honda MSX125 Türkiyede fiyatı 7200tl

Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MSX125, 7200 TL.’ye Satışta



Yurt dışında çok ses getiren bir motosiklet oldu...




Düşük ağırlık,yüksek tork, ufak tekerlekler derken, tam bir şehir içi haylazı diyorlar kendisine.
Honda’nın uzun süredir üretip mükemmel hale geldi dediği (bu seriden 930’000 adet üretmişler) 125 cc.’lik enjeksiyonlu motor (ki 10 beygir ve 11 Nm. tork ile bu ufaklığa ve kilosuna göre iyi değerler), 4 vitesli manuel şanzıman, kompakt şasi, ters ön çatal, tek amortisölü arka süspansiyon, hidrolik disk frenler, ön ve arkada 12 inç hafif jantlar ile iyi bir yapısı var bu hınzırın. Bu tasarım özellikleri ile birlikte Türkiye fiyatının da uygun olduğunu düşünüyorum.

Honda MSX125 için ısrarla yakıt ekonomisi deyip duruyor sitesinde. Ne kadar yakar bilmiyorum ama Honda ısrarla az takıyor diyorsa vardır bir bildiği…
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
138
Hani büyük SS ler için 250 lik racingler geçiş diyolarya, buda heralde scooterdan vitesliye geçiş heralde :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bu konuyu @barodi açar diyordum ama ondan önce davranmışsınız :)

Ben Scooter sevmiyorum. Bu nedenle şehir içinde kullanmak için ikinci motosiklet olarak hoş olurdu. Tabi fiyatı kazık gibi olmasaydı :mrgreen:

Honda kardeş, 5000 TL veriyim ;)
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Fiyatıyla Türkiye pazarında yer bulamayacak bir model. Bu motosikleti alan 3-5 kişide ilerde stoklarda sorun olduğu için yedek parça sorun yaşayacak.
Bu modeli bu fiyata Türkiye getiren ya satmak istemiyor yada pazardan piyasan zerre anlamıyor.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
adm12 ben sizin yerinizde olsam Honda'ya motorsiklet pazarlama müdürlüğü ya da satış planlama müdürlüğü pozisyonu için iş başvurusu yapardım. Bu işlerden anladığınız anlaşılıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Bugün bayide gördüm , ne o oyle ufak tefek şey öyle ya..;)aslında cocuk motoru gibi yanlış anlamayın ama gerçekten cok ufak geldi bana.Ben binsem altımda kaybolucak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst