBRA oldukça mantıklı gelmeye başladı ama ne olursa olsun kesin karar vermeden önce sesi duymak gerekli diye düşünüyorum, bir şekilde internet üzerinden vs. sesleri araştırmaya çalışıyorum
ancak asıl aklımdaki marka SCREAMIN' EAGLE, bir tanıdığımın harleyinde var, fena çok fena,
özellikle en hoşuma giden yönlerinden biri mesela motor rölantide çalışırken gayet makul, çevreyi çok fazla rahatsız etmeden ben buradayım diyen bir sesi var ama ara gazı biraz zorlayaraktan verince sesten neredeyse yanında durulmuyor veya gazladığınız andan itibaren çok daha gür ve çok hoş bir sesi var. Acaba bu marka ile ilgili bir bilgisi veya deneyimi olan varmıdır, bizim motorlara uygunmudur ?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
kaldera abi yazdıklarını okudum tavsiyelerine istinaden COBRA oldukça mantıklı gelmeye başladı ama ne olursa olsun kesin karar vermeden önce sesi duymak gerekli diye düşünüyorum, bir şekilde internet üzerinden vs. sesleri araştırmaya çalışıyorum

ben shadow üzerinde Highway Hawk ile cobra egsozun ses farkını biliyorum.

cobra nın sesi ve malzeme kalitesi daha iyi..sizinde almadan önce bunu karşılaştırma yaparak teyit etmeniz daha uygundur. belkide bir diğeri size güzel gelebilir.

diğer markayı bilmiyorum ama sokak içinde yada kalabalık yerlerde insanların pek hoş bakmadığını biliyorum.. netice itibari ile gürültü kirliliği yapıyoruz. şikayette bulunulsa haklılar..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar motoruna devir göstergesi (takometre) taktıran oldumu? Olduysa elektrik bağlantılarını nasıl yaptınız? İnternette birşeyler buldum ama bağlantı yapılacak yerlerin resimleri çok açık değil. Ayrıca motorumu alarm ve sis farları da taktırmak istiyorum. Özellikle sisfarı taktıran arkadaşların röle taktırıp taktırmadıklarını da merak ediyorum. Selamlar.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlar motoruna devir göstergesi (takometre) taktıran oldumu? Olduysa elektrik bağlantılarını nasıl yaptınız? İnternette birşeyler buldum ama bağlantı yapılacak yerlerin resimleri çok açık değil. Ayrıca motorumu alarm ve sis farları da taktırmak istiyorum. Özellikle sisfarı taktıran arkadaşların röle taktırıp taktırmadıklarını da merak ediyorum. Selamlar.

sayın hocam sakıncası yoksa şöyle ifade edeyim.

bence devir göstergesi ile hiç uğraşmayın..devir sayısını ölçmek için yaptıracağınız bu düzenek doğru sonucu vermez size.motor üzerinde oluşacak tadilatta işin cabası.

clasic motorlarda yakıt ve devir ölçer göstergesi estetik olmadığı için koymazlar. ama enjeksiyonlu yakıt sistemlerinde yapı daha farklı olduğu için üretici firmalar bunu gösterge ekranı elektronik olmak koşulu ile koymuşlardır.
shadow da bunu yaparız ederiz diyenlerede pek itibar edip kurcalattırmamanızı tavsiye ederim.

ilave elektrik aksamı için ise motorun elektrik tesisatına özellikle imbolizere zarar verilmemesi için piyasa işi olmayan servisin önerdiği aksesuarlar olması yararınızadır.

rölenin ise bu tür ekipmanlı tesisatlarda bir görevi yoktur. genel olarak halk arasında röle sanki tesisata binecek olan ek bir yükü üstlenecekmiş olarak bilinir.. oysa rölenin böyle bir amacı yoktur. açılıp kapanacak olan bir akımı eğer otomatik yapmak isterseniz röleye ihtiyaç olur. yada motor üzerindeki 12 Voltluk elektriği başka amaçlar için yükseltmek için kullanılır.
örneğin xenon far modelinde röle tüm araçlarda ve motorlarda gereklidir.
ben motoruma farklı voltta çalışan sis farı örneğin 24 volt diyorsanız o başka..

sonuca gelirsek sıradan bir anahtar görevi için rölenin özelliğide yararıda olmaz..

not:imbolizer konusu için
imbolizer motorun başka anahtarlarla çalışmaması için konulmuştur.
ikinci el shadow alanların yada alacak olanların yedeği dahil kontak anahtarlarının orijinal olmasına dikkat etmeliler. anahtarın kaybolması gibi durumlarda yedekte bulunan anahtar numarası ile hondadan temin edilebilir. fiyatı ise sanırım oldukça pahalı..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Bilgiler için çok teşekkürler Kaldera arkadaşım. Ben özellikle sis farını yedek far olarak kullanmak amacındayım. Çünkü 1.5 yıl önce anahtarı arıza yapan ve sebebinin anahtarda olduğunu tespit edemediğimiz motorumla gece karanlıkta diğer arkadaşların ışıkları altında yol almak zorunda kalmıştım. Ondan sonra sahip olduğum tüm motorlara sis farı taktırdım. 2006 model Shadowların da aniden ışık kestiğini ve bu sebeple başka ülkelerde servise çağrılarak gerekli işlemlerin yapıldığını ama ülkemizde böyle birşey yapılmadığını okuyunca aklıma birgün böyle bir durumda kalabileceğim ve sis farlarına ihtiyaç duyabileceğim geldi. Yoksa sis farını aksesuar olarak taktırmak istemiyorum. Bunu da iyi bir oto elektrikçide yaptırtmayı düşünüyorum. Ayrıca sadece darbeye duyarlı alarm taktırmak istiyorum. Böylece elektrik düzeneğini fazla kurcalatmadan birşeyler yapabilirim diye düşünüyorum. Selamlar.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Hocam bu konuda uzman olan arkadaşım var (alarm konusunda.) İsterseniz size yardımcı olabilir. İşin ehli olmayan kişilere yaptırmamanızı öneririm.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Hocam bu konuda uzman olan arkadaşım var (alarm konusunda.) İsterseniz size yardımcı olabilir. İşin ehli olmayan kişilere yaptırmamanızı öneririm.

Teşekkür ederim Yücel bey. Benim götürmeyi düşündüğüm yer de zaten yıllardır arabamı götürdüğüm ve başka işlerin yanısıra alarm da takan bir yer. Ama eğer yapamam derse senden yardım rica ederim. Selamlar.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
Naci63 ben genel olarak söyledim ama negatifte olsa bir cevap almak güzel, dediğin gibi inşallah başka organizasyonlarda artık...

Arkadaşlar, ciddi ciddi güzel sesli bir egzoz olayına girmek istiyorum, kaldera abi yazdıklarını okudum tavsiyelerine istinaden COBRA oldukça mantıklı gelmeye başladı ama ne olursa olsun kesin karar vermeden önce sesi duymak gerekli diye düşünüyorum, bir şekilde internet üzerinden vs. sesleri araştırmaya çalışıyorum
ancak asıl aklımdaki marka SCREAMIN' EAGLE, bir tanıdığımın harleyinde var, fena çok fena,
özellikle en hoşuma giden yönlerinden biri mesela motor rölantide çalışırken gayet makul, çevreyi çok fazla rahatsız etmeden ben buradayım diyen bir sesi var ama ara gazı biraz zorlayaraktan verince sesten neredeyse yanında durulmuyor veya gazladığınız andan itibaren çok daha gür ve çok hoş bir sesi var. Acaba bu marka ile ilgili bir bilgisi veya deneyimi olan varmıdır, bizim motorlara uygunmudur ?

Screamin eagle bildigim kadari ile harley icin ozel uretilen egzostlardir. Tabii bu sizin shadowa uyarlanamaz anlamina gelmiyor. bir sekilde takilmasi mumkundur. ama bana sorarsaniz en uygunu, ona vereceginiz para ile sizim motorunuza uygun uretilmis, performansi arttiran full sistem bir cobra set almanizdir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
egsoz alımı için cobranın sesini duyupta karar vermek isteyenler varsa ben müsaitim,bu konuda yardımcı olabilirim..kartal -bostancı arası sahil yolunda bir çok uygun mekanlar var.

shadow cularla tanışmak kısmet olmadı henüz..:p:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
ben shadow üzerinde Highway Hawk ile cobra egsozun ses farkını biliyorum.
cobra nın sesi ve malzeme kalitesi daha iyi..sizinde almadan önce bunu karşılaştırma yaparak teyit etmeniz daha uygundur. belkide bir diğeri size güzel gelebilir.
diğer markayı bilmiyorum ama sokak içinde yada kalabalık yerlerde insanların pek hoş bakmadığını biliyorum.. netice itibari ile gürültü kirliliği yapıyoruz. şikayette bulunulsa haklılar..

Screamin eagle bildigim kadari ile harley icin ozel uretilen egzostlardir. Tabii bu sizin shadowa uyarlanamaz anlamina gelmiyor. bir sekilde takilmasi mumkundur. ama bana sorarsaniz en uygunu, ona vereceginiz para ile sizim motorunuza uygun uretilmis, performansi arttiran full sistem bir cobra set almanizdir.

ilginize ve alakanıza teşekkürler arkadaşlar, bi süredir forumu takip edememiştim onun için cevap süresi biraz uzadı,
Aceofspades zannedersem en mantıklısı senin önerdiğin gibi bu motora uygun bişey ile ilgilenmek daha iyi olacak, acaba sözünü ettiğin full sistem cobra setini biraz daha aça bilirmisin full sistemden kastın nedir virde nereden ve nasıl bulabilirim...
kaldera uygun bi zamanda senin motorun sesini dinlemek isterim, hem bahaneyle tanışmış görüşmüşte oluruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Motosikletime Arkalık (Sissybar) Takdırdım.

Motosikletlerde, orjinalliği korumayı tercih eden bir kullanıcı olmakla birlikte, ilk ilavemi bugün yaptım.

Honda Shadow'da arkalık olmadan artçı olmanın zorluğunu, bir tarihte Murat ÇELİK arkadaşımın artçısı olduğumda çok daha iyi anladım.O andan itibaren bir an evvel arkalık(Sissybar) taktırmaya karar verdim.

Bir haftalık araştırma sonunda http://www.motorturk.com.tr/givi_cruiser_sissybar.html internet adresinde görüp beğendiğim Givi marka arkalığı 550 Lira ücret karşılığı satın aldım.

Zülfü DAL ustam oturma selesini sökerek işe koyuldu.





Kasım.2007 tarihinde satın aldığımda göstergelerin hepsi sıfır iken bir fotoğraf çekmiştim.Dur bakalım şimdi ne olmuş deyip bir kare daha çektim.



Mayıs.2008'de gezmeye başladığıma göre bir yılda 8226 Km yol yapmışım.

http://www.motosiklet23.com/forum/index.php/topic,296.0.html

Bu sezon Allah sağlık verir de nasip olursa iki katı yol yaparım inşallah.

Monte işi devam ediyor.







Oturma selesini tekrar yerine oturtuyor Zülfü Usta.




İşlem tamam. Yakın çekim bir fotoğraf alıyorum hemen.



Servisten geri geri çıkış.



Şimdi, ağız tadıyla birkaç kare poz verebilirim artık.

Unutmadan ilave edeyim.

Dizliğim, eldivenim ve kaskım dükkanda.Böyle korumasız bindiğimi sanmayın sakın.







Yarın günlerden pazar.

Hava yağışsız olursa şayet, Koçkale'ye doğru uzanırız bizim hanımla inşallah.

Zülfü DAL ustam ile kalfası Emir'e çok teşekkür ediyorum.

 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
Hayırlı olsun arkadaşım. Görüntü dahada güzelleşti tabbi. Shadow zaten yakışıklı bir makine.

Bir yılda yaptığın km. de hatırı sayılır bir km. Tekerine taş değmesin.
Selamlar.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Serdar arkadaşım.Eğer uzun yol sık sık yapıyorsanız kendiniz içinde sissy bar yaptırmanızı tavsiye ederim. Bel ağrılarını belirgin bir şekilde azaltıyor.
 
Katılım
3 Ara 2007
Mesajlar
17
Bende 1-2 resim koyayım dedim. Benim sissybar highway hawk-sissybar 400tl sissybar taşıycısı 200tl.



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst