Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
2
meraba.antalyada bir çok motorda açık performans egsozu var.buna rağmen ruhsata işlenenmedinden ceza yazılacagı gibi söylemler var bu durumun resmi yolu yok mu?
ben ps 150i almaya karar verdim forum sayesinde. bi sorum daha olacak ps 150iye akrapovic egsoz takmak istiyorum bu ruhsata geçme gibi (yani ceza yemeyi önlicek alabileceğim tedbirler varmı?)
bu egsozda ps150ide flame(egsoz patlatıp renkli alev çıkması) mümkünmü dylanlar gibi?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
mrb arkadaşlar uzun zamandan beri ilk defa giriyorum.pies150 im hala ilk günkü gibi
her hafta muğla marmaris gidip geliyorum her işimi görüyor.suzuki inazuma gibi bir motor lazım belki bana ama elimde pies150 var ve uzun yolda hep limitte gidiyorum motor banamısın demiyor helali var..
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
10
motorcu kardeş sana bı sorm olacak bndede ps150 var 1600 km de tek kısı senın motor duzde kaç görüyor. gecen gun bıtane abı denk geldı sanayıde sordm kac göryr gıbısınden duzde tek 130 135 dedi 2 kişi 115 120 125 o cıvarlarda dedi km si 7500 deyms senınkı ne durumda ??
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorcu kardeş sana bı sorm olacak bndede ps150 var 1600 km de tek kısı senın motor duzde kaç görüyor. gecen gun bıtane abı denk geldı sanayıde sordm kac göryr gıbısınden duzde tek 130 135 dedi 2 kişi 115 120 125 o cıvarlarda dedi km si 7500 deyms senınkı ne durumda ??

O abi azcık sallamış
benim kadar motoru sıkıştıran yoktur herhalde:)
düzde 105 çok nadir 110 görür
ancak eğilip kaskı gidona yapıştırıp devamlı gazı kesmezsen 120 çok rahat buluyor
yokuş aşağıdaki yollarda ise 130 görüyorum bi çok defa bu hızı yaptım
iki kişi eğilmediğimiz için 105-110 da kalır
düzde 130 görmesi modifiyesiz olarak imkanı yok kaldıkı 250 xmax maxiscooter bile o hızlarda kalıyor 140 yapamıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

benim km 15000 de maşallahı var daha da yol yapmadı bile denir
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
10
O abi azcık sallamış
benim kadar motoru sıkıştıran yoktur herhalde:)
düzde 105 çok nadir 110 görür
ancak eğilip kaskı gidona yapıştırıp devamlı gazı kesmezsen 120 çok rahat buluyor
yokuş aşağıdaki yollarda ise 130 görüyorum bi çok defa bu hızı yaptım
iki kişi eğilmediğimiz için 105-110 da kalır
düzde 130 görmesi modifiyesiz olarak imkanı yok kaldıkı 250 xmax maxiscooter bile o hızlarda kalıyor 140 yapamıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

benim km 15000 de maşallahı var daha da yol yapmadı bile denir

usta bugun rüzgarda vardı rüzgar öndn vurdugu halde benmkıde 110 a kadar cıktı kapanmadn normal. rüzgar olmasa 120 bulurdu yeter zaten ya asırı hız felakettdir :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motora topcase aldım hudson deriden yakında fotoraflarını atıcam eğer benim gibi eşya taşımayı düşünüp uygun ve en iyisini arıyorsanız cevap olucam
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150i topcase

antal_motor.jpg

antal_motor_2.jpg

Foto_raf_0006.jpg
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
normal demir boyasıyla boyadım.çok ince bir fırça alıp içlerini boyadıktan sonra bezlede taşan dış yüzeyi temizledim .2 seneden beri çıkmadı çıkmazda.fazla tinerle sulandırmamak lazım
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Cam la kullanmanin didonda sertlik disinda bir zorlugu oldumu yazin ince kiyafetlerle ruzgar yemekten iyidir gibi geliyor. Ps150 yada scarebo dusnuyorum, scareboda zaten var ps150 yi alirsam bastan taktirayim demistim ama zor oldu diyenlerinokuyunca sormak istedim.
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Arkadaslar bende bir adet ps150 edindim. Enduro motorsikletten sonra on amartisor ve teker sert geldi, cukurlarda gaz kolunun hafif saga sola oynaması ve o on kısım artık tam bakamadm biraz tıkırtı var gibi geldi. 3-5 km lik bir suruste cok bir sey anlamam mumkun degil lastik basincları hatalı da olabilir. Yarın bunları bir kontrol edecegim, tr klavuz aldım ancak pdf formatında italyanca dısında klavuz bulamadım internette, ingilizce klavuz adresi bilen varmı, bırakın klavuzu yurtdısı ulkelerde baska baska adlarla satılıyor bir cogunda da pcx olmasına bu motor satılmıyor sanırım, motoruda klavuzuda bulamadım, bilgisi olan varsa sevinirim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hayırlı uğurlu olsun.amartisor konusunda şuan sıkıntı çekmekteyim ellerimi bıraktığımda gidon sağa sola oynuyor motorcu baktı masada yada aksamda problemin olmadığını gördü sorun amartisorlerin inanılmaz yumuşak yok gibi dedi .iponenun yağsını koyucak bu cumartesi inşallah hallolur.gaz kolu çok hafif boşluk ve arasında oynama var galiba bende öyle hatırlıyorum.onun dışında sorun yaşıyıcağınızı düşünmüyorum zaten siz bizden çok daha tecrübelisiniz .ne aprillası nede pcx bizim motor hepsinden kaliteli hiç birine değişmem dün gibi sağlam bide debriyaj sesi gelmese :S çok iyi olucaktı.
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Cok tesekkurler, on lastık 3-4 psi fazla basılmıs olctum. Sıfır ve servısten bıle alsanız motorcu kendı kontrollerını yapmalıdemek kı. Arka amartısor ıcın 3 sevıye ayar var sonumleme ıcın. Ama yıne endurodan sonra gerek fren de dalma gerek cukurda olsun ya teker boyundan ya amartısor tıpınden bana bıraz sert geldı demek scoterlar boyle. Xenter150 gıbı farklı suspansuyon sıstemlerı olmadıkca durum cok degısmeyecege benzıyor.
 
Katılım
29 Mar 2013
Mesajlar
1
selamlar aranıza yeni katıldım 2.el bir psi150 aldım 11000 de almadan önce formun bütün sayfalarını tek tek okudum diyebilirim izlenimlerim mükemmel bir motosiklet 100 kmde 3lt yakıyor 120 km de çok rahat görüyor istanbul da olan arkadaslarla bir gezi düzenlemek isterim uygunsa...
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
10
lastik havaları düzgün ayarala sarsıntı kalmaz. bn öne 20 21 arkaya 30 basıyrm. kendıne göre 1 2 hava farklıda kullanabılrsn sıkıntı olmaz.
motorcu kardşm snn motordada 120 de 125 arası kesıcıye gıryrmu ?
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Orjinal canta malum pahalı, ayrıca parayı odemeden de urun gelmiyor, gorupte almak gibi bir sansım yok yani. Ne onerirsiniz orjinalin o parayı hak edecek artıları var mı , yada orjinale en yakın kaliteyi hangi marka modelden alırm, orjinal 35 Lt 400 TL civarı fiyatı var. ben daha kucuk bir cantayı tercih ederim 26 lt gibi.

Lastik basıncları su an duzgun ancak takırtı devam, gaz kolundan eliyor sanırm vetorpiodo kapagından olabilir.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
1
Merhabalar arkadaşlar. 4 aylık ps150i kullancısıyım. ÖN SİPERLİK ÖN CAMA ihtiyacım var acil bir şekilde. Orjinal 2.el satmayı düşünen olursa lütfen bana ulasssın. 05388290501
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
Merhaba,

Enjeksiyon ışığı, ağzına pislik toplanmış olabilir bu yüzden yanabilir, yada kontakta bazen temassızlık olabiliyo bundan da yapabilir. Bu bilgiler şahsi görüşümdür :)

Keyifli sürüşler...

merhaba biraz geç oldu ama sorunu hallettim. aküden dolayı ışık yanıyormuş değiştirince düzeldi..:)

---------- Post added at 10:22 ---------- Previous post was at 10:19 ----------

sorun akü de. akü zayıflamış.

aynen öyle aküden dolayı. değiştirdim sorun yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst