Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hayırlı uğurlu olsun bütün dylancılara ve dylan forumunu takip eden arkadaşlara..1000 mesajı okumak bayağı zorlayacaktır:):)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000. iletiyi ben yazayım istedim:) 1000. iletimiz tüm dylancılara hayırlı uğurlu olsun. Hiç sorunsuz, arızasız ve en önemlisi kazasız nice 1000 iletilere. :):):)

Evet abi 1000. cevap seninki de 1000. mesaj da benimki oluyo galiba(sağ üst köşe):p Hepimize hayırlı uğurlu olsun:)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
yaw bu cam olayı ne iyiymiş bea, benden önce cam taktırıp tavsiye eden tüm dylancılara teşekkürler. Motosiklet sezonum enaz 2 ay uzadı, şimdi tek sorun ıslak zemin kaldı, onada bir numara yapabilirsek en az 1 aydaha kazanacağım. Geçen salıdan beri 350km civarı yol yaptım, özlemişim çok.

Gezidan bahseden arkadaşlara 22 Nisanda MotoGP var ona tüm site çapında organizasyon olur nasıl olsa, dylancılarda katılsak hiç fena olmaz derim.

havalar güzel gitsede dylana binsek, bahar gelsede dylana binsek, sabah olsada dylana binsek,...yaw bir makineyi bukadar seveceğimi hiç sanmazdım, dylan kullanmadan önce....
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
100ytl ye alarmı taktırdım. anahtarsız çalışıyor, kapanıyor vs. biraz oyuncak gibi oldu :) 30ytl ye de arka çantaya ek fren lambası koydurttum. fren yapınca yüksek araçlar çantadan dolayı pek görmüyordu. Allah korusun kamyonlar, otobüsler var. Bi ara resim çekip yollarım.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
bütün dylan sahiplerine slm abi biz yaklaşık 2 - 3 ay önce honda dylan aldık yani ben almadım babam aldı açıkçası:p biraz yaşım küçük olduğu için babam herzaman vermiyor motoru hatta 2 kez bindim diyebilirim hava soğuk olduğu için ama bindiğimde motordan çok etkilendim bizim arkadaşın tanıdığından motor kiralama yeri izin veriyordu orda kullandığım motor kanuni ve mondial dı abi yemin ederimki honda gibisi yok orda motoru çalıştırmak için uğraşıyoruk :) ama bu dylan öyle 1 sene bıraksan yine çalışırr süper bi motor . Erdoğan abi assos gezinee göz attım ve çok etkilendim herşey bi yana dylanım olduğu için mutluyum:)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
izel yeni oyuncakların hayırlı olsun.

Saol Erdoğan abi,
Bi hassasiyet ayarı yapmam lazım. Sinek konsa yada sesli bi araba geçse uyarı veriyor.
Komşular fitil oluyo bende dahil :)

Koray,
Hayırlı olsun. En kısa zamanda ehliyet alırsın ve gönül rahatlığıyla binersin motorunuza.

Arka çanta fen lambası;

öncesi ve sonrası
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
güzel olmuş...güle güle kullan. 21 gibi köprüden geçtim hiç bu kadar korkmamıştım...fırtına vardı...bırakmadım am dylanımı...bırakmam...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Akşam Derbi GP1 kullanma fırsatım oldu işte size izlenimlerim.
Oturma pozisyonu rahatsız, sert amortisör, inip binmesi bi dert. Arkadaşım dedi her 30dk dinlenmek lazım yoruyor vs..
Ama performansı süper, hızlanması etkileyici + imrendirici :)
Fakat tekrar Dylan a bindim eve gelirken oh be dedim, rahat, konforlu, inmesi binmesi dert değil ama modifiye şart :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
7
Modifiye filan derken...

Selam...
Ya İzel, burda tazecik Dylan'cılar varken modifiye filan demeyin gözünüzü seveyim... Daha motoru almadan kafalara soru işaretleri dizemeyin... :)

Pazartesi, Sirkeci'deydim, endurocu bir arkadaşımla onun malzemelerini aldığı mağazaya gittik. (Yıldız Ticaret; Sirkecide Honda Bayi Özen Ticaret'in hemen yanı)

Pazartesi akşamı itibariyle bir kaskım, 3 kat bir montum (bir nevi lahana), dizliklerim, belliğim ve eldivenlerim oldu. (Çıkışta, çin malı bir scooter alınacak parayı - taksitle de olsa bırakmıştı)

Tbi ortada motor yok.. Bu ayrı bir konu... Pazartesiden beri de günler geçti. Dün öğlen sularında Mototal'e uğradım... (Yine) Tam mağazanın içindeki her zamanki konumum, gri dylan'ın sağ yanına doğru yol alıyordum ki kapı ağzında bir Foresight'a ilişti gözüm. İkinci el; satılık.... Liste fiyatı sanırım 8500 civarında, üzerindeki fiyat 6500'dü. Daha 1100 km.'de. Siyah, arka çanta bağlantı aparatı filan herşey dahil...

