Şahsi fikrimce Spirit, bir önceki Classic versiyondan daha şık.
Tabii bu tamamen kişisel beğeniyle alakalı..
Daha CUSTOM duruyor...
Dayanamadım, ben de shadow ailesine katılıyorum. Kaporayı verdim, Çarşamba alacağım motoru inşallah. Ankara da bulunan shadow'cularla tanışmak isterim. İstanbul'dakilerle nasip olursa yaza belki..:cherry:
kardeş hayırlısı ama sıfır alacaksan düşün derim sonra zararın çok olur ama önemli değil diyorsan takıl kafana göre benim shadow resimdeki sınıfında iyi motorlar..
Dayanamadım, ben de shadow ailesine katılıyorum. Kaporayı verdim, Çarşamba alacağım motoru inşallah. Ankara da bulunan shadow'cularla tanışmak isterim. İstanbul'dakilerle nasip olursa yaza belki..:cherry:
Koruma demiri internette bulamıyorum, uygun fiyata nereden alabilirim bilen var mıdır? :silent:
BURADAN bakabilirsiniz.fiyatlarını uygun bulursanız kargo ile sevkini yapıyorlar. belki tanırsınız faramarz azar eski motorcudur..
Teşekkür ediyorum, evet biliyorum daha önce de gezmiştim siteyi. Ancak sadece Highway Hawk marka koruma demiri var sanırım o da 400 e yakın fiyata sahip, daha ucuzu yok mudur bunun? Tabii sağlam olmak kaydıyla..
Edirne Sanayi sitesinde bu yaz tanışmış mıydıkDragstarı full yüklemiştik, arkadakiler düşmesin diye ağ file almıştık biz, orda konuştuk yanlış hatırlamıyorsam...