Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
...95kmye kadar ibre yerinden hiç oynamadı. Yüzümde bedava gidiyor olmanın verdiği gülümsemeyle süzülüyordum yolda :mrgreen: ama dün birden 6km içinde çeyrek depo benzinin azaldığını görünce içim buruldu:) Sanırım depo konik bir şekilde üretilmiş, o yüzden belli bir mesafeden sonra benzinin azalma hızı artıyor olabilir mi, sizin de böyle bir deneyiminiz oldu mu bunu sormak istedim.

Kesinlikle böyle. Önemli olan kalan benzini görmek olduğuna göre bir sorun yaratmıyor.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
18
arkadaslar selam..bende bi dylan kullanıcısıyım.motor su an 4500 km civari.benim sormak istedigim motorun son 1500km dir ön konsoldan ses gelmeye basladı cukurlardan gecince hem sarsılma hemde cin mallari gibi takırtı olusuyo..:silent: böle bi sorun yasayan var mı merak ettimde.bunun dısında hic bi sorunu yok masallah yani :)
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Normal bir durum değil. Bir şeyler kırılmış gibi görünüyor. Motor düştü mü daha önce?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
14000 km de eksozumun ıcınden bıseyler koptu ve 4000km o sekılde gıttım heryere suan 20000km de ve gaz actıgımda varyotor kısmından tak dıye bı ses gelıyor .ama eksozum bugun geldı garantıden sımdı motoru bı gun bırakacam bakalım o tak sesı neymıs. orjınal lastıkler ıslak zemınde bence cok kotu o deneyımım var sımdı pırellı taktım vırajlarda fenaaaaaaaa :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar geçenlerde mondial zat lara takılan cc bardan bende almıştım 40ytl ye ama takmaya fırsat bulamadık bir türlü..bende gittim onu geri verdim çünkü ileride çanta alma fikri vardı kafamda ve bende honda bayiinden aldım bi tane çanta kappa 35lt..bence fena durmadı güzel oldu..
şimdi diyeceksiniz neden gri aldın siyah güzel olurdu diye?
hemen cevap vereyim siz sormadan..çanta almaya gittik siyah yokmuş kalmamış e ama biz niyetimizi almıştık mecburen almamız lazım artık:)lacivert ve grisi vardı tabi mat siyahtan 30-35 euro daha pahalı metalik boya olduğu için..e ne yapalım aldık artık ama bence güzel oldu çünkü mat siyahları toz olunca çok kötü duruyor bu motoru açtı biraz..mat siyah olsa kesin ona yapışırdım ama iyiki de bu varmış diyorum şimdi...fiyatıda vadeli aldım 100-110 euro arası bişey daha konuşmadık:)



 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
urat seninle komşuymuşuk daha doğrusu çok yakınız kapan aninternet cafenin orada oturuyorsun sanırım sen sakarya caddesi göbeğin orada yanılıyorsam düzelt?
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
evet bora doğru orada oturuyorum.yaşar abilerle komşuyduk kafeyi kapattılar gittiler:(
sen nerde oturuyorsun yaw bu kadar yakınızda nie haberimiz yok:)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çantan çok güzel olmuş murat abi güle güle kullan arkadaki dükkanda klas bi dükkana benziyor bideyeşilbişi var marul gibi:):)kiminmiş orası:):)
iyi geceler hadi!
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
volkan hadi olm ben aksesuarları topladım bi kamp yapmak kaldı yakın bi köyde:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Yaz devam ediyor, daha yağmur görmedik ama belki tecrübe eden olmuştur.

dylan'ın üzerindeki standart lastiklerin ıslak performansı nasıl acaba ??

Motor İtalya koşullarına göre tasarlanıp yapıldığı için üzerindeki lastikler asfalt için. Yağmurda değil ama hafif ıslak yolda ani gaz verirsen kıç atıyor, yani kayıyor. Bu durumu hondaya sorduğumda aldığım yanıt aynen yukardaki gibiydi. Bana tavsiyeleri servisime de danışarak yağmur lastiği taktırmam yönündeydi.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
erdoğan abi olmazsa birde ıslakta daha sağlam tutunan lastiklerden alırız..hem bizim için hemde böceklerimiz için çok iyi olur:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
volkan hadi olm ben aksesuarları topladım bi kamp yapmak kaldı yakın bi köyde:)

Haci , walla bu okul donuma kadar soydu...:cyclopsan
Sezon başında , cebimizde para varken konuşuyoduk.:mrgreen: :mrgreen:
Şimdi 5 kuruş yok valla.:pale:

Çadır yerine battaniye + mat yerine battaniye + uyku tulumu yerine battaniye olursa , hemen 3 battaniye alıp geliyorum...:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar eskişehirdeki kuzenimede bugun simsiyah bir tane dylan aldık..birkaç yere,beraber,benim dylanla takıldık..sonunda aklını çelebildik ve dylanı aldık..işte fotoğrafları..hayırlı olsun deniz abi kazasız belasız binmek nasip olur inşallah..bu arada motoru alır almaz benim yedekte duran beyaz philips ampulude taktık..yani eskişehirde 2 tane beyaz farlı,siyah,kenarlarındaki dylan yazıları sökülmüş dylan oldu ve 2 kuzende:)hadi hayırlısı olsun bakalım..bu arada lambaları taktıktan sonra bastık gittik hemen sarıcakaya ya,ordan mihalgazi,inhisar,söğüt ve tekrar eskişehir..alır almaz 160km yol yaptık...

şunlara bakın bee kuzu gibiler maşşallah:)








deniz abim.....




ve ben...

 

hbs

Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
4
Hayırlı olsuuuuun....
Kazasız belasız, çılgın taksi, dolmuş, minibüs, halk otobüslerinden ve saygısız şoförlerden uzak bol kilometreler diliyorum arkadaşlar.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar hondaya mail atmıştım bakımda nelerin kontrol edilmesi ile ilgili cevap geldi gerçi bildiğimiz şeyler ama yinede bilgisayarınızda bulunsun...

--------------------------
Honda Dylan Bakım Programı: http://rapidshare.de/files/30501609/SES_150.doc.html
--------------------------

ayrıca arkadaşlar nette gezinirken 2004 yılına ait honda dylan parça fiyatlarını buldum..euro bazında olduğu için hala çoğu parçanın fiyatı aynı.örneğin ben geçen gün hava filtresini değiştirdim buradanda kontrol ettim 3-4ytl gibi bir fiyat farkı var..yani dylanınızı parçalarsanız yada yeni bir parça almak isterseniz yaklaşık olarak bu tablodan bir fiyat çıkarabilirsiniz...unutmayın fiyatlar euro bazında yani çok bir oynama olmaz bu tabloyla!!!
---------------------------
Honda Dylan 2004 Yılına Ait Ayrıntılı Parça Fiyat Listesi (euro bazında):
http://rapidshare.de/files/30502228/Honda_Dylan_Par_a_Fiyatlar__305___2004_y__305_l__305__.doc.html
---------------------------

hadi kolay gelsin arkadaşlar rüzgarınız bol olsun..
bu arada motorunu yeni aldığımız deniz abi yarın sabah eskişehirden konyaya doğru honda dylanıyla yaklaşık 450km bir yola çıkıyor..yolu açık olsun kazasız belasız gitsin gelsin..gelince konuştuk fotoları buraya koyacağız...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Honda Dylan'ın far açma kapama düğmesi bile yok , Murat D !

1-)al ya adam yine bizim topiğe geldi saçmalamaya başladı!
D'yi filan kırmızı yazmalar filan ne demek istiyorsa artık anlamadım..bir kerede seni şu topiklere boş boş bişeyler yazarken görmeyim ya!!

2-)2006 yılında üretilen motorların far açma kapama anahtarları yok..(her motorun değil bildiğim kadarıyla avrupada bilmem ne standartlarına uyumlu motorların)

3-)2005 modelleri bilemeyeceğim ama 2006 honda çıkışlı hiçbir motosikletin far açma kapama anahtarını göremezsin!!bunun amacıda motora bindiğin andan itibaren farının açık olması ve trafikte daha çok görülebilir olma...

4-)sorunu tam anlamadım ama eğer gönderdiğim dosyada far açma kapama anahtarının bulunmadığını söylüyorsan yine sorunun cevabı budur!!

5-)honda dylan'da far açma kapama anahtarı olsa ne olacak?

6-)honda dylan'da far açma kapama anahtarı olmasa ne olacak?

7-)neden bu far anahtarı olmaması senin bu soruyu bana yöneltme şeklinde ''bile'' lafını kullanmana sebep oldu?

:cool:kendi kullandığın ''MONDIAL RACING HS150''de far anahtarı var diye bi şey mi sandın yoksa mondiali?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst