hakikaten çok söylenebilecek birşey yok, sanırım acente değerini bilmiyordu, plakası dahil hemen hemen o paraya hemen teslim olarak alabilirdi, şu an bayide bol miktarda var. ne denilebilinir ki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
bakım neyin bişi istemiyor ki, son derece sorunsuz. aşırı alkali olmayan bir sabun ya da sadece su ile yıka, tazyikli suya bile gerek yok, 4000 km d ebir de servise götür, yağını suyunu vs sini kontrol etsinler, senden bütün istediği bu kadar.. motosiklet mi bize binecek, biz mi motosiklete.. bu arkadaşlık ilişkisinde benden 200 km de bir depo dolusu benzin ve 4000 kmde bir de yağ değişimi istiyor ve karşılığında o süre boyunca mutlu, mesut, üzmeden sırtında taşıyor. daha ne olsun.
bir tek şeye dikkat etmenizi öneririm, ben o hatayı yaptım, kargodan aldığım naylon poşeti topcase e koymaya üşendim, iki adım yol diyerek göstergelerin üzerine koydum. zaten öyle ağır ve köşeli bişi de değildi. ama sonradan bir baktım ki torbanın maviliği gösterge panelinin yan taraflarındaki kat izlerine geçmiş. şimdi onun için pasta yapmak gerekiyor

basit ama can sıkıcı bir durum. özetle boyası başka boyaları kabul edebiliyor; pek muhatap etmeyin