Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
arkadaşlar bu hafta PS ile baya bi yol yaptım. geçen pazar bursaya gidip geldim. bu perşembe ise düzceye gidip geldim. motor şu anda 7200 km de. bursaya giderken activa ile birlikte gittik o yüzden 80 80 gidip geldim ve 210 kmde 17 tl benzin aldı. yaklaşık 0.08 kr. düzceye giderken ise sürekli tam gaz rüzgar karşıdan geldi ve iki kişi idik sürekli 100-110 gittim . o yüzden 160 km de 17 tl benzin aldı. yaklaşık 0.11 kr. toplamda 900 km yol yaptım bu hafta. yarın sabah nasip olursa bi ankara yapıp geleceğim...
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
pazar günüde Ankaraya gidip geldim. şu anda 7700 km de:)

DSC_7290.jpg
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
alla alla çok iyi iyi sorun filanda yoktur inşallah sorumlarım ve isteklerim olacak
1.200 kmde 17 litre benzin(yani 51 tl) ortalama ediyor çok değilmi bi arkadaş 20 tl lik benzinle 200 km gittiniz söylemişdi?
2.7000 km de olan bir ps nin 0-100 km kalkış videosunu koyabilirmisiniz ? yada ortalama kaç saniyed kalkıyor
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
11
Honda psi 150 ile Piaggio carnaby 200 arasında kaldım. İkiside mevcut yok gelecekmiş.Enjeksiyon - karbüratör 13 inch - 16 inch özellikleri seçmemde zorluk çıkarıyor. Sizlerinde fikirlerini bekliyorum.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
alla alla çok iyi iyi sorun filanda yoktur inşallah sorumlarım ve isteklerim olacak
1.200 kmde 17 litre benzin(yani 51 tl) ortalama ediyor çok değilmi bi arkadaş 20 tl lik benzinle 200 km gittiniz söylemişdi?
2.7000 km de olan bir ps nin 0-100 km kalkış videosunu koyabilirmisiniz ? yada ortalama kaç saniyed kalkıyor

acaba 17 lt mi 17 tl mi?:silent:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar TL diyorum:) karıştırmayalım lütfen;) bugüne kadar max 23 liralık benzin aldı depo. Motor şu anda 8050 km ye geldi:))
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
aoww çok özür dilerim yanlış okumuşum TL miş kusura bakmayın o zaman süper yaa bu ps:D:D harbi enjeksiyon sistemi hakkını veriyor todayden bile az yakıyor ya alla alla:):):) todayle bile 10 tl benzin koyuyorum 100 km gidiyorum(100-102) süper yaa hep şu soru vardır CBR Mİ DYLAN-PS mi diye elbette PS yaza inşallah benimde olacak bu bebekden
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Valla bilmiyorumda uzun ve duz yollarda ps150 az yakıtla uzun yol yapıyorda, şehir icinde kac kere test ettim (mecidiyekoy/kagıthane cad.) 7lt benzinle 140km anca gidiyor. sonuc ise yakıt tamamiyle yola baglı, yok benimki 3lt yok 4lt falan yakıyor hikayesi yolumuzun guzergahına baglı. şimdiki yeni aldıgım motor yeni ama cok sordum 3.5lt yakıyor agresif kullanırsan 4.5lt kadar cıkabiliyor dediler ama malesef durum boyle olmuyor. rodajda oldugu icin en fazla yarım gazla gitsemde gitmesemde 5lt yakıtla en fazla 75-80km gidebiliyorum malesef :pale: nekadar dur kalk nekadar yokuş okadar yakıt sarfiyatı...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
Valla bilmiyorumda uzun ve duz yollarda ps150 az yakıtla uzun yol yapıyorda, şehir icinde kac kere test ettim (mecidiyekoy/kagıthane cad.) 7lt benzinle 140km anca gidiyor. sonuc ise yakıt tamamiyle yola baglı, yok benimki 3lt yok 4lt falan yakıyor hikayesi yolumuzun guzergahına baglı. şimdiki yeni aldıgım motor yeni ama cok sordum 3.5lt yakıyor agresif kullanırsan 4.5lt kadar cıkabiliyor dediler ama malesef durum boyle olmuyor. rodajda oldugu icin en fazla yarım gazla gitsemde gitmesemde 5lt yakıtla en fazla 75-80km gidebiliyorum malesef :pale: nekadar dur kalk nekadar yokuş okadar yakıt sarfiyatı...

Mutlu motorun hayırlı olsun kazasız belasız

n yaptın sattınmı ps yi . Benimde uzun süredir kullandığım yok diğer araçlardan sıra gelmiyor

garajda duruyor marşına basmış degilim umarım yaza calısır
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Mutlu motorun hayırlı olsun kazasız belasız

n yaptın sattınmı ps yi . Benimde uzun süredir kullandığım yok diğer araçlardan sıra gelmiyor

garajda duruyor marşına basmış degilim umarım yaza calısır

Teşekkur ederim "nedym" kardeş, malesef sattım ps'mi okadarda seviyordum ama biliyorsunki debriyaj problemim benim piskolojimide bozdu, yokuşlarda trafik sebebiyle durmaktan korkar oldum artık. gerci 2-3 kere durmak zorunda kalmama ragmen problemli debriyaj degiştigi icin sorunsuz birşekilde fırlıyordu.
2. ise nişanlım "bu kucuk motor rahat edemiyorum buyuk alalım" demesi uzerine sattım ve maxi arayışına girdim.

Piaggio X9-250cc (sıfırı yok, servis işciligi ve yedek parcaları cok yuksek)
Yamaha X-max-250cc (yedek parcaların stok sıkıntısı, yeni modellerde kronik hatalar artık yok deselerde 1 kac kişide cıkması)
SYM GTS 250cc (karburator, 13" jant, tipini begenmedim 10 tane farı var diye motor alınmaz)
Kymco Xciting 250cc (enjeksiyon, 15,14" jant, ön cift disk, agırbaşlı tipi, herşey kontaktan acılabilir)

Ve bu modellerin arasında Xciting250i almaya karar verdim ve aldım, iyikide almışım dunya varmış kucuk kasalı motorlar bana gore degilmiş...

Merak etme tek marşta calıştırırsın aku bitmediyse tabi :mrgreen: zaten hondanın motor kısmı taş gibidir kalitesi tartışılmaz, gerci geri kalan parcalarıda iyidir ama motorun katlitesiyle kıyaslanamaz...

Bu sefer bu motorumun hicbir resmini hicbir foruma koymayacagım, ps'in resimlerini koydum başım beladan kurtulmadı :pr:...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
abi ne yaptın ya ps gibi motor satılırmı ya hondadan inipte kymcoyamı binilir yaa:(:(:( ama para senin zevk senin saygı duyarız bu
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valla inan ps nin maxi scooterdan bence tek farkı görüntülük bide +20 kmh hızdır bence yamaha majesit 400 yapsın yapsın 160 ps 140 yapıor diorsunuz değme yani 20 kmh hız için onca paraları vermeyi sonra burgran eğer 400 cc se oda biraz öyle ama elbette burgman babadır ama ben silverwing tipini daha çok beğeniyorum
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
valla inan ps nin maxi scooterdan bence tek farkı görüntülük bide +20 kmh hızdır bence yamaha majesit 400 yapsın yapsın 160 ps 140 yapıor diorsunuz değme yani 20 kmh hız için onca paraları vermeyi sonra burgran eğer 400 cc se oda biraz öyle ama elbette burgman babadır ama ben silverwing tipini daha çok beğeniyorum

Ben motor alırken max yaptıgı hızı icin degil, performansı, (fiyat/performans) konforu, tipi, saglamlıgı ve satış sonrası destek (servis, yedek parca, makul işcilik ucretleri) inceler karar verir alırım. amacım hız olsaydı racing duşunurdum zaten, ps150 boyutuna gore mukemmel performans sergileyen dengeli bir motordu, malesef bunları satmadan son 1000km kullanımda farkettim cunki beni zamanında cok cok uzdu...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Geçen gün konşuk motorun Ps150 ye binip 30 km. yaptım. ve motor beni çok memnun etti. Hızlanması çok iyi ama virajlara girişi berbat. Tamamen durmak zorunda kaldım. Lastikler güven vermiyor. Fren kabiliyeti ise 10 üzerinden 7

Yakıt konusunda bişey diyemem ama ibreye dikkat ettim en ufak oynama olmadı.

İki kişi ile rahat bir yolculuk yapılacağını sanmıyorum. Bu motorun tek kötü yanı virajlara sert ve hızlı giremiyor.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş virajlarının kötü oluşu IRC lastik olması.
Tr ye gelen ilk pslerin üstünde IRC marka lastik var, bendede Irc var kötü bi lastik ondan rahat viraj yapamamışındırr...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
haklısın abi orasıda öyle valla de bişi dicem üzdü demişsiniz neden abi ya? daha yeni motor? neden sorun çıakrttı? bende bu yaz alacağım için ps
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst