Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar bende ps150i me kavustum bugun aldım :) ama farları orjinalındekı gibi sarı. ben beyaz yada zenon yapmak istiyorum yapan varsa hangi markayı seçtigini tavsiye edebilirmi acaba..

zenon değilde aynı orjinalindeki gibi beyaz holojen ampullerden ps150 ye takanlar vardı bizim marmariste
aydınlatmasının da kötü olucağını sanmıyorum ancak orginal sarı kadarda olmucağı kesin:)

feyizoğlundan osram gibi tanınmış bir markanın 2 tip beyaz ampul tipi satılmakta fiyatıda sadece 50 tl idi en son baktığımda öyleydi

yalnız bizim ampul h4 muydu h7 miydi bilen var mı?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ps150 nin ampulleri h4 55-60wattır. Ben philips in beyaz ampullerinden taktım gayet başarılı.

---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

Arkadaşlar aranızda ps'in orjinal lstiklerini değiştirmiş olan birileri var mı? Değiştirmemiş olsanız bile hangi marka ve model lastikleri önerirsiniz?
Az önce arabanın arkasına giriyordumda :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
allah korusun :mrgreen:

michelin (lastik adam)
sadece onu öneririm fiyatlarıda aman aman bişi değil diğerlerinden fazla bi farkı yok almışkan o marka alınmalı
bizim motor için hem sport lastiği var hemde city grip lastiği mevcuttu geçen sene araştırmıştım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin motorunda orjinal pirelliler mi var peki? Sencede frenlemede çok kaymıyor mu lastikler?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
evet ve şuana kadar yatarak birinci sınıf asfaltta tam gazı açınca hafif arka tekerin kayışını hissetmek dışında ben önemli bir eksiğini bulamadım

bazı kullanıcalar pek memnun değil bazılarıda memnun mesela benim için motorun frenlemesi çok iyi .cbf150 den bin kat iyi o kilitnerirdi hep

motor 2010 çıkışlı 2011 model şuana kadar daha hava bastırmadım lastiğime fakat arka tekerin ek yeri belli oluyor malesef:S

he bu arada çizik olmayan motorumda tazik su yuzunden koltuk döşemesinde tırnak izi kadar çatlak oluştu:salut:
çok titiz adamım motorumu sayılı güneşte bıraktım sayılı çamurlu kaldı dikkat ederim göz zevkimi bozdu yeni koltuğu sormuştum istanbula gelmeden önce
yenisi 450 tl imiş :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet ve şuana kadar yatarak birinci sınıf asfaltta tam gazı açınca hafif arka tekerin kayışını hissetmek dışında ben önemli bir eksiğini bulamadım

bazı kullanıcalar pek memnun değil bazılarıda memnun mesela benim için motorun frenlemesi çok iyi .cbf150 den bin kat iyi o kilitnerirdi hep

motor 2010 çıkışlı 2011 model şuana kadar daha hava bastırmadım lastiğime fakat arka tekerin ek yeri belli oluyor malesef:S

he bu arada çizik olmayan motorumda tazik su yuzunden koltuk döşemesinde tırnak izi kadar çatlak oluştu:salut:
çok titiz adamım motorumu sayılı güneşte bıraktım sayılı çamurlu kaldı dikkat ederim göz zevkimi bozdu yeni koltuğu sormuştum istanbula gelmeden önce
yenisi 450 tl imiş :pr:


Baya pahalıymış
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
3
S.Aleyküm arkadaşlar,
Adım Tolga 37 yaşındayım.yaklaşık 1 yıldır Ps150 i kullanıcısıyım.Sanırım 11 ayda benden çok yol yapan olmamıştır :))
16.500 km ye geldi motorum.Dolayısı ile yavaş yavaş lastik tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.
Bu arada bende motorumdan çok ama çok memnunum.1 sene daha binip 250 cc lik bir scooter a geçmeyi planlıyorum.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
S.Aleyküm arkadaşlar,
Adım Tolga 37 yaşındayım.yaklaşık 1 yıldır Ps150 i kullanıcısıyım.Sanırım 11 ayda benden çok yol yapan olmamıştır :))
16.500 km ye geldi motorum.Dolayısı ile yavaş yavaş lastik tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.
Bu arada bende motorumdan çok ama çok memnunum.1 sene daha binip 250 cc lik bir scooter a geçmeyi planlıyorum.

