- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 0
Beyler son yaptığım ölçümü bildiyorum
Benzinlt fiyatı 4.54 iken
20 tl lik benzin 4.4 lt
130 km yol benzin tamamen bitene kadar gittim
Bence biraz yüksek
3.4 lt/100 km civarı bi tüketim olmuş. çok yüksek bi değer değil aslında. vitesli bir motorda 2.8 falan yakar zaten.. motor gücü ve otomatik konforu için çok savurgan sayılmaz. Ama 7 lt ortalam yakan benzinli araçların yarsına tekabil ediyor..
Benzin fiyatları ve dizel otoların tüketimi göz önüne alındığında çok karlı çok kazançlı değil diğer yandan. Ekonmi için PCX seçilmeli. Start stop sistemi ile beraber aynı tarzda kullanımla 2.8 tüketebilir belki..
Amaç işe dizellerden bile yüzde 40 ekonomik gitmekse PCX derim.
Gerçi biri nete polo 1.2 TDI(3 silindir) blue motion ile 3.43 lt yaktığını yazmıştı.. Doğruysa şaka gibi