- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,958
- Konu Yazar
- #1
Benim başımın belası pırpırımı satıyorum 3 e beşe bakmadan :queen: Kafamda 2 motor var 2side yeni sayılır daha kullanıcılar cok yol yapmadı ama kafama takılan sorular var
Fiddle 2 kişi nasıl hız bakımından ayrıcı parça konusu canımı sıkıyor.
Ps150 enjeksiyon olayı nasıl sizce bazıları cok kötü diyor bazıları cok başarılı diyor Dylanın yerine tutamaz diyorlar kronik sorunları varmı?
Görüntü ve fiyat bakımından SYM ön planda performans parça konusunda Honda.
Ben motor işini 3-4 senedir araştırıyorum alırsam beni en azından 5 sene sorunsuz götürecek makina arıyorum:silent:
Fiddle 2 kişi nasıl hız bakımından ayrıcı parça konusu canımı sıkıyor.
Ps150 enjeksiyon olayı nasıl sizce bazıları cok kötü diyor bazıları cok başarılı diyor Dylanın yerine tutamaz diyorlar kronik sorunları varmı?
Görüntü ve fiyat bakımından SYM ön planda performans parça konusunda Honda.
Ben motor işini 3-4 senedir araştırıyorum alırsam beni en azından 5 sene sorunsuz götürecek makina arıyorum:silent: