Abi tebrikler muhteşem atıyorsun demekki sen hayatta hiç 140 km yapmamışsın. Soyledigin olacak iş degil 150 cc scooter vede 2 kişi hemiide 140 km. Bence sen arkandaki artçıyı indir,vede bi egsoz modifiyesi yaptır ve direkt racelerle yarış.
birader bilmediğin konularda konuşmasan iyi edersin..
insanlar bu topiğe ''ATMAK'' için yazmıyorlar..
bir gün bi dylana binip o hızlara çıkarsan bu laflarını yemek zorunda kalırsın benden söylemesi..
bahsettiğin motor bi scooter olabilir ama bence sakın küçümseme..
emin ol tükürdüğünü yalattırır sana!!
140km yi yol bulunca görebilen bir scooter..gerideki sayfaların hepsini okursan eğer bende bursa gezimde yolu denk getirince 135km'yi görmüştüm..ve daha motor 5000km'de..10000km'ye gelmiş bir DYLAN'nın 140+ km'yi görmesi gerçekten beni hiç şaşırtmadı..yani gayet normal bi olay benim için..
bence sen en kısa zamanda bi dylana bin derim..