Honda NC700x Evans Dönüşümü

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Moturum 2013 Model 66.000 km de ve satmayı düşünmediğimden şu anda ihtiyaç olmasada radyatör sıvısını değiştirmeye karar verdim. Kısa süreli motor kullanan kişilere gereksiz gelebilir ama uzun vadede avantajı olçağını düşünüyorum.

İşlemi http://www.evanscoolants-tr.com/ burada yaptırdık ( Yaptırdık diyorum benim ile birlikte RuzgarSA kullanıcısı ER6-F i için yaptı) elimizde çok foto olmadığından bendeki nc resimlerini atıyorum. Sağolsun bana online bilgi vermek adına boyuna nc fotolamış :D

Facebook sayfası https://www.facebook.com/EvansCoolantsTR/?fref=ts burası normalde motora çok bakmasalar da sağolsunlar çok ilgilenmişler ben motorun başında olmadım RuzgarSA olayın en başından sonuna oradaydı çok detaylı bir foto yok idare edin fikir versin diye konu acıyorum.

13102850_1065126440211507_6929912390350378746_n.jpg


PArkur Racing diye geciyor ciddi bir yarış ekibi aslında burası...
13139372_1065126530211498_4906120096616192329_n.jpg


Öncesinde Antifreez boşaltılıp hazırlık sıvısı ekleniyor sonra Evans konuyor ;)
13096263_1065126410211510_8350542027901159040_n.jpg


13119990_1065126346878183_1324730885473280925_o.jpg


13112793_1065126390211512_4199519366770992931_o.jpg


Ve kapanış
13096264_1065126583544826_462308761918733424_n.jpg


işlem bedeli motoruna göre değişiyor aldığı sıvı kapasitesi değişiyor çünkü ER6-F ve NC700x in kardeş patı yaptık 180 Tl kişi başı başı tutu.

NOT: üretici satıçısı değilim benden fiyat istemeyin :) arayın sorun ve mutlaka randevu ile gidin yarış sezonuna girilmiş takip etmeyince bilmiyorsun baya yoğunlar :D
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
güzel günlerde kullanın diyerek bu eklediğiniz antifirizin farkı nedir bilgilendirirmisiniz?..

zira 1 lt antifiriz 15 lira bütün motorlara yeter işçilik desen 15-20 dk sürer... 180 tl lik ne özelliği var merakta kaldım :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
güzel günlerde kullanın diyerek bu eklediğiniz antifirizin farkı nedir bilgilendirirmisiniz?..

zira 1 lt antifiriz 15 lira bütün motorlara yeter işçilik desen 15-20 dk sürer... 180 tl lik ne özelliği var merakta kaldım :D

Bu ürünün içinde su yok antifreez lerde genelde alkol yada glikoz tarzı kimyasallar ve %50 saf su bulunur bu da korozyona metal varsa paslanmaya kaynama derecesinde genleşmeye bu nedenle radyatör ve borularda basınca sebep olur su pompasının zamanla tıkanmasına ve yüke maruz kalmasına sebep olur bu üründe böğle sorunlar olmaz eski Laptopa SSD disk takmak gibi düşünün ;) genelde haralet sorunu olan yüksek basıncta calışan rali aracları yada ağır sanayi araçlarında kullanılır TR de yoktu uzun zaman önceden biliyordum min 20 yıl ömrü var motoru da satmayı düşünmediğimdem uygulamak mantıklı gelir diye düşündüm.

Ayrıca BP n,n nc için önerdiği antifrezi saf su ile birlikte 3,5TL, 15 tl verdiyseniz birde içcilik verdiyseniz ki yılda bir değişmesi gerek zaten sizin için çok avantajlı 180 TL ürün işçilik herşey dahil...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst