Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
36
görüşlerinize teşekkürler arkadaşlar,daha çok şehir içi kullanacağım ve buluduğum yerde honda servisi var.PS almaya karar verdim.
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
36
teşekkürler.
alır almaz resimleriyle incelemelrimle paylaşırım sizlerle.
psi 2009 model 3000 km.de gri renk.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
ps iyi makina..en azından dylandaki kronik sorunlar bu makinada çıkmadı şimdiye kadar bişey duymadık.. artıları yakıtı az daha sessiz ve yumuşak çalışıyo dylana göre..eksileri performans daha düşük ve tasarım biraz daha zayıf gibi ne spor ne klasik vespa gibi diyemiyosun..sonuçta honda evladiyelik bir motor alıyosun yağsız bakımsız bırakma 100bin garanti gidersin orjinaş italyan çünkü..şimdilik düşüncelerim bunlar sende bi al kullan nedir ne değildir anlatırsın bizlere..:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
hadi hjayırlsı olsun bakalım benimde almak istediğim motordu 4 ay öncesine kadar ama şimdi cbr ye biniyorum ne bilim olmadı almadım PS yi tipi dylan kadar etkilemedi beni 3000 km hiç bişi yani onu sana diyim rodaj yani aslında:)
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
36
ben de iyi bir tercih yaptığıma inanıyorum.
kullanmaya başladıkça sizlerle izlenimlerimi paylaşırım.
sonuçta honda,üzeceğini sanmıyorum.
 
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
5
Slm egzosu tamamen sokmedenmi lastiği cıkardın? Gecenlerde benimde jant poblemim oldu lastikciye güvenmedim kendim söktüm.Fakat egzosu komple cıkardım kantmaya maruz bırakmadım yerine taktım hersey normal.Gerdim diyorsun elektrik baglantılı gaz büşürü var gevsek kalmıs olmasın.

4000 bakımına yaklastı.servise gittiğimde umarım çözülür.malesef hatam egsozu sökmeden çıkartmak oldu.geri takmada sıkıntı olur diye çekindim .halbuki bu şeklde olay patlak verdi..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Merhaba değerli ps 150 ve dylan kullanıcıları Ps 150 düşünüyorum şehir içi max 70 km/s sürat yapacağım max uzunluk 55 60 günlük. nasıl önerirmisiniz İnnova var şu anda tam full depo ile kaç km gitmekte 45 50 km/s sürat'le ilerlersek yeri geldiğinde tabi gerekli hızlara çıkarız :)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
ps kullanmadım ama innovadan fazla yakar o kesin yani innovanın yakıtını bekleme..bende dylan var kullanıma göre değişmekle birlikte en ekonomik tüketimim bir depo ile 315km oldu..buda 1lt ile 35km yapar..ps enjeksiyonlu daha az yakacağını tahmin ederek max 1lt ile 40km diyorum..psde depo 8tl dylandan 1lt daha az..320km yapar tahminimce..sonuçta yaktığının hakkını veren makinalar bunlar kesinlikle yakıtla ilgili bir şikayetin olmaz ve sınıfının en az yakan makinası..italyan üretimi olduğu için motor aksamı çok kalitedir benim dylan 45binde daha sübap ayarı bile istemiyo maşallah..ayrıca ps dylana göre çok daha sessiz,titreşimsiz ve yumuşak çalışıyo..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
ps kullanmadım ama innovadan fazla yakar o kesin yani innovanın yakıtını bekleme..bende dylan var kullanıma göre değişmekle birlikte en ekonomik tüketimim bir depo ile 315km oldu..buda 1lt ile 35km yapar..ps enjeksiyonlu daha az yakacağını tahmin ederek max 1lt ile 40km diyorum..psde depo 8tl dylandan 1lt daha az..320km yapar tahminimce..sonuçta yaktığının hakkını veren makinalar bunlar kesinlikle yakıtla ilgili bir şikayetin olmaz ve sınıfının en az yakan makinası..italyan üretimi olduğu için motor aksamı çok kalitedir benim dylan 45binde daha sübap ayarı bile istemiyo maşallah..ayrıca ps dylana göre çok daha sessiz,titreşimsiz ve yumuşak çalışıyo..



