Honda PS150İ SYM fiddle 2

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Benim başımın belası pırpırımı satıyorum 3 e beşe bakmadan :queen: Kafamda 2 motor var 2side yeni sayılır daha kullanıcılar cok yol yapmadı ama kafama takılan sorular var
Fiddle 2 kişi nasıl hız bakımından ayrıcı parça konusu canımı sıkıyor.
Ps150 enjeksiyon olayı nasıl sizce bazıları cok kötü diyor bazıları cok başarılı diyor Dylanın yerine tutamaz diyorlar kronik sorunları varmı?
Görüntü ve fiyat bakımından SYM ön planda performans parça konusunda Honda.
Ben motor işini 3-4 senedir araştırıyorum alırsam beni en azından 5 sene sorunsuz götürecek makina arıyorum:silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az yakıt ve performans için Ps 150i, Dylanı direk geçiyorum neredeyse aynı piyasası.
Fes 250 var bir de onu gözden geçirin derim, çok dengeli mıcırda kullandım gayet iyi,hatayı telafi ediyor ve performansı da 2 kişi 120 hızla gidilebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst