Mutlu motorun hayırlı olsun kazasız belasız
n yaptın sattınmı ps yi . Benimde uzun süredir kullandığım yok diğer araçlardan sıra gelmiyor
garajda duruyor marşına basmış degilim umarım yaza calısır
Teşekkur ederim "nedym" kardeş, malesef sattım ps'mi okadarda seviyordum ama biliyorsunki debriyaj problemim benim piskolojimide bozdu, yokuşlarda trafik sebebiyle durmaktan korkar oldum artık. gerci 2-3 kere durmak zorunda kalmama ragmen problemli debriyaj degiştigi icin sorunsuz birşekilde fırlıyordu.
2. ise nişanlım "bu kucuk motor rahat edemiyorum buyuk alalım" demesi uzerine sattım ve maxi arayışına girdim.
Piaggio X9-250cc (sıfırı yok, servis işciligi ve yedek parcaları cok yuksek)
Yamaha X-max-250cc (yedek parcaların stok sıkıntısı, yeni modellerde kronik hatalar artık yok deselerde 1 kac kişide cıkması)
SYM GTS 250cc (karburator, 13" jant, tipini begenmedim 10 tane farı var diye motor alınmaz)
Kymco Xciting 250cc (enjeksiyon, 15,14" jant, ön cift disk, agırbaşlı tipi, herşey kontaktan acılabilir)
Ve bu modellerin arasında Xciting250i almaya karar verdim ve aldım, iyikide almışım dunya varmış kucuk kasalı motorlar bana gore degilmiş...
Merak etme tek marşta calıştırırsın aku bitmediyse tabi :mrgreen: zaten hondanın motor kısmı taş gibidir kalitesi tartışılmaz, gerci geri kalan parcalarıda iyidir ama motorun katlitesiyle kıyaslanamaz...
Bu sefer bu motorumun hicbir resmini hicbir foruma koymayacagım, ps'in resimlerini koydum başım beladan kurtulmadı

r:...