Bu bana kafi teşekkür ederim yaksın değer!...
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Aramıza yeni katılan arkadaşlara selamlar. uzun zamandır siteye girmediğimden uzunca bir okuma seansı yapmak zorunda kaldım. gördüğüm kadarıyla hala ciddi bir problemi olan arkadaşımız yok PS ile ilgili, bu da sevindirici gerçekten. ben de yakıt konusunda kendimden küçük bir not vermek istedim. 5200 KM deyim; hassas bir ölçüm olmasa da 2.7lt/100km civarı bir yakıt tüketimim var. Dylan ile büyük fark oluşturmuyor. muhtemelen daha az da yakar ancak ben çoğunlukla otoyol sürüşü ve ardından çok sıkı trafiğe girdiğimden sanırım en iyi durum bu. belki uzun yolda 70-80 ortalama ile 2.5lt'ye düşer diye düşünüyorum.
Kar dolayısıyla değil de buz dolayısıyla 2-3 gün kadar ara vermek zorunda kaldık İstanbul'da. İnşallah yarın yine başlayacağız. 2 gün arabayla geleyim dedim şirkete 1 saat 15 dakika erken kalkmak pek işime gelmemeye başladı :)
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
36
Herkese merhaba arkadaşlar,
bugün itibariyle ps mi almış bulunuyorum.
gri renk 2009 model 3100 km de.çizik bile yok henüz 6 aylık bir motor.ancak kullanmaya fırsat bulamadan apar topar izmir e gitmek zorunda kaldım.
1 hafta sabretmek zorundayım.
motor sever tüm arkadaşlara allah dilediği motoru nasip etsin kazasız belasız.
kullanıcı yorumlarım için 1 hafta bekleyin.(bilen biliyor zaten)
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
36
selam arkadaşlar,
yaklaşık 10 gündür PSi li günlerim başladı.uzun yola çıkamadığım için yakıt konusunda pek net bişey söyleyemem,depoyu fullemiştim,şu anda 110 km oldu,henüz ilk çeyreğe düşmedi,böyle devam ederse memnun bırakacak bir yakıt ekonomisi var.
beğenip beğenmemek gmreceli bir kavram,dylan da güzel bir motor ama bence tipi dylandan daha güzel.(zevk meselesidir tartışılmaz)
mükemmel bir hızlanma,çeviklik ve yol tutuşu var,fren çok başarılı,cbs sistemi var güvenliğini hissettiriyor.süspansiyonları çok çok iyi,yollardaki lakaları hissettirmiyor,ve en önemlisi hiçbiryerinden ses gelmiyor.rolantide çalışırken sesini duymak zor.
kullandıkça yorumlarımı ve resimlerimi ekleyeceğim arkadaşlar,
kazasız belasız günler herkese.
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
133
Elinde Ps 150 egzozu olan varmı..? Satmayı düşünen..

Bildiğim kadarıyla dylan'a uyuyo yanlışmı aceba..
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Elinde Ps 150 egzozu olan varmı..? Satmayı düşünen..

Bildiğim kadarıyla dylan'a uyuyo yanlışmı aceba..




oluyo abi hatta dylanlara garantiden değişme kararı çıktımı ps egzosu yolluyolar. yalnız pslerde ufak bi fark var,enjeksiyonlu olması nedeniyle bi geri dönüşüm gibi bişey var, ama dylana takarken oraya kör tapa atıyor dylanda kullanılıyor.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
selam arkadaşlar,
yaklaşık 10 gündür PSi li günlerim başladı.uzun yola çıkamadığım için yakıt konusunda pek net bişey söyleyemem,depoyu fullemiştim,şu anda 110 km oldu,henüz ilk çeyreğe düşmedi,böyle devam ederse memnun bırakacak bir yakıt ekonomisi var.
beğenip beğenmemek gmreceli bir kavram,dylan da güzel bir motor ama bence tipi dylandan daha güzel.(zevk meselesidir tartışılmaz)
mükemmel bir hızlanma,çeviklik ve yol tutuşu var,fren çok başarılı,cbs sistemi var güvenliğini hissettiriyor.süspansiyonları çok çok iyi,yollardaki lakaları hissettirmiyor,ve en önemlisi hiçbiryerinden ses gelmiyor.rolantide çalışırken sesini duymak zor.
kullandıkça yorumlarımı ve resimlerimi ekleyeceğim arkadaşlar,
kazasız belasız günler herkese.


memun kalmana sevindim..emin ol zamanla ne kadar doğru bir tercih yaptığını daha iyi anlayacaksın..:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
selam arkadaşlar,
yaklaşık 10 gündür PSi li günlerim başladı.uzun yola çıkamadığım için yakıt konusunda pek net bişey söyleyemem,depoyu fullemiştim,şu anda 110 km oldu,henüz ilk çeyreğe düşmedi,böyle devam ederse memnun bırakacak bir yakıt ekonomisi var.
beğenip beğenmemek gmreceli bir kavram,dylan da güzel bir motor ama bence tipi dylandan daha güzel.(zevk meselesidir tartışılmaz)
mükemmel bir hızlanma,çeviklik ve yol tutuşu var,fren çok başarılı,cbs sistemi var güvenliğini hissettiriyor.süspansiyonları çok çok iyi,yollardaki lakaları hissettirmiyor,ve en önemlisi hiçbiryerinden ses gelmiyor.rolantide çalışırken sesini duymak zor.
kullandıkça yorumlarımı ve resimlerimi ekleyeceğim arkadaşlar,
kazasız belasız günler herkese.

Hayırlı olsun kardeş...Dogru secim yaptın.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst