Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
arkadaşlar ilk arıza benden çıkıcak galiba,
motorum bugün akşamüstü gaz vermeden çalışmadı, çalıştıktan sonra gaz vermedim ve teklemeye başladı stop etti 10 kere.
Isındıktan sonra hiç bi sorun kalmadı.
servise gittim , usta bi tur attı debrijayda bişiler olabilir yada bujide sorun vardır dedi. Muhabbet benzine geldi nerden alıyorum vs..
11 depo benzin aldım şuana kadar ve ilk 10 benzinci aynı BP.
Geçen PO dan almak zorunda kaldım. Usta bio benzin olayından olabilir dedi.
yarın götürücem bakıcaklar.
Böyle sorun yaşıyan oldu mu?
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bazen bende de olabiliyor bu tür şeyler ama dediğin gibi sadece benzinden kaynaklanıyor..bende herzaman total kullanıyorum bazen farklı yerden alınca farkediyo..aslında arkadaşlar boşuna demiyoruz hep aynı yerden aalın benzini diye ama bazen farlı yerden almak zorunda kalabiliyoruz ne yazikki..
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar bugün e 5 te yaklaşık,110 km ile seyir ederken bir metalik ses çıkıverdi,arkama baktığımda yerde metal bir parça sekiyordu hemen kenara çektim ve birde ne göreyim,egzosun üzerindeki çelik koruma yerinde yok. Ya buna ne diyorsunuz?

HOnda Mutluhanı aradım tabi nasıl olur böle birşey dediler,o parçanın çıkması mümkün değil cevabını verdiler,yarın götüreceğim,bakalım ne yapacaklar

wes
dylan 1500km
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
2 tane vida tutuyo zaten abi..tam olarak sıkılmadıysa normal aslında düşmesi ama tabi honda o vidaları sıkmadan nasıl teslim ediyor orası garip..
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
bu sabah çalıştırdım gaz vermeden tek marş çalıştı.
şimdilik sorun yok, tamire götürücektim ama bi kaç gün daha deniicem yani depo bitip tekrar eski benzinciden alana kadar.
bakalım ne olucak.

geçmiş olsun wes..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dylan efsanesi dagılıyormu ne:)
yok yok bısı olmaz mını maxi-scooter sınıfının tek temsılcısıne..
bu alete yan canta takılmıyormu
pıaggıo gıbı?(beverly)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Tıngırdamaya baslıor dylan :) yan canta hic yakışmaz beverly maxi bu küçük.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
beverly tam maxi oluyormuki?
benım sıralamam söyle :
dylan:mını maxı scooter
nexus:racing scooter
beverly:midi scooter
burgman,silverwing:maxi maxi scooter
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
53
Çanta için aparat takma demiri sadece Givi ler için gerekiyor. Sanırım Kappanın alt aparatı direk bizim motorların aparat takma demirine uyumlu. Ben kaliteli olsun diye Givi almıştım. Kendi orjinal demirini söküp Givinin demiri takılmıştı.
Maalesef sırt dayama aparatı ayrı satılan birşey ve epey de bi para. Olmasa da olur ama iki kişi kullanırken bir kasise girince çanta arkadakinin sırtına iyi vuruyor. :)

Erdoğan abi , ben netten bi tane kappa 26 lt lik çanta sipariş edecektim. siparişi vermeden önce monte için ayrı bi aparat var mı diye sordum. adam bana honda lar için ayrı aparat olduğunu ve fiyatının 50 yavro olduğunu söyledi. zaten çantanın kendisi 50 yavro .nası iş anlamadım. sence nedir durum ? bi kazık kokusu sezdim ben de... muratd abi sende de galiba kappa çanta vardı. bi yardımcı olursanız sevinirim.

çanta bu

http://www.ekonomikticaret.com/ekonomikticaret/product.aspx?dept_id=6024&p_id=spmsozen55
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Erdoğan abi , ben netten bi tane kappa 26 lt lik çanta sipariş edecektim. siparişi vermeden önce monte için ayrı bi aparat var mı diye sordum. adam bana honda lar için ayrı aparat olduğunu ve fiyatının 50 yavro olduğunu söyledi. zaten çantanın kendisi 50 yavro .nası iş anlamadım. sence nedir durum ? bi kazık kokusu sezdim ben de... muratd abi sende de galiba kappa çanta vardı. bi yardımcı olursanız sevinirim.

çanta bu

http://www.ekonomikticaret.com/ekonomikticaret/product.aspx?dept_id=6024&p_id=spmsozen55

bende 36lt lik kappa çanta mevcut.mutlaka dylan için satılan bir aparatı vardır ama ben almadım.çantayla beraber verilen tablayı motora monte ettik.nasıl ettik diye sorma servise bıraktım çünkü..motordaki tutma yerlerine fazladan 1 2 delik açıp monte etmişler.çok da sağlam oldu aslında fazldan bi aparat almaya gerek yok bana kalırsa.birde bence 36 lt'liğini al derim sana.abes durmuyor yakışıyo motora gerideki sayfalarda fotolarını koymuştum bakabilirsin.ama çantaya sırtını yaslamak tehlikeli olabilir artçı için sırt yaslama için pek güvenmeyin diyorum ben.sabit hızla giderken uzun yolda olur ama şehir iççinde ivmeli kullanıldığı için esneme yapabilir ve bana göre tehlikeli..şimdilik bu kadar sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım yine..

bu arada dylan efsanesi devam ediyo arkadaşlar bişey olmaz dylancıklara merak etmeyin:):)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
53
bende 36lt lik kappa çanta mevcut.mutlaka dylan için satılan bir aparatı vardır ama ben almadım.çantayla beraber verilen tablayı motora monte ettik.nasıl ettik diye sorma servise bıraktım çünkü..motordaki tutma yerlerine fazladan 1 2 delik açıp monte etmişler.çok da sağlam oldu aslında fazldan bi aparat almaya gerek yok bana kalırsa.birde bence 36 lt'liğini al derim sana.abes durmuyor yakışıyo motora gerideki sayfalarda fotolarını koymuştum bakabilirsin.ama çantaya sırtını yaslamak tehlikeli olabilir artçı için sırt yaslama için pek güvenmeyin diyorum ben.sabit hızla giderken uzun yolda olur ama şehir iççinde ivmeli kullanıldığı için esneme yapabilir ve bana göre tehlikeli..şimdilik bu kadar sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım yine..

bu arada dylan efsanesi devam ediyo arkadaşlar bişey olmaz dylancıklara merak etmeyin:):)

saol murat abi cevabın için . ben sadece kask koymak için alcam o yüzden 26 lık istiyorum. 35 lik zaten çok pahalı. e bi de altlık almak zorunda kalırsam iyice artıcak fiyat. bu arada 50 euro luk aparat bana çok abartı geldi.

neyse bişey daha sorcam sana murat abi. bellik almayı düşünüyorum da . sence çok gerekli midir ? bi de bende revit airflow ceket var. onun bel bölümünde bi boşluk var.içine sünger koymuşlar. bellik alırsam oraya mı takıcam ? herhangi bi marka bellik alsam cekete uygun olur mu yoksa
revit için ayrı bellik mi satılıyo ? bu konularda cahilim biraz. aydınlatırsan sevinirim.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bellik kesinlikle gerekli bana sorarsan.ben motoru ilk aldığım zamanlar uzun yola gittiğim zaman bellik almadığım için kullanmıyordum.sonradan 1 tane bellik satın aldım ve abanta gittiğim zaman bir gün içerisinde 500km yaptım ne kız arkadaşımın beli ağrıdı ne de benim belim sana yemin ederim 500km nin sonunda daha 300km rahatça yapabilirdim.ayrıca kış aylarına giriyoruz böbreklerini üşütmemek için bence gerekli.ama ister şehir içi ister şehir dışı tak kesinlikle belin ağrımıyor.''benim şimdide belim ağrımıyor'' diye bilirsin ama ağrıdığını belliği takınca farkediyorsun.ayrıca benim montumda revit ama çyle bellik takacak yeri yok.öyle içine filan takılmıyor bildiğim kadarıyla.montunu giymeden önce belkine takıyorsun zaten cırt cırtlı taktıktan sonra montunu giy fermuarını çek yola devam.ama bana kalırsa mutlaka al bulunsun..ayrıca o çanta aparatını almana gerek yok.dediğim gibi orjinal çantayı aldığın zaman içinde çanta takma aparatı geliyor zaten.herhangi bi bu çantaları takan bi bayiiye gittiğin zaman onlar takarlar.ama dediğim gibi şehir içinde ivmeli kullanırken ben ne olur ne olmaz diye kimseye yaslanabilirsin demiyorum..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Arkadaşlar bu çanta için satılan aparat her ne kadar çantaya yaslanmamak gerekse de yaslanıldığında sağlam olması içindir. Dylan'ın arkasındaki tutma yeri metal gibi görünsede aslında sert plastiktir. Bir baskı söz konusu olursa kırılabilir. Çantaya yaslanmak altındaki sey metal olsada çok güvenli değil ancak daha evvel de dediğim gibi çantaya dayanmasanda kasislerde çanta artçının sırtına fena vuruyor. Bende sırtlık yok ama olsa fena olmaz :).
Metal aparatın 50 euro olması bence de çok ama çantayı kendi aparatına da kolayca monte edebilirsiniz. Sadece çantaya fazla yük koymayın ve yaslanmayın.

Hatırlarsanız bir kaç ay evvel motorun ön siperliğinin (ayağımı koyduğum yer) vida yerinden kırıldığını yazmıştım. Servise gittiğimde bu garantiye girmez kullanıcı hatası demişlerdi. bende mühendislik hatası diyerek Hondaya yazmıştım. Sonuçta honda bana hemen geri döndü konuyu japonlarla konuşmuşlar :) gecen hafta ön taraf komple değiştirildi, yenilendi. Heralde kaliteli mal almak ve müşteri memnuniyeti bu olsa gerek.

Tabi benim amacım aslında çözümü çok basit olan bu şeyi kendimde bi şekilde çözebilecekken bu duruma getirmemin sebebiyse bu parçada hatalı bir mühendislik söz konusuydu ve bu konuda Honda nın ARGE yapması gerektiğine inandığım için bu kadar uğraşıp değiştirttim.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
Arkadaşlar bugün e 5 te yaklaşık,110 km ile seyir ederken bir metalik ses çıkıverdi,arkama baktığımda yerde metal bir parça sekiyordu hemen kenara çektim ve birde ne göreyim,egzosun üzerindeki çelik koruma yerinde yok. Ya buna ne diyorsunuz?

HOnda Mutluhanı aradım tabi nasıl olur böle birşey dediler,o parçanın çıkması mümkün değil cevabını verdiler,yarın götüreceğim,bakalım ne yapacaklar

wes
dylan 1500km



abi ne oldu yoksa sende mi dylan la 2 kişi 160 km yapmaya çalıştın :cherry: :cherry: ama sende haklısın diger dylan lar yapio seninki neden yapmasın dimi:bounce: :bounce:
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar,şu mondial isimli şahıs hiç tanımadığı insanlarla aklı sıra dalga geçerek birşey ifade etmeye çalışıyor ,tabi bunu yaparken saygıyı mesafeyi elden kaçırmamak lazım,ben evvelce diğer arkadaşlarla girdiği lüzumsuz dialoglarıda takip ettim,saygıdan yoksun bir zat 150 kendisi gördüğüm üzere,muhattap almıyoruz sanırım

wes
dylan
1750
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
benim stop etme sorunum tekrar etmedi ve şuanda sorun yok. Bundan sonra PO dan benzin almıyorum. Bilginize.. :)
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Abi ayakta grip geçirdi senin motor,bundan sonra po dan almayalım benzini hakkaten,fardan memnunsun umarım,ben kaska honda logosu yapıyorum maskeleyip spreyle,fena olmadı.Şu elcik işi aklıma takıldı bide

wes
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
elciklere ne yapmayı düşünüyorsun?ve farlara ne yaptınıs yaw anlamadım ben:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst