Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Abi tebrikler muhteşem atıyorsun demekki sen hayatta hiç 140 km yapmamışsın. Soyledigin olacak iş degil 150 cc scooter vede 2 kişi hemiide 140 km. Bence sen arkandaki artçıyı indir,vede bi egsoz modifiyesi yaptır ve direkt racelerle yarış.

birader bilmediğin konularda konuşmasan iyi edersin..
insanlar bu topiğe ''ATMAK'' için yazmıyorlar..
bir gün bi dylana binip o hızlara çıkarsan bu laflarını yemek zorunda kalırsın benden söylemesi..
bahsettiğin motor bi scooter olabilir ama bence sakın küçümseme..
emin ol tükürdüğünü yalattırır sana!!

140km yi yol bulunca görebilen bir scooter..gerideki sayfaların hepsini okursan eğer bende bursa gezimde yolu denk getirince 135km'yi görmüştüm..ve daha motor 5000km'de..10000km'ye gelmiş bir DYLAN'nın 140+ km'yi görmesi gerçekten beni hiç şaşırtmadı..yani gayet normal bi olay benim için..
bence sen en kısa zamanda bi dylana bin derim..
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Dylan ı küçük görmeyin arkadaslar, 16 hp azmı ? Torklu makinedir o 140 ıda iki kişi de tek kişide görmesi gayet normal, ki görüyorda zaten. 16hp ile görmesse ayıptır aslında.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
benim motorum 1000 km deyken 125 çok rahat gördü rüzgarlı bir hava olmasına rağmen önde cam arkada çanta olmasına rağmen yani 140 beni hiç şaşırtmaz...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
::arrow:: ::arrow::
birader bilmediğin konularda konuşmasan iyi edersin..
insanlar bu topiğe ''ATMAK'' için yazmıyorlar..
bir gün bi dylana binip o hızlara çıkarsan bu laflarını yemek zorunda kalırsın benden söylemesi..
bahsettiğin motor bi scooter olabilir ama bence sakın küçümseme..
emin ol tükürdüğünü yalattırır sana!!

140km yi yol bulunca görebilen bir scooter..gerideki sayfaların hepsini okursan eğer bende bursa gezimde yolu denk getirince 135km'yi görmüştüm..ve daha motor 5000km'de..10000km'ye gelmiş bir DYLAN'nın 140+ km'yi görmesi gerçekten beni hiç şaşırtmadı..yani gayet normal bi olay benim için..
bence sen en kısa zamanda bi dylana bin derim..


MuratD bak kardeşim daha gençsin senin yaşın kadar motosiklete binmişligim var zaten motosiklet tamircisiyim bu olacak iş degil hemde 2 kişi. Yapmayın allah aşkına. Hemde biraz kibar ol 42 yaşındayım su ana kadar kimse tükürdügümü yalatamadı bana.Büyüklerine saygılı ol yaşın kadar ve akıllı konuş.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
::arrow:: ::arrow::


MuratD bak kardeşim daha gençsin senin yaşın kadar motosiklete binmişligim var zaten motosiklet tamircisiyim bu olacak iş degil hemde 2 kişi. Yapmayın allah aşkına. Hemde biraz kibar ol 42 yaşındayım su ana kadar kimse tükürdügümü yalatamadı bana.Büyüklerine saygılı ol yaşın kadar ve akıllı konuş.

terbiyesizlik bunun neresinde anlamadım doğrusu,ben o lafı sana mecaz anlamda söyledim,gerçek anlamda değil..
motosiklet tamircisi olabilirsin ama bu işler senin bildiğin gibi olmuyor işte..
ayrıca bana terbiyeyi sen öğretecek değilsin bunu da bil..
2.si bigün dylana binersen,senin adına çok üzgünüm ama 42 yaşında bi ilkle karşılaşabilirsin!!

eğitim şart!
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
bana terbiyeyi sen öğretecek değilsin bunu bil..
2.si bigün dylana binersen,senin adına çok üzgünüm ama 42 yaşında bi ilkle karşılaşabilirsin!!


Arkadaşım anlama problmin mi var :? Ben motosiklet tamircisiyim binip indigim motorun sayısı belli degil
emin ol bunun içinde honda ses dylan 150 de var :bounce: :bounce:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Arkadaşım anlama problmin mi var :? Ben motosiklet tamircisiyim binip indigim motorun sayısı belli degil
emin ol bunun içinde honda ses dylan 150 de var :bounce: :bounce:

şu anda dylan kullanıcıları sana gülümsüyor...
çünkü kimin anlama probleminin olduğunu artık herkes biliyor!!
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
tamam kardeşim sen haklısın en hızlı,güçlü,saglam motorsiklet dylan hatta 2 kişi 140 da yapıyor ......kandır sen kendini.

aa olur mu hiç?ne demek tabii ki sen haklısın abi..biz burda atıyoruz,sallıyoruz,insanları kandırmak,yanlış bilgilendirmek için elimizden geleni yapıyoruz..millet dylan alınınca ekmeğimize yağ sürülecek ya,1000 takla atıyoruz dylan alsınlar diye..

7000km'dir dylan kullanıyorum,motorumu 0 aldım,adam kalkmış bana yok motor tamircisiyim,yok 140 yapmaz,yok efendim sen kandır kendini diyor..

yalancımıyız biz kardeşim?insanlara yalan borcumuz mu var?ne insanlar var ya..

bilmediğin konularda ona buna ahkam kesme sen,motorlarını tamir etmene devam et!
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Sevgili Arkadaşlar,
Burasıı bilgi paylaşım alanıdır.. Dylan kullanıcılarına ve dylan almak isteyenler için açılmıştır. Kimsenin, kimseye kötü bir söz sarf etmesi için açılan bir yer değildir ya da hava atma yeri de değildir. Sadece bilgi ve tecrube aktarımıdır.
Yazılan tecrubelerin veya bazı bilgilerin yanlış olduğunu düşünüyosanız , bilgiyi yazan arkadaşa PM yani özel msg atarak tartışabilirsiniz.
Sayfanın ortasında küt diye amma atıyosun gibilerinden yazılar yazmak 42 yaşında biri için hiç kibar bi davranış değil.
**Tükürdüğünü yalamanın anlamı :
büyük konuşmayı alışkanlık haline getiren, bilmemeyi kabul edebilecek olgunluğa sahip olmayan kimselerin sıklıkla başlarına gelebilecek olay..
Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıptır.

Ben, burda okuduklarım sayesinde Dylan kullanıcısı oldum ve motorumdan son derece memnunum. Buraya tecrubeli arkadaşlarımız, abilerimiz yazmamış bizleri bilgilendirmemiş olsalardı bende gidip çin malı motor alıp yollarda sıkıntı yaşayacaktım.

Herkese tekrar tşk. ederim bilgilerinizi,tecrübelerinizi paylaştığınız ve paylaşmaya da devam edeceğiniz için.

PS: ben tırsak halimle kısa mesafede 120km hıza çıkıyorum ve elimi gazdan çekiyorum korkudan :) Uzun yol ve müsait hava şartlarında 140km yapmaması için bir sebep yok gibi geliyor bana.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bu tartısmaya bende katılıyım
formula donusu 120 130 arası gıderken yanımdan bı scooter gectı allah allah maxı scooterda dıılkı buneydı?
runner a da benzemıo
derken gordum ılerde dylan
mondıal 110
kullanmadım ama gordum nası gıttıgını
:)
kı onu soleyen kısı yıllardır tanıdıgım cok sevdıgım bı abımdır o yuzden bole bısı yazması ıcın sebebıde yok yanı
colukcocuk deıl yanı
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ya gerçekten bi motor almışız yazıyoruz,paylaşıyoruz,bilgileniyoruz birisi gelip 'ATMA,SALLAMA,BEN MOTOR TAMİRCİSİYİM' diye dalıyo olaya..gerçekten anlayamıyorum bu tip insanları..42 yaşındaymışta bana terbiyeden bahsediyo..42 yaşındaki adam bilgi paylaşım forumuna böyle mi girer?----''ATIYOSUN,SALLIYOSUN'' pes gerçekten de..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
14
kanuni şu an için bobcate 5068 ytl istiyorsa eğer hondanın bu scooterina 15 milyar bile verilir. ben bu motoru çok araştırdım. 2 gün önce bayiden 4600 ytlye kaçırdım. satılmıyor diye geri yollamış. bizdeki de şans. bence scooterda bu sınıfta kral budur.
 
Katılım
17 Eyl 2006
Mesajlar
18
Murat iyi günler ben Bolu dan Mustafa abin yine buldun takılacak birini hiç boş durmuyorsun, Kolay gelsin
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Motor tamircisisin diye herseyin en iyisini bilceksin diye bisey yok abicim, bende 17 yasından beri motor kullanıyorum 24 yasındayim mobiletle basladım vs.. bende dylan ın 140 yaptığını görünce önce biraz şaşırdım sonra hak verdim yapmaması icin nedeni yok çünkü 16hp makine, sende taktir edersinki 2 kişi ile her torklu makine daha hızlı gider. Sen kabullenmek istemedin bi scooter ın 140 yaptığını onu açık açık söyleyebilirsin.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Merhaba. Geçtiğimiz mayıs ayından beri yazılanları takip ediyor ayrıca bir scooter almaya çalışıyorum. Bu forum sayesinde Dylan hakkında çok şey öğrendim.Haziran ayının başından beri alacağım scooter belliydi ama sınav sonuçlarını beklerken istanbulda kalacakmıyız gidecekmiyiz diye alamadım. Sonuçlar belli oldu ancak bu seferde sezon bitti. Scooterı alıp kapının önüne koyup bütün kış brandalı durmasına gönlüm razı olmadı. Sonuçta tecrübeli birisi değilim ilk scooterım olacaktı. Kışın kullanamayacağım. Ancak kar kalkıp havalar biraz ısınmaya başladımı ilk yapacağım iş Dylanı almak olacak. Ancak türkiyeden kaldırılacak veya satılmıyor diye geri gönderiliyor tarzı bazı şeyler duyuyorum. Bu nekadr doğru böyle birşey varsa kışında olsa alacağım ancak böyle birşey yoksa dediğim gibi ilkbaharı bekleyeceğim. bilgisi olan varsa lütfen yazsın. teşekkürler.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Merhaba. Geçtiğimiz mayıs ayından beri yazılanları takip ediyor ayrıca bir scooter almaya çalışıyorum. Bu forum sayesinde Dylan hakkında çok şey öğrendim.Haziran ayının başından beri alacağım scooter belliydi ama sınav sonuçlarını beklerken istanbulda kalacakmıyız gidecekmiyiz diye alamadım. Sonuçlar belli oldu ancak bu seferde sezon bitti. Scooterı alıp kapının önüne koyup bütün kış brandalı durmasına gönlüm razı olmadı. Sonuçta tecrübeli birisi değilim ilk scooterım olacaktı. Kışın kullanamayacağım. Ancak kar kalkıp havalar biraz ısınmaya başladımı ilk yapacağım iş Dylanı almak olacak. Ancak türkiyeden kaldırılacak veya satılmıyor diye geri gönderiliyor tarzı bazı şeyler duyuyorum. Bu nekadr doğru böyle birşey varsa kışında olsa alacağım ancak böyle birşey yoksa dediğim gibi ilkbaharı bekleyeceğim. bilgisi olan varsa lütfen yazsın. teşekkürler.

abi ben honda bayii ile konuştum telefon edip,dylanın 2006 modeli kalkıyor bantlardan herhalde ama 2007 dylan geliyormuş hem bundan daha güçlü hemde sayısal verileri çok daha iyi bi şekilde gerisini siz düşünün artık:)yani için rahat olsun istediğin zaman alabilirsin dylanı..

Murat iyi günler ben Bolu dan Mustafa abin yine buldun takılacak birini hiç boş durmuyorsun, Kolay gelsin

ya mustafa abi,ömründe motor diye bişeyin üstüne 1 kere binen bile motordan anlarım diye çıkıyor piyasaya..çinliler geldikten sonra çevremizde tanıdığımız bütün bisiklet tamircileri motor tamircisi oldu..büyük ihtimalle dylanı bindiği çinlilerle karıştırıyor arkadaş..ama yanıldığının umarım farkındadır..140a basıyor diyen bir tek ben değilim..bassa ne olur basmasa ne olur orası ayrı tabi ama basıyor işte lanet motor:):)neyse abi görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın,oraları çok özledik en kısa zamanda mutlaka geri geleceğiz çadırlarımızla:):)

kanuni şu an için bobcate 5068 ytl istiyorsa eğer hondanın bu scooterina 15 milyar bile verilir. ben bu motoru çok araştırdım. 2 gün önce bayiden 4600 ytlye kaçırdım. satılmıyor diye geri yollamış. bizdeki de şans. bence scooterda bu sınıfta kral budur.

dostum gerçekten kötü şans..eğer ben bile bilseydim hala piyasada 4600'e 0 dylan olduğunu bunu satıp onu alırdım..sırf tekrardan 0 motor olsun diye yani:queen: :queen: :queen:
bana göre dylan gerçekten verdiğimiz paranın son kuruşuna kadar hak ediyor..eleştirilere her zaman açığım ama kimse de kalkıp bize ''ATIYORSUN,SALLIYORSUN'' demesin..çünkü ben buraya yalan yanlış hiçbir şey yazmadım..ne aldıysam,ne yaptıysam,nereye nasıl gittiysem fotoğraflarla herzaman paylaştım takip edenler bilir..hem daha erdoğan abi gelmedi yazılanları hele bi okusun mutlaka 2 çift lafı vardır onunda:)

Motor tamircisisin diye herseyin en iyisini bilceksin diye bisey yok abicim, bende 17 yasından beri motor kullanıyorum 24 yasındayim mobiletle basladım vs.. bende dylan ın 140 yaptığını görünce önce biraz şaşırdım sonra hak verdim yapmaması icin nedeni yok çünkü 16hp makine, sende taktir edersinki 2 kişi ile her torklu makine daha hızlı gider. Sen kabullenmek istemedin bi scooter ın 140 yaptığını onu açık açık söyleyebilirsin.

sen kovaladın işte abi dylanı arkasından 140 140 neyse işte..gerçekten yukarıda yazdıklarına aynen kelimesi kelimesine katılıyorum abicim..kazasız sürüşler herkese..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
murat abi 2007si geliyor demişsin. nezamn gelir bu 2007 ler onun hakkında bir bilgin varmı?? şimdi 2007 geliyor diye bekleriz bekleriz bir bakmışız önümüzdeki sezonda bitmiş ya da geleceği yok deriz alırız 1 hafta sonra gelir. bende şans yoktur bu konuda. yani tam tarih aralığı varsa yazabilir misin?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
forum baya ateslendi satmasammı motoru ne yapsam . 4000 ytl bırakırım motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst