Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
vay be ne indirim ama bizim burda 6000 den 1 kuruş aşşağı vermezler ...
 
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
7
fiyat olayı

sitesinde 5200 tl için taksit de var görünüyor....arayıp da sormak lazım doğru mu diye....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
güngör ya bizim bura ya doğrudur 5200 verir de renk kötü işte beyaz olacakki beat mavisi ahh ahh:(:( yokki işte yazı bekliyoum yazı
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar gezilerdeki endurocu abiler PS nin performansını görünce "ileride scooter alırsam PS den başka bişi almam" demeye başladılar;)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
heheheh beyler hondadakı son beyazı ben aldım gec kaldınız makıne gercek cok hos eskı dylan kullanıcısıyım .sonra 2006 eskı kasa runner kullandım 2008 de tekrar runner aldım ama tekrar hondada karar kıldım. aman dıyorum bu ıtalyanlardan uzak durun derım. tek lafım honda koyar yolunsonunda:queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
heheheh beyler hondadakı son beyazı ben aldım gec kaldınız makıne gercek cok hos eskı dylan kullanıcısıyım .sonra 2006 eskı kasa runner kullandım 2008 de tekrar runner aldım ama tekrar hondada karar kıldım. aman dıyorum bu ıtalyanlardan uzak durun derım. tek lafım honda koyar yolunsonunda:queen:

Sanırım Runner ın kullanım maliyetlerine dem vurmussun... Niye Runner değil PS150i biraz açarmısın?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
aldın he hayırlısı olsunda resim flan biraz sendende dinleyelim motorun güzelliklerini:)
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
PS de italyan bu arada;) benim PS bugün 5bin km oldu:) yaz gelmeden bu kadar yol yaptık. yazın ne olacak Allah bilir:p
 
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
7
hayırlı olsun....

heheheh beyler hondadakı son beyazı ben aldım gec kaldınız makıne gercek cok hos eskı dylan kullanıcısıyım .sonra 2006 eskı kasa runner kullandım 2008 de tekrar runner aldım ama tekrar hondada karar kıldım. aman dıyorum bu ıtalyanlardan uzak durun derım. tek lafım honda koyar yolunsonunda:queen:

kardeş,söylediğin fiyat sadece beyaz modeli için mi geçerli acaba...gri ya da siyaha olmaz mı?ben dün aradım sordum,öööle bişey demedi...

bu arada yeni topik nasıl açılıyor?bilgisi ola var mı?ben biraz acemiyim de bu forum konusunda...:pale:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Arkadaşlar nişanlımın inadı uzerine maxi scootere geciyorum ve gozum gibi baktıgım motorumu satıyorum bilginize. hatırlarsanız başıma tatsız şeyler gelmişti, kaldırıma surtup cizdigim kısımların hepsi, debriyajda olan problemimide bayagı ugraşılar sonucu garantiden degiştirttim. 1 ay once hava filtresini, 4 gun oncede on fren balatasını, hidrolik gosterge yarıdan aza inmiş onuda degiştirttim. herşeyini sıfırladım maxi diye tutturdu nişanlım :pr:

http://www.sahibinden.com/ihtiyaci_olana_satilik_honda_ps150i-37WQQaXQQ13190747WQQpXQQdisplayitem

Dikkat: ilk motor alacaklara onermiyorum cunki tipsiz,cirkin,kucuk diye gorenler binince bune yaaa deyip, nekadar seri ve guclu oldugunu farkedince nedense guzel gelmeye başlıyor:mrgreen:
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Hayırlısı kardeşş
Çizilen parçalarıda garantiden değiştirmedin demi..değişen parçaların fiyatlarını yazabilirmisin merak ettimde

AYrıca ne almayı düşünüyorsun.

Bayadrı yoktun meydanda orular birikmiş
Gidona topuzları nasıl taktırdın.Gidon demirinin içi dolu demi seninde
Bİrde değişik bi egzos korumalı görüyorum sanki onu nerden aldın..:):)
Çok sordum ama kusura bakma...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
satıyorsunda abi fiyat biraz fazla geldi yaa ama yaza kadar tutarsan elinde alabilirim abicim bende yaza ps150 bakıyorum bu arada bi resim var one ya 10 10 15 filan yazıyor o nedir yaa
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
46
pocemon hoca fiyatı biraz uçuk yazmışsın.

Şu an sıfırına bana 5000 e verebiliim dendi Otoseverden bizim varaderolarda orada bakıldığından ayrıcalık sağlandı belki ama yinede bu ÖTV işi siz 2.elcilere vurdu bence
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Hayırlısı kardeşş
Çizilen parçalarıda garantiden değiştirmedin demi..değişen parçaların fiyatlarını yazabilirmisin merak ettimde

AYrıca ne almayı düşünüyorsun.

Bayadrı yoktun meydanda orular birikmiş
Gidona topuzları nasıl taktırdın.Gidon demirinin içi dolu demi seninde
Bİrde değişik bi egzos korumalı görüyorum sanki onu nerden aldın..:):)
Çok sordum ama kusura bakma...

1: cizilen parcalar garantiden degişmedi nakit değişti
2: evet gidon demirinin ici dolu tornada diş actılar kendi parcasıymış gibi taktım :cat:
3: egzos koruması Plastigi tornada cizdigim gibi yaptılar sagolsunlar
4: yok merak etme cok soru sormadın :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst