- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
arkadaşlar bende ps150i me kavustum bugun aldımama farları orjinalındekı gibi sarı. ben beyaz yada zenon yapmak istiyorum yapan varsa hangi markayı seçtigini tavsiye edebilirmi acaba..
zenon değilde aynı orjinalindeki gibi beyaz holojen ampullerden ps150 ye takanlar vardı bizim marmariste
aydınlatmasının da kötü olucağını sanmıyorum ancak orginal sarı kadarda olmucağı kesin
feyizoğlundan osram gibi tanınmış bir markanın 2 tip beyaz ampul tipi satılmakta fiyatıda sadece 50 tl idi en son baktığımda öyleydi
yalnız bizim ampul h4 muydu h7 miydi bilen var mı?
Son düzenleme: