Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
benim motor daha 2100km de...
o zaman benim kadran bozuk? gece (3 civarı) yol boşken yokuş aşagı sıkı sıkı yatarak 148km hıza ulaştım ama zaman aldı. kalkarkalkmaz 135km sonrada 130km a duştu hızım (birde ruzgar olmasa heralde 155km olur:mrgreen:)

4000km bakımdan sonra tekrar yapacagım max hız kontrolu, yaparkende alnıma telefonu yapıştırıp videoyu cekip buraya koyacagımki inanmayanlar inansın, inananlarda şahlansın...

bu arada, ornek 60km ile giderken hızlı durdugum zaman 2-3- saniye sonra ibre sıfıra geliyor. ilk aldıgımda eş zamanlı iniyordu ama bu aralar 2-3 saniye sonra sıfıra geliyor.

2. ise benzin gosterdesi, full doldurdum depoyu, motoru stop ettigim zaman en az 1 dakika sonra ibre empty yerine geliyor. sizde boyle birşey varmı yoksa servise bu durumu gostersemmi?

Km göstergesine bir yorum yapamam cünki denemedim istersen servisi bi ara
yakit göstergesi normal bendede ayni

abartma bence 2 kişi sen cbr 125 yiyemezsin.o iş okadar kolay değil. 25-30 saniyede 140 km hızı arabalar bile bulamıyo sen neden bahsediyosun sallama bizde motor kullanıyoruz eşşek değiliz

Lemm kerata yine karistirmissin ortaligi o motor yer bu motor gecer bu forumdan bilgi kapmaya bak kefere :bounce:
faydali birseyler ögrenmeye calisalim dogru bildiklerimiz yanlis cikar yanlislar dogru cikabilir önemli olan dogruyu bulabilmek :bounce: sürat fayda getirmez aksine felakettir biz bakalim hangi makina saglam n yaparsak makinanin ömrü uzar sürüs teknikleri ne nerede vs. Ha bu arada cbr i sattinmi ikizler makina ariodu?:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Tarkoo arkadaş CBR 125 forumunda da yazmıştım CBR'ı 2 kişi yokuş yukarı geçtiğimi orada da arkadaşlar onaylamıştı bi arşivi tara istersen. Bir defa Dylan 150cc ve 16 beygir. CBR'ı geçmesi çok doğal.
Neyse ben yinede hız meraklısı değilim sende motorcusun gel bi gün buluşalım senin cbr la sahilde dur kalk yokuş vs iyice kıyaslayalım ve sonuçları buraya yazalım. Sonrada bi dylan kullan ve düşüncelerini buraya tekrar yaz.

Ayrıca Dylan 30 saniyede 140'ı görmez arabalar bile görmüyor demişsin buyur buda cevap
http://www.ktunnel.com/index.php/10...4f688c3cf2116551a4ef70dd650862035ba20cf716736
yapan bizzat arkadaşımdır. 8-9 saniyede 100 e çıkıyoruz biz.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
yazdıklarınızı okudum arkadaşlar.herkezin motoru kendine güzel.geçer geçmez konusunda iddaalı değilim.sonuçta biri 150cc diğeri 125cc arada tabiki fark olucak.yanlız benim kafamı kurcalayan konu vitesli motorun gidişiyle scooter motor bir olmaz.benim görüşüm bu.

bu arada motorum satılık CBR 125 arayanların bilgisi olsun... 3800km de 2. bakımına daha götürmedim.motorda çizik vuruk yok. hiç düşmedim. fiyat olarak 4000ytl düşünüyorum HONDA CBR 125 formunda resimleri var ilgilenenler bakabilir.bilgilerinize...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
yazdıklarınızı okudum arkadaşlar.herkezin motoru kendine güzel.geçer geçmez konusunda iddaalı değilim.sonuçta biri 150cc diğeri 125cc arada tabiki fark olucak.yanlız benim kafamı kurcalayan konu vitesli motorun gidişiyle scooter motor bir olmaz.benim görüşüm bu.

Bunu baştan söyle canımı ye.Abartıyorsunuz falan diyip de bizi yalancı çıkarmak pek hoş olmuyordu:farao:
Motorunla mutluluklar dicem ama satıyomuşsun:p
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
nedym kareş motorunun durumu nedir bir sorun varmı kalkış, hızlanmada falan? acaba bu modeller ufak tefek insanlar icinmi yapıldı performansı? ben 82 kilo 1.78 boy ela goz falan:queen: beni begenmedi galiba :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
nedym kareş motorunun durumu nedir bir sorun varmı kalkış, hızlanmada falan? acaba bu modeller ufak tefek insanlar icinmi yapıldı performansı? ben 82 kilo 1.78 boy ela goz falan:queen: beni begenmedi galiba :mrgreen:

arkadas sepet icinden cürük elma sana denk gelmis olabilir ben 96 kiloyum boy 190 ufak tefekler icin yapilmis olsaydi eski motorum beat patlardi cok rampa gösterdim simdilik bir numara yok aksine dahada aciliyor sen n yaptin SERVISLERI DOLASTINMI
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
arkadas sepet icinden cürük elma sana denk gelmis olabilir ben 96 kiloyum boy 190 ufak tefekler icin yapilmis olsaydi eski motorum beat patlardi cok rampa gösterdim simdilik bir numara yok aksine dahada aciliyor sen n yaptin SERVISLERI DOLASTINMI

yok haber bekliyorum hondadan ne cevap verecekler + bir arkadaşın tavsiyesi uzerine maslak oto sanayide honda performans adında motorlardan cok iyi anlıyan bir usta varmış modifiye falan herşeyle ilgileniyormuş ona baktıracagım. ustayla konuştum debriyaj balatası yanmış olabilir getir motoru kullanmam gerek dedi bakalım artık işten hop diye cıkamıyorumki servis servis dolaşayım:pale:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
evet arkadaşlar zar zor işten izin alıp bugun maslak oto sanayıdeki honda performans a gittim sagolsun "ramazan" usta ilgilendi durumu anlattım hemen binip tur attı geldi evet motor ısınınca cekiş duşuyor dedi bunun sebebide debriyaj değil sibob ayarlarında bir problem var ve ısınınca sibop kacırır ve cekiş duşurur dedi. pazarbaşındaki usta arkadaşıymış telefonla durumu anlattı fırcayı kaydı :queen:gereken ne varsa değiştir gercekten duşuk gucu dedi. hayırlısı haftaya pazartesi gidiyorum iyişallah yaparlar gercekten canım sıkıldı artık. bu arada motor iyice acılmaya başladı heraldeki duz yolda 110-115km max yapan makine şimdi 125km rahat yapmaya başladı ama kalkıştaki cekiş git gide duşuyor:pale:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
evet arkadaşlar zar zor işten izin alıp bugun maslak oto sanayıdeki honda performans a gittim sagolsun "ramazan" usta ilgilendi durumu anlattım hemen binip tur attı geldi evet motor ısınınca cekiş duşuyor dedi bunun sebebide debriyaj değil sibob ayarlarında bir problem var ve ısınınca sibop kacırır ve cekiş duşurur dedi. pazarbaşındaki usta arkadaşıymış telefonla durumu anlattı fırcayı kaydı :queen:gereken ne varsa değiştir gercekten duşuk gucu dedi. hayırlısı haftaya pazartesi gidiyorum iyişallah yaparlar gercekten canım sıkıldı artık. bu arada motor iyice acılmaya başladı heraldeki duz yolda 110-115km max yapan makine şimdi 125km rahat yapmaya başladı ama kalkıştaki cekiş git gide duşuyor:pale:

umarim eniyi sekilde halledilir bende siboplardan süphelenmistim bilirsin eline takim alan her kisi usta olamaz anahtari olan kurcaliyor para isterlerse verme gelismelerden haberdar edersin benimkini soracak olursan bi numara yok hersey normal sekilde yolunda gitmektedir allah bozmasin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satılık CBR 125R 3800KM SİYAH...

ŞUBAT 2007 tarihinde HONDA Özen Motordan satın aldım...

Bakımları Honda Özen Motorda yapıldı.

Üzerinde hiçbir değişiklik yok tamamen orjinal, boyasında en ufak bi çizik dahi yok...

Dışarıda hiç durmadı garajım var.garaj motorudur.

Satma sebebim daha büyük bir motor almak istiyorum...

Motor garantilidir ve 2 yıllık Honda Garantisi devam etmektedir.

Faturası garanti belgesi kullanım kılavuzu vs. bütün evrakları eksiksizdir.

Vergileri ve trafik sigortası eksiksizdir.2010 yılına kadar muayene geçerlilik süresi vardır.

Az kilometreli, temiz kullanılmış, Honda Dylan 150 ile takas yapılabilir.

Taksit imkanı yoktur.

Nakit ödemede AZ da olsa pazarlık yapılabilir.

Alım satım işlemini yapmadan motor teslim edilmicektir...

DETAYLI BİLGİ İÇİN : http://www.sahibinden.com/cok_asiri...iyah_renk!!!WQQaXQQ10294906WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
bir şeyi merak ettim. su soğutmalı bu motorun önündeki ızgaranın içinde radyatör olmalı. fanı filan da vardır di mi?

motor sahibi bir arkadaş bilgi verebilir ve boş zamanında foto ekleyebilir mi?

bir de kask sığıyor mu minderin altına?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ps benim kanımca kasasına yakışmayan fiyatıyla tutmadı......
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
eeee noldu?

mutlu haber bekliyoruz... elbetet bunu alan diğer arladaşlardan da..

anlaşılan bir tıkanıklık var...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
hersey super

tikaniklik falan yok uzun zamandir girmiorum ikinci motoru aldim kardesime
motorum 7000 kmde tik yok aksine performansi artiyor
minderin alti tek kask olmak sarti ile rahatlikla sigiyor
vede su sogutmali düsük hizlarda fan devreye girmektedir
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
slm arkadaşlar. bende foruma yeni üye oldum. Bende 30 ekimde 1300km de 2. el ps 150i aldım. activamda var ayrıca. bi abimda performans kayışlı dylan var. onu kullandıktan sonra 2. el dylan arayışına girmiştim. ancak bu motor 9eylül 2008 trafik çıkışlı, orjinal elcikli öncam+ orj honda bagaj vardı. 4800 e aldım. şu an 2100 kmde. activadan yüksek olduğu için bazen zorluk çekiorum. artık activaya göre biraz fazla yakıt tüketimi olunca benzinliğe daha sık gitmek gerikiyo;). ancak kalkışlarda şirket arabası tdci elemanları yedikten sonra hayranlığım bi kez daha arttı motoruma. performans kayışlı dylan'ı da yedikten sonra artık iyice sevmeye başladım motorumu. güncel fotoğraflarını çekip en kısa sürede payalaşacağım. herkese kazasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst