- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MSX125, 7200 TL.ye Satışta

Yurt dışında çok ses getiren bir motosiklet oldu...

Düşük ağırlık,yüksek tork, ufak tekerlekler derken, tam bir şehir içi haylazı diyorlar kendisine.
Hondanın uzun süredir üretip mükemmel hale geldi dediği (bu seriden 930000 adet üretmişler) 125 cc.lik enjeksiyonlu motor (ki 10 beygir ve 11 Nm. tork ile bu ufaklığa ve kilosuna göre iyi değerler), 4 vitesli manuel şanzıman, kompakt şasi, ters ön çatal, tek amortisölü arka süspansiyon, hidrolik disk frenler, ön ve arkada 12 inç hafif jantlar ile iyi bir yapısı var bu hınzırın. Bu tasarım özellikleri ile birlikte Türkiye fiyatının da uygun olduğunu düşünüyorum.
Honda MSX125 için ısrarla yakıt ekonomisi deyip duruyor sitesinde. Ne kadar yakar bilmiyorum ama Honda ısrarla az takıyor diyorsa vardır bir bildiği

Yurt dışında çok ses getiren bir motosiklet oldu...

Düşük ağırlık,yüksek tork, ufak tekerlekler derken, tam bir şehir içi haylazı diyorlar kendisine.
Hondanın uzun süredir üretip mükemmel hale geldi dediği (bu seriden 930000 adet üretmişler) 125 cc.lik enjeksiyonlu motor (ki 10 beygir ve 11 Nm. tork ile bu ufaklığa ve kilosuna göre iyi değerler), 4 vitesli manuel şanzıman, kompakt şasi, ters ön çatal, tek amortisölü arka süspansiyon, hidrolik disk frenler, ön ve arkada 12 inç hafif jantlar ile iyi bir yapısı var bu hınzırın. Bu tasarım özellikleri ile birlikte Türkiye fiyatının da uygun olduğunu düşünüyorum.
Honda MSX125 için ısrarla yakıt ekonomisi deyip duruyor sitesinde. Ne kadar yakar bilmiyorum ama Honda ısrarla az takıyor diyorsa vardır bir bildiği