Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
gokhanbeyaz, önceki sayfalarda arkadaşlar bahsetmişler. ESP'li olan modeller 110-120km/s, ESP'siz olanlarsa 100km/s civarı gidebiliyorlarmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Senden aldığım kymco agility 125 i 12000 km,pcx ise 19000 km kullandım.İnan ikisi çok farklı.Kymco ile bakkala en kısa yoldan gitmek istersin,pcx ile en uzun yoldan gitmek istersin:)

güzel bir anlatım olmuş abi.
eminimki farklıdır zaten bundan şüphem yok.
amma velakin aradaki fiyat farkına değecek kadar farklımıdır, yada ben bu kadar kullanacakmıyım makineyi..
bütün mesele bu..

neyse, fuarda bakıcaz artık.

bu arada CBR250R yazıyor..
yeni motorun mu abi?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Beyler, PCX'i sıfır olarak (plaka hariç) en uygun nerede bulabiliriz? Kısmetse peşin ödemek istiyoruz..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Beyler, PCX'i sıfır olarak (plaka hariç) en uygun nerede bulabiliriz? Kısmetse peşin ödemek istiyoruz..

müdür sen o 1.90 boyla halaa skuter peşindemisin ?
sürerken etraftan gelen "kooopernik pizza, koopernik, koopernik" bağırtılarından bıkarsın sana söyliyeyim :)

bu boyla, bütün yollar ya ybr ya cbf ye çıkar .. benim gibi bütçesi olmayanda wolfe :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Beyler, PCX'i sıfır olarak (plaka hariç) en uygun nerede bulabiliriz? Kısmetse peşin ödemek istiyoruz..

kendime cb125 alırken en uygun fiyatı ümraniye doğu batı motor verdi,sonra sıfır pc aldık arkadaşa aynı şekilde en uygun fiyat ordaydı en son cbr 250 aldık aynı şekilde:)

cb125 3.750 herşey dahil almıştım o zman...

pcx 125 6000 herşey dahil...

cbr250 9650 herşey dahil...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
müdür sen o 1.90 boyla halaa skuter peşindemisin ?
sürerken etraftan gelen "kooopernik pizza, koopernik, koopernik" bağırtılarından bıkarsın sana söyliyeyim :)

bu boyla, bütün yollar ya ybr ya cbf ye çıkar .. benim gibi bütçesi olmayanda wolfe :)

bi popoyu koyucam fuarda, denicem, baktım çok sıkıntı yok alıcam pcx'i vurucam kırbacı vurucam kırbacı!!
baktım olmuyor, artık hedef büyültürüm sanırım.. scooter rahatlık bea, istanbul'da sol eli felç etmiyorsun en azından..
hem dışardan ne derler falan zerre umrumda değil.. dominos olur, kebapçı haydar olur, farketmez.. demirden korksaydık trene binmezdik.. :p

Polat_Alemdar_Son_Hali_by_CaGaTaYGENCAY.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Nette dönen " 2013 - Honda PCX 150 / Honda PCX 125 " video ve fotoğrafları.

VİDEOLAR :

1-) http://youtu.be/kDm0leXTNXk

2-) http://youtu.be/h06TtspjWMU

3-) http://youtu.be/75rzbGnUKOg

4-) http://youtu.be/VCN2_vDJgRs





 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bi popoyu koyucam fuarda, denicem, baktım çok sıkıntı yok alıcam pcx'i vurucam kırbacı vurucam kırbacı!!
baktım olmuyor, artık hedef büyültürüm sanırım.. scooter rahatlık bea, istanbul'da sol eli felç etmiyorsun en azından..
hem dışardan ne derler falan zerre umrumda değil.. dominos olur, kebapçı haydar olur, farketmez.. demirden korksaydık trene binmezdik.. :p

http://fc01.deviantart.net/fs18/f/2007/184/b/5/Polat_Alemdar_Son_Hali_by_CaGaTaYGENCAY.jpg


hava güzel olursa bende gideceğim fuara. ama honda katılmıyor dediler. bir araştır. sen yamahayı bile aramış adamsın, ara bir sor honda ya.

açıkçası ybr bile benim altımda düdük gibi kalıyor. skuterleri saymıyorum bile. onda kooopernik, kooopernik :)
1.90 boy kilo 115 :)

ne hikmetse wolf tam geliyor. sanırım büyük kafa ve geniş sele sayesinde.

bide önde büyük ön cam ve arkada 76lt kappa oldumu motor büyük bile duruyor altımda..:)

bence uzun boyluya cbf ve wolften başka motor yok..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
hava güzel olursa bende gideceğim fuara. ama honda katılmıyor dediler. bir araştır. sen yamahayı bile aramış adamsın, ara bir sor honda ya.

açıkçası ybr bile benim altımda düdük gibi kalıyor. skuterleri saymıyorum bile. onda kooopernik, kooopernik :)
1.90 boy kilo 115 :)

ne hikmetse wolf tam geliyor. sanırım büyük kafa ve geniş sele sayesinde.

bide önde büyük ön cam ve arkada 76lt kappa oldumu motor büyük bile duruyor altımda..:)

bence uzun boyluya cbf ve wolften başka motor yok..

usta benim için aslolan rahatlığı.. cbf150 de sürdüm, ybr125'te sürdüm.. toplamda 15.000km yapmışımdır bunlarla.
ybr125'te pek rahat edememiştim. salcano katılırsa ona da bir bakarım sanırım. bu arada bende 1,5 porsiyonum. 1.93m ve 94 kilo ebatlarımla rahatlık en önemli etken benim için!

