gel senide alalım scarabeo başlığına bak wand kardeşim aldı, huzur scarabeo da :queen:,bursada serviside var satıcısıda,git motoru incele gör:cat: ,ha kafana yatmazsa elbette al ps150 ni bin yine,ps150 gördükten sonra scarabeo yu görüp inceleyip almadan geri giden çok nadir
valla diyorum ya motorun tarzı hiç farketmiyor benim için cruiser olsun naked olsun ss olsun scooter hepsini zevkle sürerim ama aprillada içime sinmeyen en büyük konu tekerlerin büyük oluşudiyecen şimdi Allah'tan belanımı arıyon herkes büyük teker ister:silent::silent:
evet büyük teker gerçekten konfor sağlar sürüşte ama scootera gitmiyor bence,scooterda büyük teker oldumu sanki cub motor gibi görünüyor.
ama şuda bir gerçek Allah var ben aprillayı yanına gidip görmedim,foto ile gerçek arasında dağlar kadar fark oluyor.tavsiyen üzerine pazartesi ilk iş bayiye gidip görecem motoru,inşallah vardır tabi,eğer beyaz renk varsa ve içime sinerse ayırtacam motoru ve hondaya gidip siparişi iptal edecem.
bu ne ya bekle bekle patladım artık.
1 ay beklerim ne var diyordum ama bekleyemeyecem.
gel senide alalım scarabeo başlığına bak wand kardeşim aldı, huzur scarabeo da :queen:,bursada serviside var satıcısıda,git motoru incele gör:cat: ,ha kafana yatmazsa elbette al ps150 ni bin yine,ps150 gördükten sonra scarabeo yu görüp inceleyip almadan geri giden çok nadir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 ----------
sana scarabeo tavsie etmiom,senin orda serviste satanda :queen: yok ,senin sonun yine kymco olcak gibi gelio bana,agility city 200i yi bir incele derim güzel motor üzmez
Slm arkadaşlar ismim barış herkese merhabalar bende honda ps kullanıcısiyim 2011 4 aydır kullanıyorum km 3700 beyaz renk çok temiz kullandım tek kişi bindim yağmurda hiç kullanmadım kiyamadim rodaji sabirla 60 geçmedm yaptım 1000 km kadar.çok titiz kullandım ben tabi 6590 tl pahalı ayında aldım kredi vesaire plaka sigorta vergi ruhsat cabasi.almak isteyen arkadaşlar olursa sıfır ayarinda motorun rodajini açılmasını beklemedn kullanır.givi beyaz çantasıyla beraber 5 bin tl veririmalmayı düşünen arkadaşlar varsa konuşabiliriz.yanlız keyfi bir satıyorum kendim memurum çok fazla kullanamıyorum satilmasada problem değil hafta sonu iyi geliyor bana
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
Şükrü kardeş gel sana vereyim 1 gün izni al otobüs bagajına atalım götür paşa paşa kullan sıfıra o kadar para vermezsin 1 milyarın üzerinde kar etmiş olursun alacağın motor sıfır niyetinde almış olursun
İyide abicim o kadar para verdikten sonra kymco'ya honda alırım ben yani.. öyle değilmii..
Diyarbakır'da Aga.. çok uzak![]()
Ben pazartesi kismet olursa motorun resmini km sini hepsini foto ya bırakacam ne kadar temiz bir motor olduğunu görürsün.ben sh 300 alacam birde onu denemek istiyorum.şükrü bey ben ayın 23 de yıllık iznimi kullanacam düşüneyim gelirim.
Ama o kadar bekleme gel burdanda uçakla gidersin çok temiz motor sıfırı böyle olmaz ben motoru çok güzel açtım rodaj sabır isteyen birşeydir 2 ayda 1bin km ye 50 ila 70 gittim hızda gittim motor gazda elimde dusmuyor fırlıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:40 ----------
şükrü bey kyomco xting 250 sen kullandin o motor nasıldi ps gibi kullanım konforu varmı sele rahatlığı çok iyi diyorlar performans nasıl
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------
Sitede almak isteyen arkadaşlar varsa sıfır motor almış olur üstelik sıfır fiyatina vereceğiniz para 1 milyarın üzerinde para vermiş olur ruhsat plaka vergi sigorta hariç.hava filitresi orjinal bu hafta değiştirdim artı yağı castrol bugün değiştirdim.yarın resimleri siteye bırakacam alacak olan arkadaş olursa verecem yada artık kullanacam yaz sonunda da honda bayisinde sh 300 degisip kalan parayı verecem.benim maksatim sıfır alacak arkadaşlar varsa benim moto sıfır
Barış sen fotoları ney koy arkadaş.. Ayın 23ünde izine çıkıyomuşun bekleme o kadar.. Bi c.tesi günü atla gel hemde gelirken motoruda getirirsin.. Hemde burda satışı yaparız gidersin işte.. Nası fikir..?
Barış ben kymco xciting 250 kullandım.. evet çok güzel bi motor fakat ps ile kıyaslamam için önce bi tane ps görmem lazım canlı canlıDaha sonra bi kullanmam lazım.. Ben daha gözümle canlı canlı ps görmedimki yaaww.. Ama kymcoxciting 250 de iyi.. Heleki ben karbüratörlüsünü kullandım şimdi çıkanlar injeksiyonlu tahmin ediyorum daha süperdir.. Burda düzcede ki bayide var.. Hem motoru getir gelirken giderken de xcitingi götürürsün..
![]()