- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 169
benim motor daha 2100km de...
o zaman benim kadran bozuk? gece (3 civarı) yol boşken yokuş aşagı sıkı sıkı yatarak 148km hıza ulaştım ama zaman aldı. kalkarkalkmaz 135km sonrada 130km a duştu hızım (birde ruzgar olmasa heralde 155km olur:mrgreen
4000km bakımdan sonra tekrar yapacagım max hız kontrolu, yaparkende alnıma telefonu yapıştırıp videoyu cekip buraya koyacagımki inanmayanlar inansın, inananlarda şahlansın...
bu arada, ornek 60km ile giderken hızlı durdugum zaman 2-3- saniye sonra ibre sıfıra geliyor. ilk aldıgımda eş zamanlı iniyordu ama bu aralar 2-3 saniye sonra sıfıra geliyor.
2. ise benzin gosterdesi, full doldurdum depoyu, motoru stop ettigim zaman en az 1 dakika sonra ibre empty yerine geliyor. sizde boyle birşey varmı yoksa servise bu durumu gostersemmi?
Km göstergesine bir yorum yapamam cünki denemedim istersen servisi bi ara
yakit göstergesi normal bendede ayni
abartma bence 2 kişi sen cbr 125 yiyemezsin.o iş okadar kolay değil. 25-30 saniyede 140 km hızı arabalar bile bulamıyo sen neden bahsediyosun sallama bizde motor kullanıyoruz eşşek değiliz
Lemm kerata yine karistirmissin ortaligi o motor yer bu motor gecer bu forumdan bilgi kapmaya bak kefere :bounce:
faydali birseyler ögrenmeye calisalim dogru bildiklerimiz yanlis cikar yanlislar dogru cikabilir önemli olan dogruyu bulabilmek :bounce: sürat fayda getirmez aksine felakettir biz bakalim hangi makina saglam n yaparsak makinanin ömrü uzar sürüs teknikleri ne nerede vs. Ha bu arada cbr i sattinmi ikizler makina ariodu?:rendeer:
Son düzenleme: