- Katılım
- 24 Ocak 2014
- Mesajlar
- 555
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar belki yanlış düşünüyor olabilirim bu motor max beygir ini 6250 devirde 55 hp olarak veriyor zaten bu devirde de limitore giriyor, kimse 55 hp yi yakalamak için sürekli limitore sokmaz motoru nu, hiçbir markada böyle bir şey görmedim, aslında bu motor 5000 devirlerde 40-45 hp üretiyor da honda mi gerçekleri yansıtmak tan çekiniyor, örneğin x bir başka model 6000 devirde 50 hp üretiyor ama limitore 7500 devirde giriyor