daha çok tek kişi ve şehir içi diyosan ps..iki kişi ve şehir dışı diyosan x7 derim..:cat:
+1 şehir içi için maxiye gerek yok.
daha çok tek kişi ve şehir içi diyosan ps..iki kişi ve şehir dışı diyosan x7 derim..:cat:
görüşlerinize teşekkürler arkadaşlar,daha çok şehir içi kullanacağım ve buluduğum yerde honda servisi var.PS almaya karar verdim.
ben de iyi bir tercih yaptığıma inanıyorum.
kullanmaya başladıkça sizlerle izlenimlerimi paylaşırım.
sonuçta honda,üzeceğini sanmıyorum.
Slm egzosu tamamen sokmedenmi lastiği cıkardın? Gecenlerde benimde jant poblemim oldu lastikciye güvenmedim kendim söktüm.Fakat egzosu komple cıkardım kantmaya maruz bırakmadım yerine taktım hersey normal.Gerdim diyorsun elektrik baglantılı gaz büşürü var gevsek kalmıs olmasın.
ps kullanmadım ama innovadan fazla yakar o kesin yani innovanın yakıtını bekleme..bende dylan var kullanıma göre değişmekle birlikte en ekonomik tüketimim bir depo ile 315km oldu..buda 1lt ile 35km yapar..ps enjeksiyonlu daha az yakacağını tahmin ederek max 1lt ile 40km diyorum..psde depo 8tl dylandan 1lt daha az..320km yapar tahminimce..sonuçta yaktığının hakkını veren makinalar bunlar kesinlikle yakıtla ilgili bir şikayetin olmaz ve sınıfının en az yakan makinası..italyan üretimi olduğu için motor aksamı çok kalitedir benim dylan 45binde daha sübap ayarı bile istemiyo maşallah..ayrıca ps dylana göre çok daha sessiz,titreşimsiz ve yumuşak çalışıyo..
Elinde Ps 150 egzozu olan varmı..? Satmayı düşünen..
Bildiğim kadarıyla dylan'a uyuyo yanlışmı aceba..
selam arkadaşlar,
yaklaşık 10 gündür PSi li günlerim başladı.uzun yola çıkamadığım için yakıt konusunda pek net bişey söyleyemem,depoyu fullemiştim,şu anda 110 km oldu,henüz ilk çeyreğe düşmedi,böyle devam ederse memnun bırakacak bir yakıt ekonomisi var.
beğenip beğenmemek gmreceli bir kavram,dylan da güzel bir motor ama bence tipi dylandan daha güzel.(zevk meselesidir tartışılmaz)
mükemmel bir hızlanma,çeviklik ve yol tutuşu var,fren çok başarılı,cbs sistemi var güvenliğini hissettiriyor.süspansiyonları çok çok iyi,yollardaki lakaları hissettirmiyor,ve en önemlisi hiçbiryerinden ses gelmiyor.rolantide çalışırken sesini duymak zor.
kullandıkça yorumlarımı ve resimlerimi ekleyeceğim arkadaşlar,
kazasız belasız günler herkese.
selam arkadaşlar,
yaklaşık 10 gündür PSi li günlerim başladı.uzun yola çıkamadığım için yakıt konusunda pek net bişey söyleyemem,depoyu fullemiştim,şu anda 110 km oldu,henüz ilk çeyreğe düşmedi,böyle devam ederse memnun bırakacak bir yakıt ekonomisi var.
beğenip beğenmemek gmreceli bir kavram,dylan da güzel bir motor ama bence tipi dylandan daha güzel.(zevk meselesidir tartışılmaz)
mükemmel bir hızlanma,çeviklik ve yol tutuşu var,fren çok başarılı,cbs sistemi var güvenliğini hissettiriyor.süspansiyonları çok çok iyi,yollardaki lakaları hissettirmiyor,ve en önemlisi hiçbiryerinden ses gelmiyor.rolantide çalışırken sesini duymak zor.
kullandıkça yorumlarımı ve resimlerimi ekleyeceğim arkadaşlar,
kazasız belasız günler herkese.