haa şimdi zurnanın zartt dediği yere geldik

evet makinayı aldım 18000 k kullandım sattım
yakıt gerçekten süper tork güzel top speed 195 ön bagaj harika görüntü eh ihşe
bakım aralığı uzun
gel gelelim motosiklet yol için tasarlanmış tozu topragı stabilize ye pek gelmiyor
plastik aksam tırt amortisörler tırt gücü kendi sınıfında tırt VERGİSİ YILDA 650 TL CİVARI OHAAAAA
motosiklet çok kibar yani bu gün 31000 tl verip almam
gider versys veya v storm alırım
ha ben ne aldım kamp doğa stabilize sevdiğimden dolayı gidip 660 aldım gerçekten nc de olmayan tek şey arazi kabiliyeti değil !!!!!
aga deviri çeviriyor nc nin 6. viteste gittiği hız ı bu 3 le gidiyor kesiciye girmeden
amortisörler güzel sertlik ayarı yapılıyor yani 5 dakika da karakter de farkedilir bi fark oluyor
frenler güzel top speed aynı (gerçi benim 130 u geçtiğim yok bu nc ile de aynıydı)
yakıt 1 lt fazla yakıyor nc den ortalama 4.5 5.5 arası
405 km de tenere 90 tl yaktı nc 67 tl
aynı hız aynı yol
lastik alternatifi çok yani 300 e de var 800 e 1100 yani bütçeye göre değişiyor
biraz kemikli hort hort yani
bu gün bu sınıfta verys kullanmadım tenere yi satarsam büyük ihtimal bu segmentte kalırım fakat beygir olarak bi üst seviyede olan versy tercih ederim hem yakışıklı hem güçlü
hafif araziye gelir yolda da iyi gider diye düşünüyorum