- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 337
arkadaşlar ilk arıza benden çıkıcak galiba,
motorum bugün akşamüstü gaz vermeden çalışmadı, çalıştıktan sonra gaz vermedim ve teklemeye başladı stop etti 10 kere.
Isındıktan sonra hiç bi sorun kalmadı.
servise gittim , usta bi tur attı debrijayda bişiler olabilir yada bujide sorun vardır dedi. Muhabbet benzine geldi nerden alıyorum vs..
11 depo benzin aldım şuana kadar ve ilk 10 benzinci aynı BP.
Geçen PO dan almak zorunda kaldım. Usta bio benzin olayından olabilir dedi.
yarın götürücem bakıcaklar.
Böyle sorun yaşıyan oldu mu?
motorum bugün akşamüstü gaz vermeden çalışmadı, çalıştıktan sonra gaz vermedim ve teklemeye başladı stop etti 10 kere.
Isındıktan sonra hiç bi sorun kalmadı.
servise gittim , usta bi tur attı debrijayda bişiler olabilir yada bujide sorun vardır dedi. Muhabbet benzine geldi nerden alıyorum vs..
11 depo benzin aldım şuana kadar ve ilk 10 benzinci aynı BP.
Geçen PO dan almak zorunda kaldım. Usta bio benzin olayından olabilir dedi.
yarın götürücem bakıcaklar.
Böyle sorun yaşıyan oldu mu?