Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
harley tarzı biraz, ön lastik ince ve çaplı, böyle daha atik olur motor diye düşünüyorum. ama fiyat farkının sebebini anlayamadım. honda motor tutulmadı diye indirip yapmaz heralde, o motoru getirmez,olur biter
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Şahsi fikrimce Spirit, bir önceki Classic versiyondan daha şık.
Tabii bu tamamen kişisel beğeniyle alakalı..

Daha CUSTOM duruyor...
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
Dayanamadım, ben de shadow ailesine katılıyorum. Kaporayı verdim, Çarşamba alacağım motoru inşallah. Ankara da bulunan shadow'cularla tanışmak isterim. İstanbul'dakilerle nasip olursa yaza belki..:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Dayanamadım, ben de shadow ailesine katılıyorum. Kaporayı verdim, Çarşamba alacağım motoru inşallah. Ankara da bulunan shadow'cularla tanışmak isterim. İstanbul'dakilerle nasip olursa yaza belki..:cherry:

kardeş hayırlısı ama sıfır alacaksan düşün derim sonra zararın çok olur ama önemli değil diyorsan takıl kafana göre benim shadow resimdeki sınıfında iyi motorlar..
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
kardeş hayırlısı ama sıfır alacaksan düşün derim sonra zararın çok olur ama önemli değil diyorsan takıl kafana göre benim shadow resimdeki sınıfında iyi motorlar..

Tesekkur ederim ancak spirit alacağım ve herşey dahil 14 bine geliyor, avro da yükseldiği için zarar etmem sanıyorum. Hayırlısı..
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
100
Dayanamadım, ben de shadow ailesine katılıyorum. Kaporayı verdim, Çarşamba alacağım motoru inşallah. Ankara da bulunan shadow'cularla tanışmak isterim. İstanbul'dakilerle nasip olursa yaza belki..:cherry:


Al motoru atla gel İstanbul a hem bi seferde rodajı halletmiş olursun.Seni burada fanatik Shadow cularla tanıştırayım.
Hayırlı olsun arkadaşım. Görüşmek dileği ile.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bugün bayide Spirit modelini kendi aldığım klasik modeliyle yanyana getirip detaylı bir şekilde karşılaştırdım.Sonuç olarrak Spirit de klasik versiyonu da ayrı ayrı güzeller. Öncelikle Spirit'in arka far dizaynını ve kasisli selesini çok beğendim. Spor bir hava katmış. Fazla aksesuar taktırmam böyle binerim diyorsanız çok güzel bir duruşu var arkadan. Arka amortisörlerde helezonlar klasikten farklı olarak dış kısımda. Yani helezonlar görünüyor, ben şahsen bu özelliğini beğenemedim. Ancak çamurluk yapısı arka lastiği daha iyi gösteriyor sanki.
Ön jantların inceliğinin yanında ön maşa da daha ince, ayrıca gidon yapısı bayağı farklı, sinyal lambaları klasikten farlı olarak krom bir parçaya değil, plastik bir aparatla doğrudan maşaya tutturulmuş.
Ama yine de özet olarak güzel ve havalı bir motor. Daha genç işi ve spor bir görünüme sahip olmuş. Biraz bobber havası var. Klasik versiyonunun buna kıyasla daha ağır abi duruşu var. Bu ise daha modern görünümlü.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
Açıkçası ben de Spirit i yakından görene kadar classic daha güzel diyordum, ön tekerleğin kalın olmasını istiyordum, ancak yakından iki modeli görünce fikrim değişti, ben motorda aksesuarı fazla sevmeyenlerdenim; spirit sanki motora vermek istediğim tüm şekil verilmiş bir custom gibi geldi. Sele ve arka çamurluğu çok beğendim(artçı için pek konforlu olmadığını da ifade edeyim),manevrası daha kolay geldi bana, bu da garaj içinde daha az yorulacağım anlamına geliyor, ancak bana kalsa gidonu biraz daha yüksek tutardım. Yine de bu özellikleri yetti ve spirit aldım, hayır dileyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim..
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
Koruma demiri internette bulamıyorum, uygun fiyata nereden alabilirim bilen var mıdır? :silent:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
36
BURADAN bakabilirsiniz.fiyatlarını uygun bulursanız kargo ile sevkini yapıyorlar. belki tanırsınız faramarz azar eski motorcudur..

Teşekkür ediyorum, evet biliyorum daha önce de gezmiştim siteyi. Ancak sadece Highway Hawk marka koruma demiri var sanırım o da 400 e yakın fiyata sahip, daha ucuzu yok mudur bunun? Tabii sağlam olmak kaydıyla..
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Teşekkür ediyorum, evet biliyorum daha önce de gezmiştim siteyi. Ancak sadece Highway Hawk marka koruma demiri var sanırım o da 400 e yakın fiyata sahip, daha ucuzu yok mudur bunun? Tabii sağlam olmak kaydıyla..

Dostum ben bundan onceki motoruma da (shadow 750), simdi ki motoruma da, highway hawk koruma demiri taktim. Ikisini de Faramarz Azar'dan almistim. Ne sarardi, ne paslandi. :cat: Ayrica bundan onceki motorum shadow'u bir kere micirli virajda yatirmistim, demir gorevini tam yapmisti. Motora hicbirsey olmamisti. Demir de yamulmamisti. Sadece biraz cizilmisti. Shadow'lar agir motor, koruma demirini bir kere al, iyisini al sonra basin agrimasin derim. :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
14
Edirne Sanayi sitesinde bu yaz tanışmış mıydık :) Dragstarı full yüklemiştik, arkadakiler düşmesin diye ağ file almıştık biz, orda konuştuk yanlış hatırlamıyorsam...

evet doğru hatırlıyorsun edirnedeydim geçen yaz işleri bitirdik döndük izmire:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst