- Katılım
- 14 Ocak 2006
- Mesajlar
- 110
öncelikle eline sağlık sen sevyosan düsünme derim bnim beat varken krom eksoz kapagı ayak koyma yerinde baklava desenli saclardan 5 renkli park lambası arka stop ve sinyaller kırmızıydı senin motorunuda begendim repsol cıkartması istersen belki daha güsel olur ama daha büyük caplı bişi olabilir fantastik bi airbrush gibi ama eline sağlık güzel olmus ses tesisatını ayrı begendim helal olsun güzl makine ayna için güvenlik için gerekli biliyorum ama beni xt ninde aynaları yok suan daha alıp takıcam aramızda kalsın
ama spor küçük aynalar vardı belki istersen keyfine göre bişiler bulabilirsin güle güle kullanman dilegiyle marmaristen selamlar