Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
1
PS 150i ruhsatta kac kisilik gozukuyor? Genelde maxi scooter'larda ne yaziyor bilmiyorum ama bu motor maxi-scooter sinifina da girmez herhalde. Ornegin Yamaha cygnus RS'de 1 kisi yaziyor? Konu ile ilgili bilgisi olan?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
sürücü hariç bir kişi olması gerekir.... olması gerekende budur isterse 10.000 cc lik mtor olsun.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
sımdı baktım koltuk sayısı 2 dıyor.satısı subat ayında yapmıstım,yenı ruhsatlardan.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar artık son noktayı koydumm ps de alıyorum 2.500 lira eksiğim var 2 el alıcamm bugün honda güngör de çok iyi inceledim ustalarlada konuşdum ps ps diyorlar cbr 125 den vazgeçdim 2 el alımsatımda ruhsat parası ne kadar tutuyor
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
arkadaşlar artık son noktayı koydumm ps de alıyorum 2.500 lira eksiğim var 2 el alıcamm bugün honda güngör de çok iyi inceledim ustalarlada konuşdum ps ps diyorlar cbr 125 den vazgeçdim 2 el alımsatımda ruhsat parası ne kadar tutuyor

Haydi hayırlı olsun şimdiden sana, tam hatırlamıyorum ama 300 kusur tl galiba


sımdı baktım koltuk sayısı 2 dıyor.satısı subat ayında yapmıstım,yenı ruhsatlardan.

Suzuki burgman 400 sahibi arkadaşımın bile ruhsatında 1 kişi yazıyor, senin ruhsatta 2 kişi yazması garip...
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
en kısa zamanda koyacağım inşallah arkadaşlar... motor şu 9300 km ye geldi;) siz bir adet çamurlu fotoğraf hediye ediyorum:p
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
honda ps modeli için internet sitesinde ötv indirimi ile birlikte 5 küsür yapmıştı fiyatı aradan bir hafta geçti geçmedi tekrar 6 küsür oldu.Halbuki Ötv indirimi 3 ay sürüyor bu haksızlığı siteye yazmama rağmen cevap bile yazmadı honda yetkilileri. Buradan anladım ki Honda nın müşteri umurunda bile değil.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
honda ps modeli için internet sitesinde ötv indirimi ile birlikte 5 küsür yapmıştı fiyatı aradan bir hafta geçti geçmedi tekrar 6 küsür oldu.Halbuki Ötv indirimi 3 ay sürüyor bu haksızlığı siteye yazmama rağmen cevap bile yazmadı honda yetkilileri. Buradan anladım ki Honda nın müşteri umurunda bile değil.

Yaza 7.500tl olacak demişlerdi, zam gelmiş ve otv indirimli hali plaka haric 6.150tl ye satıyorlar şimdi. birde otv indirimi bitince bakalım ne olacak fiyatı:pale:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
Suzuki burgman 400 sahibi arkadaşımın bile ruhsatında 1 kişi yazıyor, senin ruhsatta 2 kişi yazması garip...[/QUOTE]

valla ruhsatı aldıgımdan berı hıc bakmamıstım,konu gecınce bakayım dedım surucu dahıl 2 dıyor.garıplık bızım sıstemlerımızde olsa gerek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 PM ----------

arkadaşlar artık son noktayı koydumm ps de alıyorum 2.500 lira eksiğim var 2 el alıcamm bugün honda güngör de çok iyi inceledim ustalarlada konuşdum ps ps diyorlar cbr 125 den vazgeçdim 2 el alımsatımda ruhsat parası ne kadar tutuyor

noter masrafı benden 166tl aldılar.[10-20 oynayabılıyor]ruhsatın tek yapragı degısırse 35tl[plaka degısmıyorsa,vıze gecık degılse tek yaprak degısıyor],10tlde ıvr zıvırlar.eger kendın halledersen.
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Yaza 7.500tl olacak demişlerdi, zam gelmiş ve otv indirimli hali plaka haric 6.150tl ye satıyorlar şimdi. birde otv indirimi bitince bakalım ne olacak fiyatı:pale:

Evet bu zamlı fiyat. Honda Ötv indirimi gelince tekrar fiyatlara zam yaptı. Bunun sebebi de ucuza Honda olmaz mesajı vermek. Kaliteli motor alıyorsunuz bedelini ödeyin diyor. Devletin alacağı parayı da ben alırım ve siz yine benim motorlarımı almaya devam edersiniz...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
demeyin yaa 7.500 mü üff 2 el kawa nnija 250 parası be:):)nme yapıp edip 1 2 ay içinde almam lazım 2 el ps arıyorum arkadaşlar bilginize 10 bin km geçmemiş
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
benimkini vereyim sana 9400 km de:p şaka şaka motorumu çok seviyorum kolay kolay satacağımı zannetmiyorum...

DSC_8835.jpg


DSC_8844.jpg


DSC_8845.jpg
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Uzun zamandır takip ediyorum fiyatları; Ötv indirimini hiç bir firma yansıtmadı yeni fiyatlara ama bir tanesi hariç! adı bende saklı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst