yaw arkadaşlar yok mu dylanında problem çıkan bi arkadaş ya bi beyin fırtınası koparalım şurda..sıkıldım walla motordan haa
derdi yok tasası yok ne lan bu,satacağım walla böyle devam ederse iyiki motor aldım macera yaşayacağız dedik
inegölden bu forumu,bizi takip eden bi abimizi daha dylancı yaptık arkadaşlar bi hayırlı olsun diyelim değil mi hep beraber..işler dolayısıyla pek giremiyor ama sürekli takipteyim dedi
saadettin abi hayırlı olsun tekrar motorun kazasız belasız kullanmak nasip etsin..inegöle gelince mutlaka arayacağım..tekrar eskişehire de beklerim..
inegölden bu forumu,bizi takip eden bi abimizi daha dylancı yaptık arkadaşlar bi hayırlı olsun diyelim değil mi hep beraber..işler dolayısıyla pek giremiyor ama sürekli takipteyim dedi
saadettin abi hayırlı olsun tekrar motorun kazasız belasız kullanmak nasip etsin..inegöle gelince mutlaka arayacağım..tekrar eskişehire de beklerim..