Honda'nın fuara katılıp katılmama konusunu hakkaten bir araştırayım. Katılmıyorsa "pyy, yazıklar olsun" derim.. :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
hava güzel olursa bende gideceğim fuara. ama honda katılmıyor dediler. bir araştır. sen yamahayı bile aramış adamsın, ara bir sor honda ya.

açıkçası ybr bile benim altımda düdük gibi kalıyor. skuterleri saymıyorum bile. onda kooopernik, kooopernik :) 1.90 boy kilo 115 :)

bence uzun boyluya cbf ve wolften başka motor yok..

Yok abi, bizim Mücahit vardı CB başlığında onada CB biraz ufak geliyordu, hatta CBR 250 bile limitlerde olmuş ( ama olmuş ), PCX 125 li bi fotosunu görmüştüm hiç sırıtmıyordu. PCX öyle göründüğü gibi değil :)

Hatta ben scooter pek sevmem ama beni heyecanlandırıyor zaman zaman yolda gördüğümde, bikere çok şık alet :cherry: frenler NISSIN, eps acr,bgd,inj,akm,kib,bye... herşey var bi tuhaf teknolojik bişey çekici geliyor, bide işçilik kalitesi muazzam :)

Bazen dizlerime, böğrüme rüzgar aşırı vurduğunda, yerden çamurlu su sıçradığında... uzun yollarda, altıma çekesim geliyor bi beyaz PCX, kırmızı deri seleli, siyah yarı şefaf ön cam ... ... :cherry: ama kendimle çelişirim diye frenliyorum kendimi :mrgreen:
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
5
arkadaşlar otobanda 100 km lik bir yolu bu motorla max hızda kaç saatte gidebilirsiniz ? almaya niyetliyimde, iki günde bir istoç çerkezköy arası 100 km lik mesafem varda çok uzun sürer mi acaba.. bir de 2.5 litreden fazla yakar mı 100 km de ?

teşekkürler.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
5
bide anlamadığım şey motor şuan sıfırı 6100 lira, ikinci elde 10 000 km yapmışlarını 5900e 6000e satıyolar. 2011lerini 5600 5500 e veriyolar. el insaf biraz düşmez mi fiyat yahu. yada ben mi yanlış biliyorum bu işleri.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bide anlamadığım şey motor şuan sıfırı 6100 lira, ikinci elde 10 000 km yapmışlarını 5900e 6000e satıyolar. 2011lerini 5600 5500 e veriyolar. el insaf biraz düşmez mi fiyat yahu. yada ben mi yanlış biliyorum bu işleri.
Düşmez abi bunlar honda, aldığın fiyata satmazsan gülerler adama :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bide anlamadığım şey motor şuan sıfırı 6100 lira, ikinci elde 10 000 km yapmışlarını 5900e 6000e satıyolar. 2011lerini 5600 5500 e veriyolar. el insaf biraz düşmez mi fiyat yahu. yada ben mi yanlış biliyorum bu işleri.

çok eylenceli:queen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
hondayi yatirim araci sanan andavallar var memlekette.. ama zaten satilmiyor aylarca duruyor oyle ilanlar. sifirini 5600'e veriolar zaten.. :) trafik sigortasi herhalukarda yapiliyor. alim satim var noterde falan.. yani sifir alirken resmi islere odedigin fark hepi topu 100-150 lira daha fazla ikinci ele gore. en azindan sifir motora biniyorsun..
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
hondayi yatirim araci sanan andavallar var memlekette.. ama zaten satilmiyor aylarca duruyor oyle ilanlar. sifirini 5600'e veriolar zaten.. :) trafik sigortasi herhalukarda yapiliyor. alim satim var noterde falan.. yani sifir alirken resmi islere odedigin fark hepi topu 100-150 lira daha fazla ikinci ele gore. en azindan sifir motora biniyorsun..

5600 peşintmi dediler? Scoter tarzı motorları hiç sevmezdim ama bu motor beni çekti. Hem şehir içi kullanımı rahat olur diye duşunuyorum. Vitesle uğraşmayacaksın, yakıt az ayrıca kaliteli diyorlar. Bu pcx lerin uretim yeri neresi? Ybr 125 yada cbf 150 den daha iyi olabilir gibi geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst