meraba.antalyada bir çok motorda açık performans egsozu var.buna rağmen ruhsata işlenenmedinden ceza yazılacagı gibi söylemler var bu durumun resmi yolu yok mu?
ben ps 150i almaya karar verdim forum sayesinde. bi sorum daha olacak ps 150iye akrapovic egsoz takmak istiyorum bu ruhsata geçme gibi (yani ceza yemeyi önlicek alabileceğim tedbirler varmı?)
bu egsozda ps150ide flame(egsoz patlatıp renkli alev çıkması) mümkünmü dylanlar gibi?
ben ps 150i almaya karar verdim forum sayesinde. bi sorum daha olacak ps 150iye akrapovic egsoz takmak istiyorum bu ruhsata geçme gibi (yani ceza yemeyi önlicek alabileceğim tedbirler varmı?)
bu egsozda ps150ide flame(egsoz patlatıp renkli alev çıkması) mümkünmü dylanlar gibi?