- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Moturum 2013 Model 66.000 km de ve satmayı düşünmediğimden şu anda ihtiyaç olmasada radyatör sıvısını değiştirmeye karar verdim. Kısa süreli motor kullanan kişilere gereksiz gelebilir ama uzun vadede avantajı olçağını düşünüyorum.
İşlemi http://www.evanscoolants-tr.com/ burada yaptırdık ( Yaptırdık diyorum benim ile birlikte RuzgarSA kullanıcısı ER6-F i için yaptı) elimizde çok foto olmadığından bendeki nc resimlerini atıyorum. Sağolsun bana online bilgi vermek adına boyuna nc fotolamış
Facebook sayfası https://www.facebook.com/EvansCoolantsTR/?fref=ts burası normalde motora çok bakmasalar da sağolsunlar çok ilgilenmişler ben motorun başında olmadım RuzgarSA olayın en başından sonuna oradaydı çok detaylı bir foto yok idare edin fikir versin diye konu acıyorum.
PArkur Racing diye geciyor ciddi bir yarış ekibi aslında burası...
Öncesinde Antifreez boşaltılıp hazırlık sıvısı ekleniyor sonra Evans konuyor
Ve kapanış
işlem bedeli motoruna göre değişiyor aldığı sıvı kapasitesi değişiyor çünkü ER6-F ve NC700x in kardeş patı yaptık 180 Tl kişi başı başı tutu.
NOT: üretici satıçısı değilim benden fiyat istemeyin
arayın sorun ve mutlaka randevu ile gidin yarış sezonuna girilmiş takip etmeyince bilmiyorsun baya yoğunlar 
İşlemi http://www.evanscoolants-tr.com/ burada yaptırdık ( Yaptırdık diyorum benim ile birlikte RuzgarSA kullanıcısı ER6-F i için yaptı) elimizde çok foto olmadığından bendeki nc resimlerini atıyorum. Sağolsun bana online bilgi vermek adına boyuna nc fotolamış
Facebook sayfası https://www.facebook.com/EvansCoolantsTR/?fref=ts burası normalde motora çok bakmasalar da sağolsunlar çok ilgilenmişler ben motorun başında olmadım RuzgarSA olayın en başından sonuna oradaydı çok detaylı bir foto yok idare edin fikir versin diye konu acıyorum.
PArkur Racing diye geciyor ciddi bir yarış ekibi aslında burası...
Öncesinde Antifreez boşaltılıp hazırlık sıvısı ekleniyor sonra Evans konuyor
Ve kapanış
işlem bedeli motoruna göre değişiyor aldığı sıvı kapasitesi değişiyor çünkü ER6-F ve NC700x in kardeş patı yaptık 180 Tl kişi başı başı tutu.
NOT: üretici satıçısı değilim benden fiyat istemeyin