michelin pilot sport'u öneririm, eğer yağmurlu havalarda sık kullanıyorsanız michelin city grip'te idealdir.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Dün akşam F1 ışığım bir süre sinyal şeklinde yandı söndü.. Bu sabah çalıştırdım bişey yok..
Daha önce başına böle bişey gelen varmı..? Neden yapar bunu acaba..? Paylaşan olursa sevinirim arkadaşlar..?
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
3
Arkadaş başlığı canlı tutsaydık iyi olurdu :D
Malum bende ps150 almayı düşünüyorum önümüzdeki haftalarda, şu motoru almadan daha uykularım kaçmaya başladı sabırsızlıktan acaba motoru aldıktan sonra uyuyabilecek miyim :)))
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
evet bi arkadaş ps150 normal şartlarda rahatlıkla yaptığı hızı gözler önüne sermiş ancak yaptığı çok riskli birşey çünkü cep teli ile çekmiş o yüzden ben asla yapmam böyle birşeyi


arkadaş 120 kmhz çıkıp inmiş lakin ben yatarak devamlı böyle yol olabiliyorum .doğru birşey değil ancak benim maximum görebildiğim hız ise 125 kmhz dı
videodaki tamamen orginal sıradan bir ps olduğu herhalinden apaçık ortada


[YT]RXQsv97rZ3o[/YT]
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
3
Lastikleri değiştireli 2000 km oldu mishelin city grip taktım.Eski lastiklerle arasındaki farka inanamadım.Yol tutuşu,frenleme mesafesi ciddi derecede fark ettirdi.Bu arada merak edenler için ön lastik 33,arka lastik 36 hava basılıyor.Kullandığınız lastiğin hamuruna göre bu düşebilir tabi ki :))Buz motorun tavsiyesi bu şekilde.Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bi arkadaş ps150 normal şartlarda rahatlıkla yaptığı hızı gözler önüne sermiş ancak yaptığı çok riskli birşey çünkü cep teli ile çekmiş o yüzden ben asla yapmam böyle birşeyi


arkadaş 120 kmhz çıkıp inmiş lakin ben yatarak devamlı böyle yol olabiliyorum .doğru birşey değil ancak benim maximum görebildiğim hız ise 125 kmhz dı
videodaki tamamen orginal sıradan bir ps olduğu herhalinden apaçık ortada


[YT]RXQsv97rZ3o[/YT]


Sevgili motorcu48 youtube dan bulduğun videoyu ben çektim ve ben yayınladım. Merak etme kesinlikle elimde telefon varken çekmedim. Telefonla çektiğim doğrudur ama telefon kaskın içindeydi :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hahah hiç bu forumdan çıkıcağını tahmin etmiyordum ya:)
dikkat et yinede:wiinkk:
videodaki gıdımla 120 km den az göstermiş düzelteyim:pl:
7p2yg.jpg
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
bende aynı lastikten taktırdım.. dediklerine aynen katılıyorum.. ancak lastik hava basıncını sana yanlış belirtmişler.. daha önceki sayfalarda belirtmiştim.. ön lastik:25, arka lastik 30-33.. bunu motorun ön gögüs kısmındaki siyah etikette okudum..fabrika bilgileri bu şekilde.. herkese kazasız sürüşler dilerim...:)

---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:48 ----------

Lastikleri değiştireli 2000 km oldu mishelin city grip taktım.Eski lastiklerle arasındaki farka inanamadım.Yol tutuşu,frenleme mesafesi ciddi derecede fark ettirdi.Bu arada merak edenler için ön lastik 33,arka lastik 36 hava basılıyor.Kullandığınız lastiğin hamuruna göre bu düşebilir tabi ki :))Buz motorun tavsiyesi bu şekilde.Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

bende aynı lastikten taktırdım.. dediklerine aynen katılıyorum.. ancak lastik hava basıncını sana yanlış belirtmişler.. daha önceki sayfalarda belirtmiştim.. ön lastik:25, arka lastik 30-33.. bunu motorun ön gögüs kısmındaki siyah etikette okudum..fabrika bilgileri bu şekilde.. herkese kazasız sürüşler dilerim...:)
 
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
31
çok çok uzun süereden sonra merhaba.psi mi 2010 sonu almıştım.en son 650 km de yazmışım foruma biraz hayırsızlık.
bendede geceç hafta değiştirdim lastikleri city grip aldım ön arka 300 tl alanlar kaça aldı acaba.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
38
arkadaşlar istanbul anadolu yakasında motoru 12.000 bakımına sokmam lazım ama önerisi olan var mı şurası iyidir diye? Bir de bana kaça patlar acaba bu bakım ?
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
5
herkese merhaba dün akşam küçük bi kaza geçirdim, çok şükür bana bişey olmadı motorum biraz çizildi keşke olmasaydı ama o da önemli değil fakat kafama takılan bi konuyu sizlere sormak istedim dün akşam düştükten sonra fark ettim ki ön freni sıktığım anda motor kontrolden çıkıyor ve sağa doğru çekiyor daha önceden böyle bi sorun yoktu sizce sebebi ne olabilir.?? yarın servise gidicem fakat açıkcası pek güvenmiyorum. bugün defalarca denedim hatta motosiklet tamircisi bi arkadaşım da denedi ve bi anormallik olduğunu fakat garanti olayı yüzünden servisin bakması gerektiğini söyledi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst