Merhaba Arkadaşlar bende birtane ps 150 aldım motor şu anda 750km ye geldi
fakat motoru aldığımdan beri bir sorunum var motorum kalkışlarda debriaj balatalarından ses geliyor servise götürdüm aldığım cevap bu motorların çoğunda bu sesin olduğu bun sebebininde debriaj balatalarının çok sert oldugu ben böyle olduguna inanmıyorum benim dışımda bu sorunu yaşayan arkadaşlarımız oldumu? ve ne gibi bir çözüm buldular lütfen ps 150 kullanıcıları bu yazıma çevap yazsın böyle bir sorun yoksa servis e yüklenip balataların değişmesini talep edecegim Teşekkürler
ilk aldığım zamanlarda benim motorda ses yoktu hocam.. sen servise tekrar götür ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:10 ----------
motordan düştüm arkdaşlar. yolda tedaşın eştiği çukurlar vardı.ama üstünü örtmüşler artık hemen hemen yol seviyesindeydi giderken kaldırımda yürüyen bi kıza bakıyordum önüme baktığımda araba duruyordu önümde o çukurdan yavaş geçmek için yolun ortasında yavaşlamış çarpmamak için ön frene asıldım galiba o sırada düştüm sağ yana sağ aynanın camı kırıldı fotoğra koymak istiyorum ama nasıl kyoucam?
geçmiş olsn..