4-5 kere Dylan'la Foresight arasında mekik dokudum. 6500'den 500'ü çanta ve aparat için düşsen 6000 kalıyor, Dylan 5500 filan derken...

Silkelenip kendime geldim.

Uzun lafın kısası, dün öğlen sularında bir Dylan'ım oldu. (Daha doğrusu olmakta) Şu anda ruhsat işlemleri yapılıyor, büyük ihtimalle bugün öğleden sonra gidip Hasanpaşa'dan teslim alacağım gri Dylan'ımı... İnşallah yağmur filan yağmaz; Hasanpaşa - Ataşehir ilk yolculuğum olacak, şimdilik kaygılıyım biraz ama koltuğa oturup ilk gazı verdiğimde hiçbir şey kalmayacağını düşünüyorum.

Gelişmelerden haberdar ederim ;)

İlk fırsatta en azından yolda görüşmek üzere...

Özgür
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
Akşam Derbi GP1 kullanma fırsatım oldu işte size izlenimlerim.
Oturma pozisyonu rahatsız, sert amortisör, inip binmesi bi dert. Arkadaşım dedi her 30dk dinlenmek lazım yoruyor vs..
Ama performansı süper, hızlanması etkileyici + imrendirici :)
Fakat tekrar Dylan a bindim eve gelirken oh be dedim, rahat, konforlu, inmesi binmesi dert değil ama modifiye şart :)

İzel merhaba... akselerasyon cok mu farklı? bi buluşsak mı diyorum acaba ben dönünce? ne dersin? gp1 vs dylan?
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Cam taktıran arkadaşlar, yağmur için pratik bir çözüm buldum sanırım. Akvaryumcularda satılan akvaryum camı temizlemeye yarayan mıkantıslar var. Tuttuğunuz taraftakinin içi kadife, camı temizleyen, su içindeki parçanın yüzeyi cırt cırt (velkro) Bu cırtın üzerini camda rahat kayacak bir malzeme ile kaplayacağım. Kenarına cam sileceği parçası yapıştıracağım. İşte size silecek.

Ayrıca perşembe pazarı girişinde mıknatıs satılıyor. Çeşitli tipte ve güçte mıknatıslar var. Kendiniz bir silecek hazırlayabilirsiniz.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Özgür,
Hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle.
Modifiye olayı sıkıntıdan, insan değişiklik arıyor sen bakma bize :)
Sür, keyfini çıkart.

Erodesign,
Abi benimkine göre acaip farklı diim ben sana.
Debriyaj ve varyatörünü değiştirmiş motorun (Malossi).
havalar ısınsın bi ara buluşuruz ben arkadaşımı da çağırırım bi deneme yaparız.
Ama bence çok farklı 250cc 22hp, fark olmasın mı?
Nerdeyse %40 fazla beygir.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Fikirbaz hayırlı olsun, bende Ataşehir e yakın oturuyorum sevincine ortak olmak isterdim:)

İzel : arka stop güzel olmus gercekten
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Vayy bee birini daha etkileyip motor sahibi yaptık.. yaşasın kötülük!

Tasarım olarak çok güzel olsalar da ben GP1 leri pek beğenmiyorum açıkçası.
Fazla yüksek ve rahatsız. Ayrıca çok yakar onlar :)
Başka derdiniz mi yok :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
özgür abi tebrik ederim gerçekten ennn doğru kararı verip aramıza katıldın..kaskını filan takmayı sakın ihmal etme..kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle..

bu arada kavşakları dönerken fazla gaz verme:):)kendileri biraz ataktırda:):)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Murat sen gelde onu bana sor:) başlarda ya yolun en sağında kaldırama teğet geçiyordum yada döndükten sonra toparlayamayıp karşı şeride geçiyordum. Artık elimin ayarını tutturdum :) Ama marşı basıp ilk gazı verirkende oluyo bazen hala. Çok atak motor canım:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
fikirbaz arkadasımızla bugun mototalda karsılastık:)
aracını teslım alırken sordum sız motosıklet net e uyemısınız fln dıe ha evet evet dedı:)
neyse ataşehir e kadar kendısıne eslık ettım:)
adaş çıktık ayrıca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst