honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
öncelikle eline sağlık sen sevyosan düsünme derim bnim beat varken krom eksoz kapagı ayak koyma yerinde baklava desenli saclardan 5 renkli park lambası arka stop ve sinyaller kırmızıydı senin motorunuda begendim repsol cıkartması istersen belki daha güsel olur ama daha büyük caplı bişi olabilir fantastik bi airbrush gibi ama eline sağlık güzel olmus ses tesisatını ayrı begendim helal olsun güzl makine ayna için güvenlik için gerekli biliyorum ama beni xt ninde aynaları yok suan daha alıp takıcam aramızda kalsın :) ama spor küçük aynalar vardı belki istersen keyfine göre bişiler bulabilirsin güle güle kullanman dilegiyle marmaristen selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Epey yorulmuşsun ama bence yazık olmuş motora.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
cok sevimli olmus..
emegine saglik..


kazasiz belasiz surusler dilerim..


Shakulin
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
4
selam arkadaşım aynı modifiye leri yazarmısın aynısı yapacağım sadece ses sistemi hariç hepsi
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
emeğinede motorunada paranada yazık etmişin,gerçi hepsi 100 ytli geçmez ama senin zevkin,bişe sölicem nie satın bu kadar uğraşmisin.annayamadım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beat'in mükemmel olmuş

modifiyene bayıldım özellikle müzik tesisatına
daha başka modifiyelerinide bekliyorum.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel olmuşda bi kaç şey daha ekleyerek daha güzel olabilirdi ama beat a modifiye pek gitmiyor gibi
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
yalan yok arka siyah stoplar iyi turuncuda iyide gerçekten dostum ,, sana lafım yok takmayabilirsin aynaları ama inan aynaları dikizlemeden olmuyor:bounce: çok zor durumda kalabilirsin nikelaj ayna uydurabilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
67 nesi zonguldak mı :queen:
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
7
güzel modifiye:)motor senin galibaa...ben de honda CBR 600RR yi modifiye ettirecem:)

way be gaddar... iyi iş:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
17
beğenen olur beğenmeyen olur.eleştrilere açık olmalısın.ayrıca ne olursa olsun aynalarını takmanda gerek bence.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
1
:wiinkk::king:SLM ARKADASLAR BEN DE ARANIZA YENİ KATILAN BEAT SAHİBİYİM MODİFİYE YAPMAYA BEŞLADIM AMA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM FARIN İÇİNDE Kİ SİMİT LAMBAYI NASIL TEMİN EDEBİLİRİZ İLGİLENİRSENİZ SEWİNİRİM
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
bence iğrenç olmuş..önüne gelen yeri turuncuya boyamış..kick startı bile!
ayrıca dikiz aynalarıda yok trafikte tam bi tehlike...
o müzik sistemide trafikte dikkati dağıtıp daha bi tehlikeli olmak içindir herhalde..

katılıyorum kick start olmamış.ama gerisi güzel.mp3 çalar çok güzel olmuş:cherry: bi de o hoparlörleri giderken de kullanıyomusunuz?:cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi seninkide güzel ama ben gaddara hasta oldum adam ne yapmış yaaaa tam bi şaheser olmş öpülecek adam vesselam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst