Honda Dylan'ın far açma kapama düğmesi bile yok , Murat D !
1-)al ya adam yine bizim topiğe geldi saçmalamaya başladı!
D'yi filan kırmızı yazmalar filan ne demek istiyorsa artık anlamadım..bir kerede seni şu topiklere boş boş bişeyler yazarken görmeyim ya!!
2-)2006 yılında üretilen motorların far açma kapama anahtarları yok..(her motorun değil bildiğim kadarıyla avrupada bilmem ne standartlarına uyumlu motorların)
3-)2005 modelleri bilemeyeceğim ama 2006 honda çıkışlı hiçbir motosikletin far açma kapama anahtarını göremezsin!!bunun amacıda motora bindiğin andan itibaren farının açık olması ve trafikte daha çok görülebilir olma...
4-)sorunu tam anlamadım ama eğer gönderdiğim dosyada far açma kapama anahtarının bulunmadığını söylüyorsan yine sorunun cevabı budur!!
5-)honda dylan'da far açma kapama anahtarı olsa ne olacak?
6-)honda dylan'da far açma kapama anahtarı olmasa ne olacak?
7-)neden bu far anahtarı olmaması senin bu soruyu bana yöneltme şeklinde ''bile'' lafını kullanmana sebep oldu?

kendi kullandığın ''MONDIAL RACING HS150''de far anahtarı var diye bi şey mi sandın yoksa mondiali?