Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
bende yakın zamanda aynı çelişkilerde kaldım hatta benim listemde 4 motur vardı.
hepsini bayide inceledikden sonra aprilla scarabeo 200 ' e karar verdim.
Şuan rodaj bitti. Çok ama çok memnunum.
ps 150i 'le karşılaştırdığınızda teknik dökümanlarda da daha iyi olduğunu görebilirsiniz. Fiyat konusunda da pazara daha iyi bir fiyatla girdi.
zevk meselesine gelince takdir sizin tabiki.......hastası olduğunuz bir motor varsa ne fiyat ne teknik veri prim yapmaz :))
yaklaşık 1 aydır hergün biniyorum.. duble super bir alet 3 vakte kadar kendi değerlendirmelerimi resimlerle beraber siteye upload edeceğim

vakti olan arkadaşlar uğrarsa artçı olarak deneme turu attırrırım.
benim yerim hasanpaşa da....

JAKELOS kardeş aprilla scarabeo 200, p150i arasındaki teknik bilgileri karşılaştırdım.

aprilla scarabeo 200
19hp (beygir)
17nm (tork)
16" jant
on arka disk
yan ayak
analog ve dijital gosterge

eksileri: karburator ve 154kg

ps150i
15.7hp (beygir)
14nm (tork)
13" jant
on disk arka kampana
yan ayak yok
sadece analog gosterge

artıları: enjeksiyon ve 126kg

arkadaşımın başına gelenleri gormeseydim!!!
sadece 2 eksiğe bakmaz alırdım aprilla scarabeo 200'ü

arkadaşım 2006'da 2001 model 11050km aprilia lonardo 150cc gri scooter aldı 2350ytl bakıma verdi ertesi gun almaya gitti hava filtresi yag su falan herşeyi elden gecmiş sadece yag ve on disk balata değişimi + işcilik 160ytl. aradan 4 ay gecti motor yolda bıraktı arkadaşımı:silent:servise goturduk krank mili kırılmış tamı tamına 920 euro ve 2 ayda anca gelir deyince arkadaşım yıkıldı. 1 sene sonra motoru servise 700 ytl ye sattı:pr: aprilla yedek parcaları gercekten cok pahalı ve serviste cogu parca bulunmuyor "goya 10 sene yedek parca bulundurmak zorundalar:mrgreen:" ama guzel motorlar yapıyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
89
ya abicim nedense anlamıyorum bu scooterların hepsi iğrenç geliyo bana üstünüze alınmayın çaur atmıyorum ama bakınca böle nasıl desem bi coşku yaratmıyo içimde ısınamadım bi türlü
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
JAKELOS kardeş aprilla scarabeo 200, p150i arasındaki teknik bilgileri karşılaştırdım.

aprilla scarabeo 200
19hp (beygir)
17nm (tork)
16" jant
on arka disk
yan ayak
analog ve dijital gosterge

eksileri: karburator ve 154kg

ps150i
15.7hp (beygir)
14nm (tork)
13" jant
on disk arka kampana
yan ayak yok
sadece analog gosterge

artıları: enjeksiyon ve 126kg

arkadaşımın başına gelenleri gormeseydim!!!
sadece 2 eksiğe bakmaz alırdım aprilla scarabeo 200'ü

arkadaşım 2006'da 2001 model 11050km aprilia lonardo 150cc gri scooter aldı 2350ytl bakıma verdi ertesi gun almaya gitti hava filtresi yag su falan herşeyi elden gecmiş sadece yag ve on disk balata değişimi + işcilik 160ytl. aradan 4 ay gecti motor yolda bıraktı arkadaşımı:silent:servise goturduk krank mili kırılmış tamı tamına 920 euro ve 2 ayda anca gelir deyince arkadaşım yıkıldı. 1 sene sonra motoru servise 700 ytl ye sattı:pr: aprilla yedek parcaları gercekten cok pahalı ve serviste cogu parca bulunmuyor "goya 10 sene yedek parca bulundurmak zorundalar:mrgreen:" ama guzel motorlar yapıyor...

Mutlu kardeş süpersin demek çok pahalı yedek parçası Aprillanın saol valla honda ya kayıyodu aklım iyi oldu . Bu arada senden bişi rica etsem şöyleki ;

1 honda PS 150 İ 120 KM HIZ ile giderken çok sallanıyormu yere oturduğunu hissettiriyomu?
2 sesi nasıl motorun çinli motorlar gibi değil değilmi


GÜLE GÜLE KULLAN TEKERİNE TAŞ DEĞMESİN
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Mutlu kardeş süpersin demek çok pahalı yedek parçası Aprillanın saol valla honda ya kayıyodu aklım iyi oldu . Bu arada senden bişi rica etsem şöyleki ;

1 honda PS 150 İ 120 KM HIZ ile giderken çok sallanıyormu yere oturduğunu hissettiriyomu?
2 sesi nasıl motorun çinli motorlar gibi değil değilmi


GÜLE GÜLE KULLAN TEKERİNE TAŞ DEĞMESİN

motor 2000km de yatmadan hız 110-120 yatınca 125-130km goruyorum kısa mesafelerde. kendime zaman ayırırsam tekirdaga gidecegim o zaman ne yapıyor ne yapmıyor anlayacagım ama motor sıkışmış gibi calışıyor ve sanki birşey tutuyor yada daha motorumu acamadım 0-20km az birşey titriyor ondan sonra 130km ye kadar ne sallanma ne titreme nede dengesizlik sadece inanılmaz ruzgar yiyorum...

sesine gelince, motoru enjeksiyonlu jilet gibi calışıyor zaten, egzosa gelince tok ve gaz verip cekince yada giderken durunca pat pat pat patırtıları beni eritiyor:bounce: cinli motorların sesini, yanından gecerken duyunca guler gecersin:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
Tekirdag

motor 2000km de yatmadan hız 110-120 yatınca 125-130km goruyorum kısa mesafelerde. kendime zaman ayırırsam tekirdaga gidecegim o zaman ne yapıyor ne yapmıyor anlayacagım ama motor sıkışmış gibi calışıyor ve sanki birşey tutuyor yada daha motorumu acamadım 0-20km az birşey titriyor ondan sonra 130km ye kadar ne sallanma ne titreme nede dengesizlik sadece inanılmaz ruzgar yiyorum...

sesine gelince, motoru enjeksiyonlu jilet gibi calışıyor zaten, egzosa gelince tok ve gaz verip cekince yada giderken durunca pat pat pat patırtıları beni eritiyor:bounce: cinli motorların sesini, yanından gecerken duyunca guler gecersin:cat:

usta yolun düserse ugra bugün bende corludaydim 1000 bakimina gittim 135 km lik yollda felaket rüzgar vardi dönüste ver yansin 130 u gösterdim muhtesemdi titreme falan yok ok gibi uzuyor motor 100 le seyir halindeyken ellerimi birakabiliyorum arkadasim yamaha CYGNUSX 125 ile bana eslik etti depolari corludan fulleyerek ciktik sarköyde tekrar fulledik bemin ps yamahadan 2 ytl az benzin aldi :cat:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
usta yolun düserse ugra bugün bende corludaydim 1000 bakimina gittim 135 km lik yollda felaket rüzgar vardi dönüste ver yansin 130 u gösterdim muhtesemdi titreme falan yok ok gibi uzuyor motor 100 le seyir halindeyken ellerimi birakabiliyorum arkadasim yamaha CYGNUSX 125 ile bana eslik etti depolari corludan fulleyerek ciktik sarköyde tekrar fulledik bemin ps yamahadan 2 ytl az benzin aldi :cat:

iyişallah zaman ayırabilirsem seninle buluşuruz:cat: enjeksiyon gucu işte benimde benzin bitmek bilmiyor:mrgreen:

arkadarlar sizin motorunuzdada oluyormu bilmiyorum ama akşam hava serinken yola cıkıyorum sanki motor 250cc oluyor kalkış ve serilik x2 oluyor ucup gidecek altımdan sanki? gunduz ise motor 100cc lik motor gibi gucu duşmuş ve yavaş yavaş hızlanıyor. kuryecilere soruyorum normal diyorlar sogukken hava daha yogun oldugu icin icerde daha şiddetli patlama oluyor cekiş ve hızlanma artıyor dediler. peki bu dogruysa sicak havalarda motorumuzun tam gucunu alamıyormuyuz? o zaman kış yaklaşmadan bir dayco kayış takalım kışa daha guclu girelim?:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
140 km yi geçiyosa tokatlar ben 140 görüyorum... yokmu hiç kapışan??? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2007
Mesajlar
9
"140 km yi geçiyosa tokatlar ben 140 görüyorum... yokmu hiç kapışan??? :) Walla arkadaşım açıkcası sen cbr 125 ile 140 km'ye ne kadar zamanda çıkarsın bilemiyorum ama ben bugüne dek onlarcasını motorundan soğuttum diyebilirim Dylan ile :)Bu arada cbr 150 geliyormuş yanılmıyorsam.Hem de tam 21 hp.Bence satış rekorları kırar...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
oooooo ciddimisin nerde duydun bu haberi? valla bencede ps150 tokatlar benim cıbırı çünkü benim 1. vites çok kısa ve hızlanması uzun süre alıyo.ayrıca ps 150 neredeyse 16 beygir bizimkisi 14 tartışmaya gerek yok bence :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
140 km yi geçiyosa tokatlar ben 140 görüyorum... yokmu hiç kapışan??? :)

Ben Dylan ile yokuş yukarı 2 kişi çıkarken CBR 125'i çok feci tokatladım. Elaman gazı kökleyip motoru sanki poposuyla itmesine karşın tozumu bile göremedi.

CBR belki çoook uzun meseafede 140'ı görebilir ancak bizim motorlar düz yolda 25-30 saniyede 0-140 buluyor.

Ayrıca önce eğimli sonra yokuş yolda CBF 150'yide çok zorlanmadan tek kişi tokatladım.

Birde geçen akşam ışıklar kalkışında sanırım 200cc bi racerdı marka hatırlayamaadım gece idi. 100'km hıza kadar kafa kafaya gittik. 110-120 de gazı kesti peşimi bıraktı eleman.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Ben Dylan ile yokuş yukarı 2 kişi çıkarken CBR 125'i çok feci tokatladım. Elaman gazı kökleyip motoru sanki poposuyla itmesine karşın tozumu bile göremedi.

CBR belki çoook uzun meseafede 140'ı görebilir ancak bizim motorlar düz yolda 25-30 saniyede 0-140 buluyor.

Ayrıca önce eğimli sonra yokuş yolda CBF 150'yide çok zorlanmadan tek kişi tokatladım.

Birde geçen akşam ışıklar kalkışında sanırım 200cc bi racerdı marka hatırlayamaadım gece idi. 100'km hıza kadar kafa kafaya gittik. 110-120 de gazı kesti peşimi bıraktı eleman.

:cherry:kardeş dylan sürdüm hakikaten altından kaçmak isteyen bir at kadar güçlü helede hep çin işi motorlara binip sonra dylana binince ya olmaz böyle bişi abi ben ps 150 i yi alıcam eğer bu motordan iyiyse bilmiyorum artık süper keyifli yaa. benim motorla 115 e çıkıyorum heryeri sallanıyo bir uğultu korkudan hemen 90 lara iniyorum ama dylan abi olmaz böyle bişi yaa :)) alıcam bi honda azkaldı salut:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
Ben Dylan ile yokuş yukarı 2 kişi çıkarken CBR 125'i çok feci tokatladım. Elaman gazı kökleyip motoru sanki poposuyla itmesine karşın tozumu bile göremedi.

CBR belki çoook uzun meseafede 140'ı görebilir ancak bizim motorlar düz yolda 25-30 saniyede 0-140 buluyor.

Ayrıca önce eğimli sonra yokuş yolda CBF 150'yide çok zorlanmadan tek kişi tokatladım.

Birde geçen akşam ışıklar kalkışında sanırım 200cc bi racerdı marka hatırlayamaadım gece idi. 100'km hıza kadar kafa kafaya gittik. 110-120 de gazı kesti peşimi bıraktı eleman.


abartma bence 2 kişi sen cbr 125 yiyemezsin.o iş okadar kolay değil. 25-30 saniyede 140 km hızı arabalar bile bulamıyo sen neden bahsediyosun sallama bizde motor kullanıyoruz eşşek değiliz
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
abartma bence 2 kişi sen cbr 125 yiyemezsin.o iş okadar kolay değil. 25-30 saniyede 140 km hızı arabalar bile bulamıyo sen neden bahsediyosun sallama bizde motor kullanıyoruz eşşek değiliz

İyi açılmış bir dylan ile bahsedilen sürede 140'ı görmek mümkün.Dylanların efsaneliği buradan geliyor zaten.Heleki mod çalışması olmuşsa o motorun önünde herkes gidemez.Dylanlar ile gittiğimiz gezide ben 120 ile giderken arkadaş iki kişi yanımdan geçti gitti.Bunu gözlerimle gördüm.Tabi benim motor daha 2300deydi o zaman ancak o kadar gidiyordu.Şu anda 3100 civarına geldim.Sanki motor gittikçe daha da güzelleşiyor gibi:cat:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
İyi açılmış bir dylan ile bahsedilen sürede 140'ı görmek mümkün.Dylanların efsaneliği buradan geliyor zaten.Heleki mod çalışması olmuşsa o motorun önünde herkes gidemez.Dylanlar ile gittiğimiz gezide ben 120 ile giderken arkadaş iki kişi yanımdan geçti gitti.Bunu gözlerimle gördüm.Tabi benim motor daha 2300deydi o zaman ancak o kadar gidiyordu.Şu anda 3100 civarına geldim.Sanki motor gittikçe daha da güzelleşiyor gibi:cat:

abartıyosunuz....
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
abartıyosunuz....

Tühh yaa seni kandıramadık görüyor musun.Çok akıllı çıktın dostum yediremedik:pr:

Yaa bu kadar insanın işi gücü yok sana yalan mı söyleyeceğiz arkadaşım.Motor gidiyor diyorsak gidiyor işte.Neyini abartalım.Abartmamız için bir sebep söyle de abartalım.Honda'dan para mı alıyoruz bu motoru övmek için?İnanmayan inanmıyor ama sen ne dersen de bu motor gidiyor.Cbr 125'i de çok da güzel tokatlıyor.İnanmıyorsan hodri meydan.Bırak normal bir dylan'ı benim açılmamış motorla bile sana kafa tutmaya hazırım ama neyi ispatlayacağız?
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
abartıyosunuz....

benim motor daha 2100km de...
o zaman benim kadran bozuk? gece (3 civarı) yol boşken yokuş aşagı sıkı sıkı yatarak 148km hıza ulaştım ama zaman aldı. kalkarkalkmaz 135km sonrada 130km a duştu hızım (birde ruzgar olmasa heralde 155km olur:mrgreen:)

4000km bakımdan sonra tekrar yapacagım max hız kontrolu, yaparkende alnıma telefonu yapıştırıp videoyu cekip buraya koyacagımki inanmayanlar inansın, inananlarda şahlansın...

bu arada, ornek 60km ile giderken hızlı durdugum zaman 2-3- saniye sonra ibre sıfıra geliyor. ilk aldıgımda eş zamanlı iniyordu ama bu aralar 2-3 saniye sonra sıfıra geliyor.

2. ise benzin gosterdesi, full doldurdum depoyu, motoru stop ettigim zaman en az 1 dakika sonra ibre empty yerine geliyor. sizde boyle birşey varmı yoksa servise bu durumu gostersemmi?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst