- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 169
Arkadaşlar benim PS 8750km ye geldidiğerleri ne alemdeler acaba
![]()
Evet apo bir video koyda gözümüzün pası silinsin:cat:
Arkadaşlar benim PS 8750km ye geldidiğerleri ne alemdeler acaba
![]()
Olmadı sen koy ''nedym'' abi.
:cat: :cat: :cat:
PS 150i ruhsatta kac kisilik gozukuyor? Genelde maxi scooter'larda ne yaziyor bilmiyorum ama ornegin Yamaha cygnus RS'de 1 kisi yaziyor? Konu ile ilgili bilgisi olan?
arkadaşlar artık son noktayı koydumm ps de alıyorum 2.500 lira eksiğim var 2 el alıcamm bugün honda güngör de çok iyi inceledim ustalarlada konuşdum ps ps diyorlar cbr 125 den vazgeçdim 2 el alımsatımda ruhsat parası ne kadar tutuyor
sımdı baktım koltuk sayısı 2 dıyor.satısı subat ayında yapmıstım,yenı ruhsatlardan.
honda ps modeli için internet sitesinde ötv indirimi ile birlikte 5 küsür yapmıştı fiyatı aradan bir hafta geçti geçmedi tekrar 6 küsür oldu.Halbuki Ötv indirimi 3 ay sürüyor bu haksızlığı siteye yazmama rağmen cevap bile yazmadı honda yetkilileri. Buradan anladım ki Honda nın müşteri umurunda bile değil.
arkadaşlar artık son noktayı koydumm ps de alıyorum 2.500 lira eksiğim var 2 el alıcamm bugün honda güngör de çok iyi inceledim ustalarlada konuşdum ps ps diyorlar cbr 125 den vazgeçdim 2 el alımsatımda ruhsat parası ne kadar tutuyor
Yaza 7.500tl olacak demişlerdi, zam gelmiş ve otv indirimli hali plaka haric 6.150tl ye satıyorlar şimdi. birde otv indirimi bitince bakalım ne olacak fiyatıale:
demeyin yaa 7.500 mü üff 2 el kawa nnija 250 parası benme yapıp edip 1 2 ay içinde almam lazım 2 el ps arıyorum arkadaşlar bilginize 10 bin km geçmemiş